  • 1. Data: 2016-07-15 17:40:56
    Temat: Asrock h110m-dgs jak wyłączyć budzenie myszką?
    Od: z <...@...pl>

    Przekopałem ten nowy fantastyczny bios UEFI ;-)
    ale opcje:
    USB Keyboard/Remote Power ON - Disabled
    USB Mouse Power On - Disabled
    Co mam wyłączyć żeby komputer w stanie uśpienia nie budził mi się z
    powodu poruszenia myszki. Chcę żeby było tak jak zawsze :-)

  • 2. Data: 2016-07-15 17:57:49
    Temat: Re: Asrock h110m-dgs jak wyłączyć budzenie myszką?
    Od: atm <...@v...pl>

    On 15.07.2016 17:40, z wrote:
> [...]
    > Co mam wyłączyć żeby komputer w stanie uśpienia nie budził mi się z
    > powodu poruszenia myszki. Chcę żeby było tak jak zawsze :-)

    Ja zaczalbym od przestawienia opcji wybudzania w Windowsie. Nie pamietam
    gdzie to jest dokladnie, ustawiam to raz na kilka lat przy
    przeinstalowywaniu Windowsa. Szybko wygooglasz.

  • 3. Data: 2016-07-15 18:10:56
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-07-15 o 17:57, atm pisze:
    > Ja zaczalbym od przestawienia opcji wybudzania w Windowsie. Nie pamietam
    > gdzie to jest dokladnie, ustawiam to raz na kilka lat przy
    > przeinstalowywaniu Windowsa. Szybko wygooglasz.

    Nic z tego. Przekopałem całe opcje zasilania. Oczywiście restartowałem
    też windowsa7. :-(
    Na starszych MB nigdy nie musiałem tam grzebać po instalacji.
    Nowoczesność ;-)

  • 4. Data: 2016-07-15 18:18:07
    Od: atm <...@v...pl>

    On 15.07.2016 18:10, z wrote:

    > Nic z tego. Przekopałem całe opcje zasilania. Oczywiście restartowałem
    > też windowsa7. :-(
    > Na starszych MB nigdy nie musiałem tam grzebać po instalacji.
    > Nowoczesność ;-)

    http://www.howtogeek.com/howto/15132/stop-your-mouse
    -from-waking-up-your-windows-7-computer/
    ?

  • 5. Data: 2016-07-15 19:47:47
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-07-15 o 18:18, atm pisze:
    > http://www.howtogeek.com/howto/15132/stop-your-mouse
    -from-waking-up-your-windows-7-computer/
    > ?

    Dzięki. Już straciłem nadzieję. Pomogło dopiero przestawienie w
    klawiaturze. Zadziałało i na to i na to. Dziwne :-)

  • 6. Data: 2016-07-15 20:33:32
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-07-15 o 18:10, z pisze:

    > Nic z tego. Przekopałem całe opcje zasilania. Oczywiście restartowałem
    > też windowsa7. :-(
    > Na starszych MB nigdy nie musiałem tam grzebać po instalacji.
    > Nowoczesność ;-)

    Zmień zaawansowane ustawienia zasilania.
    1. Włącz-Zezwalaj na stan uśpienia hybrydowego
    2 Hibernacja-NIGDY
    3. Zezwalaj na wznawianie pracy w/g czasomierza (ja mamustawione na WYŁĄCZ).

    --
    animka

  • 7. Data: 2016-07-15 20:58:44
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-07-15 o 20:33, Animka pisze:

    > 1. Włącz-Zezwalaj na stan uśpienia hybrydowego

    Precz z uśpieniem hybrydowym, niech żyje normalna hibernacja :-)

    > 3. Zezwalaj na wznawianie pracy w/g czasomierza (ja mamustawione na
    > WYŁĄCZ).

    Tu się zgadzam :-)

    PS. Jak pisałem wcześniej te zmiany nic nie zmieniły :-)

    Pomogło grzebanie w ustawieniach sprzętu klawiatury i na klawiaturę i na
    myszkę.
    Dalej uważam że to dziwne :)

  • 8. Data: 2016-07-15 21:24:00
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-07-15 o 20:58, z pisze:

    > Precz z uśpieniem hybrydowym, niech żyje normalna hibernacja :-)

    Ja juz to przećwiczyłam, "przegimnastykowałam".
    Po prostu komputer usypia wtedy kiedy ty mu każesz i budzi się wtedy
    kiedy klikniesz myszą.

> [...]
    >
    > PS. Jak pisałem wcześniej te zmiany nic nie zmieniły :-)
    >
    > Pomogło grzebanie w ustawieniach sprzętu klawiatury i na klawiaturę i
    Może przedtem jakieś eksperymenty robileś i później zapomniałeś.

    --
    animka

  • 9. Data: 2016-07-15 22:29:17
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-07-15 o 21:24, Animka pisze:
    > Może przedtem jakieś eksperymenty robileś i później zapomniałeś.

    Też już ćwiczyłem. :-) System jest świeży nic nie grzebane.

    Chodzi o to że nie chcę żeby się budził w inny sposób niż przyciskiem na
    obudowie. Chcę żeby było jak za dawnych czasów :-)

    Często zasypiam z myszką jako pilotem ;-) i nie chcę żeby mnie komputer
    w nocy budził :-)

    Zagwozdka jest taka że nic nie pomagało dopóki nie pogrzebałem w opcjach
    klawiatury które mnie interesowała mniej.

  • 10. Data: 2016-07-15 22:40:08
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "z" <...@...pl> napisał w wiadomości

    > Często zasypiam z myszką jako pilotem ;-) i nie chcę żeby mnie komputer w
    > nocy budził :-)

    Po czym myszkujesz przed zaśnięciem?
    I co to za myszka.

    --