  • 11. Data: 2019-01-05 18:39:44
    Temat: Re: Akumulator odłączony - czy sam się rozładuje? po jakim czasie
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Sat, 05 Jan 2019 18:29:00 +0100, kk wrote:
    > A wiesz co to samorozładowanie?

    Do czego zmierzasz?

    > I co z tego jak może sam zdiagnozować co jest powodem rozładowania
    > akumulatora o ile w ogóle to sprawdzi a nie to co proponujesz.

    Ależ on to przecież zrobił. Teraz duma nad tym jak udowodnić (sobie,
    światu, producentowi) że akumulator jest kaput.

    Mateusz

  • 12. Data: 2019-01-05 23:03:03
    Od: "Alik" <s...@r...pl>

    Użytkownik "karol" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Po jakim czasie rozładuje się wolnostojący akumulator jeżeli jest
    > naładowany do pełna ? Co jaki czas bedzie spadać napiecie
    > I kiedy uwaza sie ze akumulator jest już rozładowany i nalezy go
    > naładowac?
    > Bo nie wiem czy swój reklamowac, naładowałem go przedwczoraj po poludniu
    > miał ponad 12,7, dzis ma 12,53

    Co to znaczy "naładowałem" ?

    Takie napięcie jest prawidłowe.

    Akumulator jest rozładowany jeżeli nie kręci rozrusznikiem
    i wtedy należy go naładować. Ładowanie nie pomoże jeżeli akumulator
    jest stary, lub uszkodzony.

  • 13. Data: 2019-01-06 02:35:00
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** karol pisze tak:

    > Po jakim czasie rozładuje się wolnostojący akumulator jeżeli jest
    > naładowany do pełna ?

    Trzymam akumulator w samochodzie, bez garażu, ściągam klemę.
    Ostatnio przyjeżdzam do Polski co dwa miesiące i 1.6 benzyna
    zapala od pierwszego bez ładowania. Napięcie 12.20v

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 14. Data: 2019-01-06 08:03:37
    Od: karol <k...@g...com>

    > Do czego zmierzasz?

    > Ależ on to przecież zrobił. Teraz duma nad tym jak udowodnić (sobie,
    > światu, producentowi) że akumulator jest kaput.
    >
    > Mateusz

    No to co jest spieprzone, jak samochod stoi 4 dni w garazu w domu i nie
    odpala

  • 15. Data: 2019-01-06 08:22:21
    Temat: Re: Akumulator .
    Od: "Alik" <s...@r...pl>

    > No to co jest spieprzone, jak samochod stoi 4 dni w garazu w domu i nie
    > odpala

    Powody nieodpalania, przy założeniu że strona mechaniczna jest sprawna :
    1. Akumulator stary, lub uszkodzony, lub
    2. Zepsute ładowanie akumulatora z alternatora, lub
    3. Nadmierny pobór prądu z akumulatora podczas postoju,
    albo wszystko razem, lub kombinacje.

  • 16. Data: 2019-01-06 10:03:06
    Od: karol <k...@g...com>

    W dniu 2019-01-06 o 08:22, Alik pisze:
> [...]
    > 2. Zepsute ładowanie akumulatora z alternatora, lub
    > 3. Nadmierny pobór prądu z akumulatora podczas postoju,

    ładowanie ma ok, na włączonych swiatlach itd ma ok 14
    podczas postoju ma ok 0,06 wiec to jest w normie - nawet jakby było 0,10
    to aku powinien wytrzymac 0,10x24h tj 2,4 - to powinien przynajmniej 2
    tygodnie stac i dac sie odpalic bez problemu (aku 64)

    dlatego tez sklaniam sie ze cos jest z aku nie tak

  • 17. Data: 2019-01-06 10:56:03
    Od: kk <k...@o...pl>

    On 2019-01-05 18:39, Mateusz Viste wrote:

    > Do czego zmierzasz?

    > Ależ on to przecież zrobił. Teraz duma nad tym jak udowodnić (sobie,
    > światu, producentowi) że akumulator jest kaput.

    Nie kojarzę by zdiagnozował co jest powodem rozładowania.

  • 18. Data: 2019-01-06 10:57:47
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-01-05 o 11:17, karol pisze:
> [...]
    > Bo nie wiem czy swój reklamowac, naładowałem go przedwczoraj po poludniu

    A w jaki sposób nie da się odpalić auta? Rozrusznik nie kręci, czy
    kręci, kręci...tak z minutę ale nie zapala?

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy>>>

  • 19. Data: 2019-01-06 11:00:52
    Od: kk <k...@o...pl>

    On 2019-01-06 08:03, karol wrote:

    > No to co jest spieprzone, jak samochod stoi 4 dni w garazu w domu i nie
    > odpala

    np silnik tudzież jego osprzęt

  • 20. Data: 2019-01-06 11:19:15
    Od: karol <k...@g...com>

    W dniu 2019-01-06 o 10:57, LordBluzg(R) pisze:

    > A w jaki sposób nie da się odpalić auta? Rozrusznik nie kręci, czy
    > kręci, kręci...tak z minutę ale nie zapala?

    Rozrusznik nie kreci, trzeba podladowac troche dopiero zapala