  • 1. Data: 2009-05-20 11:14:53
    Temat: Czy sa myszki bezprzewodowe na pcimcie ?
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl.skasujto>

    Witam
    Czy istnieja myszki do laptopow bezprzewodowe gdzie odbiornik jest w slocie
    PCMCIA ? Czy wszytsko tylko USB ?

    Fantom
    ps. Chcialbym raz wlozyc karte i nie wyciagac/wkladac za kazdym razem tak
    jak USB

  • 2. Data: 2009-05-20 11:23:27
    Temat: Re: Czy sa myszki bezprzewodowe na pcimcie ?
    Od: a...@p...pl

    On Wed, 20 May 2009 13:14:53 +0200, "Fantom"
    <s...@p...onet.pl.skasujto> wrote:

> [...]
    >
    >Fantom
    >ps. Chcialbym raz wlozyc karte i nie wyciagac/wkladac za kazdym razem tak

    zobacz bluetooth USB nano, - moga caly czas byc w gniezdzie.

    --
    ThinkXtra

  • 3. Data: 2009-05-20 12:00:18
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl>

    On Wed, 20 May 2009 13:23:27 +0200, a...@p...pl wrote:

    >zobacz bluetooth USB nano, - moga caly czas byc w gniezdzie.

    Lub - jeśli laptok ma wbnudowane BT - mysz na BT. Wtedy nei trezba
    żadnego dodatkowego odbiornika. Ja tak używam msyzki w dużym HP 6720s
    i tej samej w netbooku Asus 1000H.

    Zdrówko

  • 4. Data: 2009-05-20 18:05:04
    Od: MarcinCz <t...@g...pl_wytnij_to>

    http://pclab.pl/news36779.html

    --
    Marcin

  • 5. Data: 2009-05-20 18:23:52
    Od: orcio <o...@N...pl>

    Fantom pisze:
> [...]
    > Fantom
    > ps. Chcialbym raz wlozyc karte i nie wyciagac/wkladac za kazdym razem

    Nie jest to bezpośrednio dopowiedz na pytanie ale....
    http://www.ceneo.pl/371735
    mysz komunikuje się przez usb (jeżeli jest wbudowane w laptop to nic nie
    wystaje), a do tego można ją schować w port pcmcia i z niego się ładuje.

    orcio

  • 6. Data: 2009-05-20 19:48:43
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl-skasujto>

    > zobacz bluetooth USB nano, - moga caly czas byc w gniezdzie.

    Troche wystaje - pytanie czy po 100 wlozeniach, wyciagnieciach laptopa mi
    sie nie oderwie :(

    Fantom

  • 7. Data: 2009-05-20 19:49:25
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl-skasujto>

    > Lub - jeśli laptok ma wbnudowane BT - mysz na BT. Wtedy nei trezba
    > żadnego dodatkowego odbiornika. Ja tak używam msyzki w dużym HP 6720s
    > i tej samej w netbooku Asus 1000H.

    Niestety nie mam :(
    Ale moze poleci ktos karte BT ktora nie wystaje nic z laptopa i nie
    potzrebuje antenki
    No i wtedy do tego jakas myszka moze byc

    Fantom

  • 8. Data: 2009-05-20 19:51:20
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl-skasujto>

> [...]
    > mysz komunikuje się przez usb (jeżeli jest wbudowane w laptop to nic nie
    > wystaje), a do tego można ją schować w port pcmcia i z niego się ładuje.

    Nie czaje.
    Jak to sie laczy bezprzewodowo z usb ?

    A co do samej jej budowy fajna - pytanie tylko czy to nie gadzet na ktorym
    sie nie da pracowac

    Fantom

  • 9. Data: 2009-05-20 19:51:41
    Od: "Fantom" <s...@p...onet.pl-skasujto>

    > Czy istnieja myszki do laptopow bezprzewodowe gdzie odbiornik jest w
    > slocie PCMCIA ? Czy wszytsko tylko USB ?

    A moze sa myszki chodzace na WI-FI po prostu ?

    Fantom

  • 10. Data: 2009-05-20 20:35:41
    Od: Piotr M <n...@n...pl>

    Fantom pisze:

    > A moze sa myszki chodzace na WI-FI po prostu ?

    Są takie???

    --
    pzdr, Piotr M