  • 11. Data: 2020-05-30 13:28:36
    Temat: Re: Aliexpres - płyty z odzysku
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    No właśnie - jakieś gamingowe C2D?
    Jakie grafiki mogły mieć?

    -----
    > w ramach akcji telemost koronawirusowy do teścia, kupiłem mu na alegro
    multimedialny C2D za ca 250 zł.

  • 12. Data: 2020-05-30 13:51:35
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj Marcin Debowski, 30 maj 2020 w
    news:hMmAG.69714$nS2.45331@fx09.ams1 napisałeś/aś:

    > O tyle nie rozumiem, że na Allegro są dziesiątki lapków C2D, czesto
    > kompletnych i sprawnych w tym zakresie cenowym. Nawet są ze 2 z
    > G550.

    Ja o tyle rozumiem, że pewnie Jacek ma takiego, w dobrym, znanym stanie,
    którego boli tylko płyta główna

    > Sam w ramach akcji telemost koronawirusowy do teścia, kupiłem mu
    > na alegro multimedialny C2D za ca 250 zł.

    W takim przypadku chyba też wolałbym wydać 120 i mieć z powrotem sprawny
    sprzęt niż wybierać coś z tej masy szrotów na allegro. Poza tym za 30 zł
    można zrobić upgrade cpu na coś odczuwalnie szybszego.

  • 13. Data: 2020-05-31 04:47:42
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2020-05-30, pueblo <n...@n...pl> wrote:
    > Witaj Marcin Debowski, 30 maj 2020 w

    > Ja o tyle rozumiem, że pewnie Jacek ma takiego, w dobrym, znanym stanie,
    > którego boli tylko płyta główna

    No jeśli tak... ale oszacował też resztę, będzie odsprzdawał? :)

    > W takim przypadku chyba też wolałbym wydać 120 i mieć z powrotem sprawny
    > sprzęt niż wybierać coś z tej masy szrotów na allegro. Poza tym za 30 zł
    > można zrobić upgrade cpu na coś odczuwalnie szybszego.

    Mam lepsze doświadczenia z Alegro niż z innymi podobnymi platformami.
    Generalnie, jak kupuję w takich miejscach to rownie istotne jak co,
    jest od kogo.

    Z Alim jest ten problem, że trzeba odsyłać. Ich "BOK" działa sprawnie,
    ale często nie ma to finansowo sensu. Dodatkowo, w tym okresie (covid te
    sprawy) jest MZ straszny burdel na styku poczta/cło. Dość powiedzieć, że
    jedna przesyłka z Alego wisi mi na polskim cle już 3ci tydzień. Inna, w
    ogole nie wiem gdzie jest. Z 30% przesyłek (do Polski i nie do Polski)
    miałem pokasowanych, gdzie milusińscy aliekspersowicze nawet o tym nie
    poinformowali. Przychodziło powiadomienie, że przesyłka wyszła,
    sprawdzam status np. po 1.5 tygodnia i widzę, że sprzedawca skasował
    przesyłkę.

    --
    Marcin

  • 14. Data: 2020-05-31 20:00:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik heby h...@p...onet.pl ...

    > Sens o tyle nikły że nawer relatywnie mocny C2D z relatywnie
    > mocnym gpu nie dawał sobie rady już z geniuszami programowania
    > allegro i tym podobnych. 200% mocy na wyświetlenie kilku obrazków
    > i kawałka tekstu powoduje że nie ma rady jak tylko rozgladać się
    > za i5 minimum 3xxx. Sorry, takich mamy programatorów JS ...
    >
    > Innymi słowy jesli lubisz klimaty retro to spoko, ale do
    > normalnego używania - strata życia.

    Dobrze ze komp mojej mamy, która regularnie robi zakupy na allegro
    majac na pokładzie c2d nic o tym nie wie.
    Bo jak sie dowie to koniec.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Początek i koniec zawsze są jednością."

  • 15. Data: 2020-05-31 23:00:05
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 31/05/2020 20:00, Budzik wrote:
    > Dobrze ze komp mojej mamy, która regularnie robi zakupy na allegro
    > majac na pokładzie c2d nic o tym nie wie.

    C2D w wrsji mobilnej? Bo desktopowy daje radę. Mobilny umiera. To jedyny
    powód dla którego zmieniłem mój laptop z C2D na i5. Nie dało już rady
    mimo wymiany cpu na najwyższy mozliwy. Czy to Linux czy Windows, allegro
    zjadało prawie cały procesor.

  • 16. Data: 2020-06-01 02:43:18
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "pueblo" 5ed248c7$0$503$6...@n...neostrada.pl

> [...]
    > sprawny sprzęt niż wybierać coś z tej masy szrotów na allegro.
    > Poza tym za 30 zł można zrobić upgrade cpu na coś odczuwalnie

    O 30%? 3 dychy za upgrade CPU; 12 dych za MB; adapter PATA-SATA
    na HDD do dziury po napędzie... Może nawet SSD... Akumulator,
    klawiatura, może zasilacz, gniazdo zasilania... Wreszcie
    matryca, może jakieś dodatki w mSATA i podniana WiFi...

    Ludzie mają różne zboczenia... F-S ma się bardzo dobrze,
    ale trzymam go tylko z przyzwyczajenia... [i z braku pieniędzy\

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 17. Data: 2020-06-01 02:48:57
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "heby" rb15sn$gno$...@d...me

    > C2D w wrsji mobilnej?

    Na mobilnym T7300 z 4 GiB RAMek śmiga aż miło!!!
    [pewnie dlatego, że ma naraz otwartych: masę kart
    z Allegro, pół masy z Jutubą i dwie masy z innymi,
    w tym ;) trzy mas z AliExpress...]

    Nawet atomowy (nie pamiętam numeru, ale niski) netbook radzi sobie...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 18. Data: 2020-06-01 06:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik heby h...@p...onet.pl ...

> [...]
    > dało już rady mimo wymiany cpu na najwyższy mozliwy. Czy to Linux
    > czy Windows, allegro zjadało prawie cały procesor.

    Ach... nie doczytałem ze chodzi o mobilny.
    Rzeczywiście desktop.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Henry Louis Mencken

  • 19. Data: 2020-06-01 22:26:44
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 01/06/2020 02:48, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
    > Nawet atomowy

    Atomy mają absurdalny rozrzut mocu obliczeniowej, od ledwo ciągnących XP
    po całkiem sprawnie nawet do wymagajacej pracy.

  • 20. Data: 2020-06-02 00:02:30
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Baudzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Ach... nie doczytałem ze chodzi o mobilny.
    > Rzeczywiście desktop.

    Już pisałem masę razy -- F-S ma mobilny (bo jakże inaczej) C2D
    T73000 z 4 GiB i wyrabia się z przeglądarkami bezproblemowo!
    Poza tym, że sypie się mechanicznie i ma defekt w BIOSie
    objawiający się (bardzo rzadko, ale jednak) problemami
    okołohibernacyjnymi -- jest OK!

    --