  • 31. Data: 2014-12-04 13:01:30
    Temat: Re: Antipollution fault + rzyganie olejem
    Od: Czesław Wiśniak <c...@b...pl>

    > Np. ostatnio wstawiałem implant. Koszt - 1800 zł

    Ale chyba nie piszesz o leczniu od a do z bo to jakos nawet nie 50% ceny ?:)

  • 32. Data: 2014-12-04 13:22:13
    Od: Koziołek <k...@w...pl>

    Czesław Wiśniak napisał:

    > Ale chyba nie piszesz o leczniu od a do z bo to jakos nawet nie 50% ceny
    > ?:)
    Zgadza się, tylko pierwszy etap, czyli wszczep bez korony.

    Pozdr.,
    Koziołek

  • 33. Data: 2014-12-05 04:49:04
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...spam.spam.com>

    W dniu 2014-11-30 13:49, Tomasz Pyra pisze:
> [...]

    E, bez przesady. Od zapalenia się kontrolki do wyłączenia silnika ok. 3
    minuty. A głównie przez cipę, która przez 2 minuty nie umiała wyjechać z
    podporządkowanej. Kontrolka zapaliła się na skrzyżowaniu jak za nią
    stałem, po zjechaniu musiałem przejechać jeszcze ok. 200 metrów zanim
    znalazłem dogodne miejsce do zaparkowania. Silnik i turbo zniosły to bez
    problemu, zrobiłem tym samochodem potem jeszcze ~30 tysięcy bez żadnych
    objawów.

  • 34. Data: 2014-12-05 22:53:51
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Tomasz Wójtowicz" <s...@s...spam.spam.com> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:m5r9vk$1ql$...@n...news.atman.pl...

    > E, bez przesady. Od zapalenia się kontrolki do wyłączenia silnika ok. 3
    > minuty.

    Albo może być i 3 sekundy - tak było kiedyś w moim przypadku.

  • 35. Data: 2014-12-09 11:07:00
    Od: Marek <m...@g...pl>

    > Albo może być i 3 sekundy - tak było kiedyś w moim przypadku.

    Kiedys w oplu odkrecil mi sie korek w misce olejowej i nastapil "zrzut"
    oleju. Okolo 10 sekund od zapalenia sie kontrolki potrzebowalem na zjazd
    w jakas boczna uliczke.
    Na szczescie silnik nie ucierpial.

    --
    Marek