  • 1. Data: 2014-10-26 17:26:59
    Temat: AVR kompatybilny z AT89C2051
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    istnieje jakiś procek AVR w DIP20 kompatybilny pinowo z AT89C2051?
    chodzi o to, żeby miał UART i 8kB flasha...

    znalazłem tylko ATTINY861, ale on nie ma uarta i ma inne piny...

    czy gdybym zrobił płytkę ze złączem do programowania i pinami do
    włożenia płytki do urządzenia, to czy podczas programowania poza
    urządzeniem, programatory dają napięcie na procka przez złącze programujące?

  • 2. Data: 2014-10-27 18:04:03
    Temat: Re: AVR kompatybilny z AT89C2051
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    On 26.10.2014 17:26, platformowe głupki wrote:
    > istnieje jakiś procek AVR w DIP20 kompatybilny pinowo z AT89C2051?
    > chodzi o to, żeby miał UART i 8kB flasha...
    >
    > znalazłem tylko ATTINY861, ale on nie ma uarta i ma inne piny...

    Attiny2313

> [...]
    > włożenia płytki do urządzenia, to czy podczas programowania poza
    > urządzeniem, programatory dają napięcie na procka przez złącze

    Zależy od programatora :-P

    Jakub Rakus

  • 3. Data: 2014-10-27 18:06:44
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    > Attiny2313

    mam program który na 51 zajmuje 4kB... czy taki program na avr mógłby
    się zmieścić w 2kB? chodzi na przykład o sortowanie bąbelkowe...

  • 4. Data: 2014-10-27 18:47:22
    Od: jg <f...@f...pl>

    Dnia Mon, 27 Oct 2014 18:06:44 +0100, platformowe głupki napisał(a):

    > mam program który na 51 zajmuje 4kB... czy taki program na avr mógłby
    > się zmieścić w 2kB? chodzi na przykład o sortowanie bąbelkowe...

    musialbys wrzucic program, bo tak to ciezko stwierdzic...

    --
    jg

  • 5. Data: 2014-10-27 21:42:37
    Od: Robert Zemła <m...@g...com>

    W dniu 2014-10-27 18:47, jg pisze:

    > musialbys wrzucic program, bo tak to ciezko stwierdzic...

    Napisałeś sortowanie bąbelkowe które zajmuje 4kB? Chyba cie nie
    doceniałem... Zgaduje że to po azjatycku?

  • 6. Data: 2014-10-27 21:43:19
    Od: Robert Zemła <m...@g...com>

  • 7. Data: 2014-10-28 18:29:26
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2014-10-27 18:06, platformowe głupki wrote:
    > chodzi na przykład o sortowanie bąbelkowe...

    Na 128 bajtach z czego polowa idzie na stack i rózne pierdoły? A co tam
    sortujesz i po co?

  • 8. Data: 2014-10-28 18:33:19
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    > Na 128 bajtach z czego polowa idzie na stack i rózne pierdoły? A co tam
    > sortujesz i po co?

    granty europejskie - więc sprawa poważna...

  • 9. Data: 2014-10-28 18:37:10
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2014-10-28 18:33, platformowe głupki wrote:
    > granty europejskie - więc sprawa poważna...

    Czyli nic nie sortujesz. Dioda migasz. To AVR sie nada.

  • 10. Data: 2014-10-28 18:43:55
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    > Czyli nic nie sortujesz. Dioda migasz. To AVR sie nada.

    nie nada, bo się nie mieści w pamięci...