  • 21. Data: 2020-06-02 00:23:23
    Temat: Re: Aliexpres - płyty z odzysku
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "heby" rb3oa7$8nb$...@d...me

    "Eneuel Leszek Ciszewski" 5e2f2176$0$500$6...@n...neostrada.pl

    > Dokładniej -- po hibernacji nie chce wracać do życia...
    > Po włączeniu bezpośrednio poprzedzonym hibernacją mam
    > ciemność na ekranie -- żadnych pisków, żadnych mrugnięć,
    > nic na ekranie... -- trzeba tak kilka (czy kilkanaście)
    > razy zrestartować cały notebook, by powrócił do życia.

    > Zamykanie systemu czy usypianie -- OK.

    > seria: eM350
    > model: NAV 51
    > 2 GiB RAM DDR2

    Teraz ma 2 GiB, ale kupiłem z 1 GiB.
    Nie instalowałem tam WXP -- jedynie W7S,
    z którym został kupiony i 32W10, ale raczej
    pod 32W10 trudno wiele osiągnąć, choć nawet
    VBoxa tam odpaliłem, chyba z WXP jako gościem...

    Pod W7S jest od dawna (niemal od samego początku)
    VBox z WXP, ale to jedna z wcześniejszych wersji
    (Innoteka) VBoxa.

    Nawet pod takim WXP na VBoxie pod W7S
    zainstalowałem i odpaliłem kiedyś Photoshopa, chyba 5.

    -=-

    Ojcu chcę spróbować instalacji 32W10 na jakimś Pentium 5200 czy
    jakoś podobnie... Wygrzebałem ze śmietnika płytę DVDRW, aby na
    niej nagrać instalkę -- na płycie porno o początkach informatyki,
    jakiś zegarek pokazujący Układ słoneczny... [czy słonecznikowy?...]

    Porno po USB zgrałem, teraz wypałka po USB -- w laptopie jest
    adapter w miejscu napędu...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 22. Data: 2020-06-02 01:32:58
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" 5ed57ffa$0$17352$6...@n...neostrada.pl

    > Już pisałem masę razy -- F-S ma mobilny (bo jakże inaczej) C2D
    > T73000 z 4 GiB i wyrabia się z przeglądarkami bezproblemowo!

    7300 oczywiście

    http://eneuel.w.duna.pl/error/fsokiemiobit.html

    > Poza tym, że sypie się mechanicznie i ma defekt w BIOSie
    > objawiający się (bardzo rzadko, ale jednak) problemami
    > okołohibernacyjnymi -- jest OK!

    Gdyby akumulator był tańszy (ze 4 dychy pln brutto)
    może bym skusił się i zapdejtował BIOS.

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

    Zy... ostatniej chwili -- nagrywarka via USB raportuje quality.
    http://eneuel.w.duna.pl/error/dqdvdrw.png

    Zamiana napędu na HDD jak na razie jest strzałem w dychę.
    Jeśli będę qpował kolejny laptop -- wezmę to pod uwagę.

    Codziennie niemal 400 nowych chorych ma COVID-19 -- z czego tu cieszyć się?
    Wykresy pokazują, że maskowanie ust powstrzymało drania:
    https://en.wikipedia.org/api/rest_v1/page/graph/png/
    COVID-19_pandemic_in_Poland/0/85ce827514b39cdc62bf8d
    b2aa812896e578bfee.png
    https://en.wikipedia.org/wiki/COVID-19_pandemic_in_P
    oland

    Nie można było od razu posłuchać Chińczyków?...

  • 23. Data: 2020-07-06 16:55:53
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "miab" 5ed15833$0$521$6...@n...neostrada.pl

    > Moim zdaniem C2D niewarte żadnych pieniędzy.

    Nie chciałbym sprzedać swego T7300 C2D@2GHz nawet za 500 pln.
    (dwa HDD -- 500GB i 320GB; 4GiB)

    Cichuteńki, szybki jak na: obsługę OE; przeglądarki netowe; drobne poprawki
    w CC/PS; poprawki w plikach tekstowych (także SVG i HTML) a nawet Libreowatych...

    Chłodniejszy od trzy_letniego Acera!!!

    Niebawem 12 lat minie od chwili kupna F-S. :)

    Całkiem sprawny WXP -- dziś wywaliłem ręcznie kilkanaście
    uporczywych wpisów w rejestrze... Kilka z nich to Apple...

    Najnowszy (prawie najnowszy -- na razie są tylko zwiastuny fatalnej majówki) 64W10...

    -=-

    Za 50 pln chętnie bym kupił podobny -- wypatroszony (bez RAMek lub
    z modułami/modułem 1GiB; bez dysków; bez akumulatora, ale z zasilaczem)
    lub stosownie drożej tylko częściowo wypatroszony...

    -=-

    Pod W10 toczpad nie ma ,,kółka'', ale mam dobrą (za dychę) myszkę bezprzewodową.

    Pod 32WXP bardzo szybki, ale (delikatnie ujmując) nie do wszystkiego służy...
    (swapfile jest tylko na RAMdysku ulokowanym w tej części RAMki, której 32WXP
    nie widzi bezpośrednio)

    --