  • 11. Data: 2014-10-28 18:47:52
    Temat: Re: AVR kompatybilny z AT89C2051
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    ogólnie problem należy do tych zagadnień w których "dobrałem projekt do
    posiadanego procesora" i teraz jest kłopot...

    jako, że odeszliśmy od wątku - pytanie brzmiało: co zamiast 89C4051 z
    większą pamięcią programu?

  • 12. Data: 2014-10-28 19:03:52
    Od: Irokez <n...@w...pl>

> [...]
    > do posiadanego procesora" i teraz jest kłopot...
    >
    > jako, że odeszliśmy od wątku - pytanie brzmiało: co zamiast 89C4051 z

    89C55

    --
    Irokez

  • 13. Data: 2014-10-28 19:12:01
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    musi być dip20

    nie rozumiem, dlaczego nigdzie nie mają AT89C8051... Ktoś coś słyszał?

  • 14. Data: 2014-10-28 19:24:01
    Od: Mario <m...@...pl>

> [...]
    > posiadanego procesora" i teraz jest kłopot...
    >
    > jako, że odeszliśmy od wątku - pytanie brzmiało: co zamiast 89C4051 z

    Pytanie brzmiało: co zamiast 89C2051? Chciałeś zmieścić w procku
    program, zajmujący 4 KB. Moja odpowiedź 89C4051.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 15. Data: 2014-10-28 19:36:15