  • 1. Data: 2014-10-25 20:49:36
    Temat: tda8391 schemat
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    przekopałem całe google i nie znalazłem żadnego dobrego schematu
    aplikacyjnego do tego scalaka... może Ktoś pamięta jeszcze co to za
    scalak i ma gdzieś aplikację? bym prosił o podesłanie/udostępnienie...

    a może Ktoś zna jakiś inny one chip video to rgb decoder?

    niestety wszystkie jakie znalazłem dekodują już na jakieś dziwne cyfrowe
    standardy, a nie na zwykłe RGB...

    HELP!

  • 2. Data: 2014-10-25 20:52:03
    Temat: Re: tda8391 schemat
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    chodzi oczywiście o zrobienie tekstu dodawanego z uC do obrazu video -
    jeśli Ktoś (nie z po) ma jakieś pomysły to śmiało!

  • 3. Data: 2014-10-26 16:53:54
    Od: "AS" <N...@p...onet.pl>

    Użytkownik "platformowe głupki" <N...@g...pl> napisał
    > przekopałem całe google i nie znalazłem żadnego dobrego schematu
    > aplikacyjnego do tego scalaka...
    >
    > a może Ktoś zna jakiś inny one chip video to rgb decoder?

    To dziwne bo datasheet do TDA8391 wyświetla się na pierwszej i drugiej
    pozycji w google..
    http://www.classiccmp.org/rtellason/chipdata/tda8391
    .pdf
    Do zrobienia konwertera CVBS -> RGB bardziej nadaje się TDA8362A - mniej
    scalaków pobocznych, detektor synchronizacji jest na pokładzie. Schemat w
    języku innym niż angielski, którego nie trawisz:
    http://diyservice.blogspot.com/2012/03/lexus-rx300.h
    tml

  • 4. Data: 2014-10-26 17:23:19
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    i co jak powiem dzięki to się obrazisz?
    no trudno: dzięki!

    P.S.
    te zielone kreski na obrazie to obraz z tego przetwornika?

  • 5. Data: 2014-10-26 18:21:54
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2014-10-26 16:53, AS pisze:
    > U?ytkownik "platformowe g?upki" <N...@g...pl> napisa?

    > To dziwne bo datasheet do TDA8391 wy?wietla si? na pierwszej i drugiej
    > pozycji w google..
    Po co To karmisz?
    To jest idiota który pisze dla samego pisania, tak jest po wielu innych
    grupach gdzie toto dotarło.

    Nie karm, to w końcu się znudzi i pójdzie sobie w pi..u.

    --
    Pozdr

    Janusz_K