  • 1. Data: 2017-02-23 20:11:56
    Temat: wolność a amperomierz
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    siedziałem, siedziałem, siedziałem i wymyśliłem zagadnienie:

    czy w amperomierzu o automatycznej zmianie zakresów pomiarowych,
    podczas przełączania zakresów następuje rozłączenie obwodu i zmiana
    rezystancji miernika? można to jakoś sprawdzić/zmierzyć?

    jebać euro!

  • 2. Data: 2017-02-23 20:23:28
    Temat: Re: wolność a amperomierz
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    problem polega na pomiarze prądu rzędu uA,
    który może przeskoczyć na xxx mA...

    jak przełączę na uA to za duży spadek przy xxx mA...

    no i dupa... oczywiście gdzież mi tam do sukcesu zjednoczenia wolnej
    europy...

  • 3. Data: 2017-02-23 23:45:46
    Od: "V.L.Pinkley" <v...@g...com>

    użytkownik niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU napisał:
    > siedziałem, siedziałem, siedziałem i wymyśliłem zagadnienie:
    >
    > czy w amperomierzu o automatycznej

    Co to jest amperomierz?

  • 4. Data: 2017-02-24 09:49:26
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    to samo co amperomież!
    możesz sobie wybrać - to wolny kraj (jeszcze)!!!

    P.S.
    mam ci wyłożyć teorię o mózgu w powskiej dupie?

  • 5. Data: 2017-02-24 10:11:17
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    słyszałeś jakie cyrki z elektrodą?
    sam Donald stoi "mórem"...

  • 6. Data: 2017-02-24 13:04:11
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello V.L.Pinkley,

    Jaki masz problem? https://pl.wikipedia.org/wiki/Amperomierz

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 7. Data: 2017-02-24 14:58:24
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    wiadomości news:96346587.20170224130411@pik-net.pl.invalid...

    > Jaki masz problem? https://pl.wikipedia.org/wiki/Amperomierz

    Roman, spoko, to ironia, popatrz, do kogo odpowiedź była... :))

    (C) Kabaret Neo-Nówka.

  • 8. Data: 2017-02-24 16:02:48
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    o kurwa, integracja,
    a przypowieść o palcu i dupie też obowiązuje?

    jak tam wasza europejska współpraca z liderem nauczania andrzejem p.
    czy można spodziewać się na rynku wysypu liderów kreujących zasilacze
    impulsowe?

  • 9. Data: 2017-03-01 17:17:39
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    no i już wiem, nie dość, że zmienia się rezystancja, to na chwilę
    rozłącza obwód...