  • 11. Data: 2019-01-10 09:26:07
    Temat: Re: Akumulator - wartosci
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Thu, 10 Jan 2019 07:03:09 +0100, karol wrote:
    > akumulator w garażu gdzieś czytałem że jakas cela w nim mogła się popsuć
    > i dlatego nie trzyma

    Męczysz temat już niemal od tygodnia :) Miarodajne sprawdzenie pojemności
    akumulatora to temat na kilka godzin testu (z czego człowiek potrzebuje
    być zaangażowane przez nie więcej jak kilkanaście minut).

    Mateusz

  • 12. Data: 2019-01-10 09:51:26
    Od: karol <k...@g...com>

    aku oddałem na gwarancje, zobaczymy co napisza

  • 13. Data: 2019-01-11 00:36:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 10 Jan 2019 07:03:09 +0100, karol napisał(a):

    > akumulator w garażu
    > gdzieś czytałem że jakas cela w nim mogła się popsuć i dlatego nie trzyma

    To by objawy byly inne - 5 cel dobrych to ~10.5V.

    J.

  • 14. Data: 2019-01-16 14:42:57
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

    > To by objawy byly inne - 5 cel dobrych to ~10.5V.

    Mialem tak kiedys i samochod mi odpalal :) Slabo ale konsekwentnie krecil
    rozrusznikiem.

    Pzdr