  • 21. Data: 2018-11-09 10:21:50
    Temat: Re: Akumulatorki AA\AAA
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

    Użytkownik "Grzegorz" <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl> napisał w
    wiadomości news:prpmgk$a0s$1@node2.news.atman.pl...
    > ile cykli ładowań są one w stanie wytrzymać zanim pójdą do kosza ?

    Problemem nie jest ilosc cykli tylko samorozladowanie. Jak aku sam sie
    rozladuje do zera i tak polezy troche to sie nadaje tylko do kosza i zadne
    cykle nie maja juz znaczenia. Dlatego w gre wchodza tylko Eneloopy i dlugo
    dlugo nic.

    Pzdr

  • 22. Data: 2018-11-09 18:42:00
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 7 listopada 2018 22:12:44 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
    > Troche mnie zaskoczylo, ze mamy skan papieru - nie bylo postaci
    > elektronicznej ?
    > Czy byla, ale w dziwnym formacie i bez rysunkow ...
    To jest skan z mikrofilmu. A mikrofilm powstał z jakiejś dziwnej
    kombinacji maszynopisu i wydruków z komputera (widziałem skrypty
    akademickie tak wydawane na początku lat dziewięćdziesiątych)
    i oryginału już na pewno dawno nie ma.

    Pozdrawiam,
    --
    Karol Piotrowski

  • 23. Data: 2018-11-09 19:57:03
    Od: Jawi <g...@b...pl>

    W dniu 2018-11-09 o 10:21, miumiu pisze:
> [...]
    > cykle nie maja juz znaczenia. Dlatego w gre wchodza tylko Eneloopy i dlugo
    Jesteś w wielki, wielkim błędzie. Czas płynie i inni też już mają swoje
    dobre akumulatory.
    GP ReCyko+
    VARTA Ready To Use
    Panasonic EVOLTA czy seria od Sony Cycle Energy.
    Eneloopy straciły monopol i napalać się nie ma co, ale fakt, że to
    bardzo dobre akumulatory i jedne z lepszych na rynku.
    Jeżeli brać pod uwagę tylko ilość cykli to największe możliwości maja
    chyba eneloopy "niebieskie" te w wersji lite, producent podaje nawet
    3tys cykli, bardzo niskie samo-rozładowanie i najmniejszą z eneloopów
    pojemność i najwyższą rezystancję wew.
    Ogólnie, możliwości technologii HiMh chyba osiągnęły swój szczyt.

  • 24. Data: 2018-11-09 21:10:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 9 Nov 2018 10:21:50 +0100, miumiu napisał(a):
> [...]
    > cykle nie maja juz znaczenia. Dlatego w gre wchodza tylko Eneloopy i dlugo

    Dlugo mi sluza takze Energizer. Duzo cykli za soba nie maja, ale lat
    wiele. I jakos tak w cisneniomierzu miesiace leza i sie nie
    rozladowuja.

    niestety - to juz tyle lat, ze pewnie ich nie robia :-)

    J.

  • 25. Data: 2018-11-11 14:15:17
    Od: Grzegorz <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl>

    a jakie macie ładowarki ??

  • 26. Data: 2018-11-12 10:20:01
    Od: spider <"spajder78[wytnij]"@wp.pl>

    W dniu 2018-11-11 o 14:15, Grzegorz pisze:
    > a jakie macie ładowarki ??

    Rok temu kupiłem taką:
    https://www.pepper.pl/promocje/adowarka-opus-bt-c310
    0-v22-od-1111-112328

    Działa bez zarzutu. Z czystym sumieniem mogę polecić.

  • 27. Data: 2018-11-13 18:11:32
    Od: Marek Wodzinski <m...@O...mamy.to>

    On Mon, 12 Nov 2018, spider wrote:

    > Rok temu kupiłem taką:
    > https://www.pepper.pl/promocje/adowarka-opus-bt-c310
    0-v22-od-1111-112328

    > Działa bez zarzutu. Z czystym sumieniem mogę polecić.

    Też mam taką już prawie 4 lata i żadnych problemów. Ładuję tym zwykłe AA,
    AAA jak i Li-Ion (18650 i jakieś mniejsze).

    Pozdrawiam

    Marek
    Jean-Baptiste Emmanuel Zorg

  • 28. Data: 2018-11-26 16:05:01
    Od: Grzegorz <brudas25@NIE_CHCE_SPAMUinteria.pl>

    a może ktoś z was ma taką ładowarkę [
    https://www.morele.net/ladowarka-varta-lcd-charger-b
    ez-akumulatorow-57070-624840/
    ] i moźe napisać kilka słów ?

  • 29. Data: 2018-11-27 23:43:08
    Od: pilocik <p...@t...pl>

    W dniu 26.11.2018 o 16:05, Grzegorz pisze:
    > a może ktoś z was ma taką ładowarkę [
    > https://www.morele.net/ladowarka-varta-lcd-charger-b
    ez-akumulatorow-57070-624840/
    > ] i moźe napisać kilka słów ?
    taki trochę ładniejszy chińczyk, wiem, że to inna półka cenowa ale jak
    ma często i długo posłużyć, to pomyśl o czymś w stylu MHC9000, używam od
    kilku lat i w swojej klasie cenowej rewelka
    Pamiętam, miałem spore pudełko "uszkodzonych aku i po zakupiem tej
    ładowarki prawie wszystkie ożywiłem i służyły jeszcze sporo lat

  • 30. Data: 2018-11-28 22:19:17
    Od: Jawi <g...@b...pl>

    W dniu 2018-11-26 o 16:05, Grzegorz pisze:
    > a może ktoś z was ma taką ładowarkę [
    > https://www.morele.net/ladowarka-varta-lcd-charger-b
    ez-akumulatorow-57070-624840/
    > ] i moźe napisać kilka słów ?
    Ma dwa kanały, czyli ładujesz tylko parami. Nie kupiłbym, za niewiele
    większa kwotę dostaniesz lepszą. To jest po prostu brandowany chińczyk.
    Połowę wartości to napis Varta. Choć ładnie wygląda i jest zapewniona
    jakość w swojej klasie.