  • 31. Data: 2017-02-27 10:21:57
    Temat: Re: [OT] Anteny WiFi
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU" napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:o8v2dl$lv$...@n...news.atman.pl...
    >co to znaczy 1W?
    >to znaczy, że z końcówki mocy (upraszczając do napięcia stałego) do
    >anteny wchodzi 1V/1A?
    >jak to jest zrobione, że antena która jest dwoma rozwartymi kabelkami
    >wchodzi 1A?

    A to sie musisz udac do najbliszego biura poselskiego z tym pytaniem
    ... a potem spytac w ktorej klasie zamierzaja o tym uczyc ...

    J.

  • 32. Data: 2017-02-27 10:34:08
    Temat: Re: Anteny WiFi
    Od: circuitmaker <f...@m...pl>

    J.F. wrote:

    > Czy to taka moda, czy koniecznosc, zeby tych anten bylo ... duzo.

    Nie wiem, ale jest coś romantyczno-rozczulającego w tym wysiłku
    technologiczno-marketingowym, którego celem jest odtworzenie
    możliwości kawałka miedzianego kabla kategorii 5e...

    5,4Gb/s transferu w powietrzu (chyba PMPO), a internecik
    jaki do tego cuda będzie podpięty? Chociaż seteczka?

    c.

  • 33. Data: 2017-02-27 11:30:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "circuitmaker" napisał w wiadomości
    J.F. wrote:

> [...]

    >5,4Gb/s transferu w powietrzu (chyba PMPO), a internecik
    >jaki do tego cuda będzie podpięty? Chociaż seteczka?

    Oj ... a czemu internecik ?
    Wewnetrzny serwer, na 1G kabelku.

    J.

  • 34. Data: 2017-02-27 12:47:40
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 27 Feb 2017 10:21:57 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > A to sie musisz udac do najbliszego biura poselskiego z tym
    pytaniem
    > ... a potem spytac w ktorej klasie zamierzaja o tym uczyc ...

    Ale w czyn problem? Moc nadawcza jest proporcjonalna do prądu w
    antenie, więc jak najbardziej prąd w niej płynie, mimo że to "otwarty
    kabelek".

    --
    Marek

  • 35. Data: 2017-02-27 14:30:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    trada.pl...
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Ale w czyn problem?

    w osobie pytajacego :-)

    >Moc nadawcza jest proporcjonalna do prądu w antenie, więc jak
    >najbardziej prąd w niej płynie, mimo że to "otwarty kabelek".

    i nawet opor ma :-)

    J.

  • 36. Data: 2017-02-27 17:31:21
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    ooo wypowiedzi godne grantu,
    ja cię kręcę, liderzy nie wiedzą...

  • 37. Data: 2017-02-27 17:55:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU"

    >Bo w nauce najwazniejsze, to wiedziec jak wniosek o grant napisac :-P

    J.

  • 38. Data: 2017-02-27 18:28:07
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    ale zgodzisz się chyba ze mną Panie Szanowny Kolego, że liderzy popis/eu
    tę umiejętność wysysają razem z mlekiem matki... oni są po prostu
    skazani na sukces...

  • 39. Data: 2017-02-28 00:22:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 26 Feb 2017 22:57:14 +0000, AlexY napisał(a):

    > Producent elektrolitów w zasilaczu.

    A propos - tp-link ma zasilacz 9V 0.6A. 5.4W
    Zasilacz zimny.

    Nie pamietam jaka moc rzeczywista bral, raczej kolo 3W ... ale czy
    mozna wierzyc w pomiar mierkiem o zakresie 3kW ?

    I nie pamietam ile lat go mam ... nie tak znow duzo.

    J.

  • 40. Data: 2017-02-28 01:32:49
    Od: "V.L.Pinkley" <v...@g...com>

    użytkownik J.F. napisał:

    > A propos - tp-link ma zasilacz 9V 0.6A. 5.4W
    > Zasilacz zimny.

    AC5300 10,8W czuwanie 14,8W praca z 3 laptopami
    https://us.hardware.info/reviews/6909/10/linksys-ea9
    500-vs-netgear-r8500-review-giants-battle-it-out-tes
    t-results-power-consumption