  • 1. Data: 2020-03-14 03:35:03
    Temat: [ot] Kindle - bateria
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    teoretycznie,jak pisza tu i tam, uzywany kindle trzyma baterie... okolo
    miesiaca. A dokladniej: czytanie - wygaszacz ekranu - czytanie - wyg. ekr. -
    czytanie - ... = ok. miesiaca.
    U mnie zas jest tak:
    1.
    naladowana bat. 100% i zero ruchu = kindle odlozony na polke. Jest tylko
    wyg. ekranu. Bateria trzyma... ok 43-45 h. Malo prawidlowe.
    2.
    nalad. bat. 100%, kindle calkowicie WYLaczony (czyli zero wyg. ekr.),
    bateria trzyma i trzyma, juz 3 tydz. pokazuje prawie 100% naladowania.
    Raczej prawidlowo.

    co jest grane? zero czytania i wylacznie wyg. ekranu (podobno wyg. ekr. nie
    pobiera, TYLKO podczas zmiany stron zjada baterie) i tylko 43-45h? wiec co
    zjada baterie? jednak wyg. ekr.?? Jesli tak - to on duzo zzera.
    macie jakas wiedze w tej kwestii moze?

    btw: jest jakas bateria "ogolna" do czytnikow, czy musi byc do konkretnego
    czytnika?

  • 2. Data: 2020-03-14 09:25:57
    Temat: Re: [ot] Kindle - bateria
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > btw: jest jakas bateria "ogolna" do czytnikow, czy musi byc do
    > konkretnego czytnika?

    Konkretne wymiary.
    Poszukaj przycisku reset - może zwisła gdzieś elektronika.Moje radio
    samochodowye jeśli zawiesiło się, to po linii stałego zasilania
    potrafiło zeżreć cały akumulatr przez dzień. Radio wyłączone oczywiście.
    Reset uzdrawiał je. Objawem były bzdury na wyświetlaczu gdy pracowało
    normalnym trybem (wartości szesnastkowe itd).

  • 3. Data: 2020-03-18 20:33:49
    Od: Grzegorz Tomczyk <g...@N...wp.pl>

    W dniu 14.03.2020 o 03:35, 1634Racine pisze:

    > naladowana bat. 100% i zero ruchu = kindle odlozony na polke. Jest tylko
    > wyg. ekranu. Bateria trzyma... ok 43-45 h. Malo prawidlowe.

    Przełącz na tryb samolotowy. Powinno pomóc.

    Grzegorz Tomczyk

  • 4. Data: 2020-03-18 22:04:16
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    Grzegorz Tomczyk w news:r4tt2s$o8h$1$Bellini@news.chmurka.net
    > Przełącz na tryb samolotowy. Powinno pomóc.

    nie uzywam sieci.

  • 5. Data: 2020-03-18 22:18:20
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2020-03-18 o 22:04, 1634Racine pisze:
    > Grzegorz Tomczyk w news:r4tt2s$o8h$1$Bellini@news.chmurka.net
    >
    > nie uzywam sieci.

    To jak wgrywasz książki?

  • 6. Data: 2020-03-19 18:17:58
    Od: Cezary Grądys <c...@w...onet.pl>

    W dniu 18.03.2020 o 22:18, t-1 pisze:

    > To jak wgrywasz książki?

    Przez kabel można, ale ten czas działania jest stanowczo za mały.
    Spokojnie kilka tygodni pociągnie.

    --
    Cezary Grądys
    c...@w...onet.pl

  • 7. Data: 2020-03-20 13:23:54
    Od: Grzegorz Tomczyk <g...@N...wp.pl>

    W dniu 18.03.2020 o 22:04, 1634Racine pisze:
    > nie uzywam sieci.

    Ale Kindle w trybie on-line i tak szuka sieci WiFi.

    Grzegorz Tomczyk

  • 8. Data: 2020-03-22 04:27:36
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    t-1 w news:r4u36j$aj2$1@gioia.aioe.org
    > To jak wgrywasz książki?

    via kabel.

  • 9. Data: 2020-03-22 04:33:20
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    Grzegorz Tomczyk w news:r52ckq$ee8$1$Bellini@news.chmurka.net
    > Ale Kindle w trybie on-line i tak szuka sieci WiFi.

    czyli odwieczne rady: odpiac od wifi/bt tel komorkowe,a troche oszczedzicie
    baterie - to belkot?
    (btw: w takim razie wszystkim zzera baterie na online, a jednak trzymaja
    pare tyg.)

  • 10. Data: 2020-03-22 08:22:30
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    1634Racine <m...@...cbqebml> wrote:

    > czyli odwieczne rady: odpiac od wifi/bt tel komorkowe,a troche oszczedzicie
    > baterie - to belkot?

    Nie. Mój Kindle trzyma dużo dłużej jak czytam w trybie samolotowym. Ale
    nawet w trybie niesamolotowym trzyma dużo dłużej, niż wspomniane przez
    ciebie kilkadziesiąt godzin.

    Włącz tryb samolotowy i zobacz, jak będzie.

    A czytnik jest nowy? Może ma już po prostu zużytą baterię?