  • 41. Data: 2017-07-14 18:01:23
    Temat: Re: Amerykańskie ustrojstwo na gaz, jak podłączyć do naszej butli?
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu piątek, 14 lipca 2017 17:25:21 UTC+2 użytkownik Kojletjo napisał:
    > Wykręć "amerykański ryjek" i w jego miejsce wkręć europejski.

    W tak zwanym międzyczasie kupiłem europejski reduktor na takie samo
    ciśnienie, więc temat (chyba) się rozwiązał. Zobaczymy czy toto
    ruszy i zacznie łapać komary ;)

    L.

  • 42. Data: 2017-07-14 20:55:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 14 Jul 2017 09:01:23 -0700 (PDT), Lisciasty napisał(a):

    > W tak zwanym międzyczasie kupiłem europejski reduktor na takie samo
    > ciśnienie, więc temat (chyba) się rozwiązał. Zobaczymy czy toto
    > ruszy i zacznie łapać komary ;)

    Oktanol masz ?

    Daj znac jaki efekt ..

    J.

  • 43. Data: 2017-07-14 22:33:20
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu piątek, 14 lipca 2017 20:55:00 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
    > Oktanol masz ?
    >
    > Daj znac jaki efekt ..

    Jeszcze nie mam, wędruje z hameryki, miała być jedna paczka ale nie mieli
    na stanie i wysłali osobno.

    L.

  • 44. Data: 2017-07-17 16:25:39
    Od: robot <a...@o...pl>

    W dniu 2017-07-12 o 11:44, Konrad Anikiel pisze:

    > Jak się wytępi komary, [...]

    Sądzę, że nie ma szans na to.