  • 11. Data: 2010-02-02 14:06:06
    Temat: Re: Alternatywa dla malowania proszkiem
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    Zygmunt M. Zarzecki wrote:

    > Jakąś nazwę rzuć.
    > W marketach budowlanych ludzie się mało znają.
    >
    > zyga
    do malowania natryskiem inerta mastic farba epoksydowa jako podkład, jak
    malujesz niskim ciśnieniem i gęstą farbą to zrobisz takie "pućki", później
    nawierzchoniową teknodur 130 jest to poliuretan można go barwić na ral, jest
    dosyć matowy
    efekt końcowy jest taki że nie poznasz czy to proszek czy nie (jest takie
    chropowate jakby)

    jeffrey

  • 12. Data: 2010-02-02 14:08:28
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    ale nie doczytałem że to ma być tanio i do amortyzatorów
    za tą farbę zapłacisz pewnie tyle co zaproponowali za proszek :)

    jeffrey

  • 13. Data: 2010-02-02 16:37:46
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > ale nie doczytałem że to ma być tanio i do amortyzatorów
    > za tą farbę zapłacisz pewnie tyle co zaproponowali za proszek :)

    Gdzie ja napisałem o amortyzatorze?

    A farba do betonu, posadzek nie mogłaby być?

    zyga
    --
    --force --nodeps --all

  • 14. Data: 2010-02-02 19:55:08
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    Zygmunt M. Zarzecki wrote:

    > Gdzie ja napisałem o amortyzatorze?
    >
    > A farba do betonu, posadzek nie mogłaby być?
    >
    > zyga

    fakt pomyliłem odpowiedzi w gałęzi niżej
    do nart to wybieraj farby epoksydowe one nieżle pracują, unikaj
    poliuretanów bo na mrozie lubią pękać podczas okształcania, nie wiem
    jak akryle
    wszystko zależy ile to ma wytrzymać

    jeffrey

  • 15. Data: 2010-02-02 21:14:06
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 2 Feb 2010 20:55:08 +0100, Jeffrey wrote:
    >fakt pomyliłem odpowiedzi w gałęzi niżej
    >do nart to wybieraj farby epoksydowe one nieżle pracują, unikaj
    >poliuretanów bo na mrozie lubią pękać podczas okształcania,

    Ja juz chyba pisalem ze glownym skladnikem narty jest pianka
    poliuretanowa ?

    J.