  • 21. Data: 2017-07-04 20:46:12
    Temat: Re: Algorytm hex,dec<->liczba
    Od: wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    http://zsyp.eu/smieci/usbdp-2.PNG

    chciałbym prosić Szanownego Kolegę o opinię, ciekawi mnie Kolegi opinia.

  • 22. Data: 2017-07-04 21:11:31
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 4 lipca 2017 20:46:25 UTC+2 użytkownik wół, wół roboczy, wół dojno
    roboczo obronny 'POPIS/EU napisał:
    > http://zsyp.eu/smieci/usbdp-2.PNG
    >
    > chciałbym prosić Szanownego Kolegę o opinię, ciekawi mnie Kolegi opinia.

    Na pierwszy rzut oka: wszytko ładnie podzielone tematycznie. Aktywność zerowa. Można
    by się zastanawiać zatem: Po co to wszystko?!? Są grupy dyskusyjne, jest Stack
    Overflow (co prawda anglojęzyczny, no ale i tak bez tego języka nic się nie da zrobić
    z komputerem). Nawet Qt Centre ma jakieś dziwne problemy (nie wiem czy spada im
    popularność czy co?!?). Tym nie mniej Qt Centre jest robione przez Polaków i przez
    długi czas było wartościowym miejscem zadawania pytań.

  • 23. Data: 2017-07-04 21:33:07
    Od: s...@g...com

    @użytkownik wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny 'POPIS/EU

    A co byś powiedział o czymś takim:
    Jadę do gościa na drugi koniec (poprzedniego) świata, by go poznać, bo mamy wspólnie
    wykonywać misję na Ziemi. Wtedy mówię: Przyjechałam cię poznać bo będziemy razem
    działać na Ziemi, a on mi na to: To się poznamy tam, na Ziemi.

    Warto szukać tego typa?!? Czy może to on powinien mnie znaleźć skoro ja już go raz
    znalazłam?!?

    [O tych działaniach jakie tam podejmowałam piszę w rodzaju żeńskim, bo wtedy byłam
    dziewczyną. Nie zaś bym miał jakieś skrzywienia typu gender. Bo: nigdy więcej nie mam
    zamiaru być kobietą!!!]

  • 24. Data: 2017-07-05 17:20:41
    Od: wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    nie bardzo Cię rozumiem, ale ja ogólnie to w ogóle nie rozumiem europy...

    pytanie źle zadałem - jak widzisz ten obrazek to jakie "opinie" Cię
    nachodzą? może i Inni dopiszą co "widzą" patrząc na kategorie?

  • 25. Data: 2017-07-05 17:30:39
    Od: wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    to i proszę mamy pierwszą dyretywę kc-ue:
    euro-chłopcy czują wyższość nad debilami wynikającą z tego,że swoją
    ciężką solidną uczciwą pracą nauczyli się języka angielskiego...
    prosić o więcej!

  • 26. Data: 2017-07-05 20:24:08
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 04.07.2017 o 15:59, Borneq pisze:
    > int pos = max_buf - 1;
    > while (n != 0)

    tu między linie wstawić:
    if (n==0) return "0";

  • 27. Data: 2017-07-05 21:58:37
    Od: "AK" <n...@n...net>

    Użytkownik <s...@g...com> napisał:

    > Może masz nasrane w karmie i teraz to zbierasz?!?

    Ma nas..ne , tyle, że zwyczajnie: "we łbie".
    Karmy/Boga/"Siły wyższej" bym do tego nie mieszał.
    Maja ważniejsze sprawy...

    AK

  • 28. Data: 2017-07-05 23:06:52
    Od: w systemie siła 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    ależ wielka wspólna jedność co musiała, masakrą!

  • 29. Data: 2017-07-06 17:05:09
    Od: wół, wół roboczy, wół dojno roboczo obronny 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    oooooooooooo... patch-ek?
    no facet widzę, że trzymasz normy... euro normy!

  • 30. Data: 2017-07-06 19:46:58
    Od: s...@g...com

    > nie bardzo Cię rozumiem,

    To chyba masz poziom jeszcze niższy niż Bronek, bo staram się jasno wyrażać.

    > ale ja ogólnie to w ogóle nie rozumiem europy...

    Ja wcale nie jestem za UE... Choć nie mogę też powiedzieć bym jej nie rozumiał, bo to
    jest proste jak drut: Rozwinięte kraje UE chcą mieć rynki zbytu w zacofanych krajach
    UE i mieć z nich tanią siłę roboczą (na zmywak u siebie i do pracy przy taśmie w
    krajach pochodzenia) i dobre (bo jesteśmy biali) źródła uzupełnień świeżej krwi dla
    swoich społeczeństw. Czyli eksploatują nas gdziekolwiek byśmy się nie udali. Niby
    Polacy to dobra, wykwalifikowana kadra, ale który programista z Polandi napisał
    kompilator? Albo system operacyjny? Albo kompresor plików? Albo bazę danych? I
    dlatego Polandia to kraj na wskroś kolonialny. Tu nie prowadzi się żadnych badań nad
    elektroniką, informatyką, ani nad napędami. Nie mówiąc już o wdrożeniach.
    I z tym zamierzam skończyć!