  • 11. Data: 2016-07-15 22:51:35
    Temat: Re: Asrock h110m-dgs jak wyłączyć budzenie myszką?
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-07-15 o 22:40, marfi pisze:
    > Po czym myszkujesz przed zaśnięciem?
    > I co to za myszka.

    A po czym zechcę :-)

    Bez szału. Logitech M705. Taki zdroworozsadkowy gryzoń.
    Chodzi też na jednej baterii (waga) i to dość długo.
    A z pościelą radzi sobie dość dobrze.

  • 12. Data: 2016-07-16 12:11:35
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "z" <...@...pl> napisał w wiadomości

    > A po czym zechcę :-)
    >
    > Bez szału. Logitech M705. Taki zdroworozsadkowy gryzoń.
    > Chodzi też na jednej baterii (waga) i to dość długo.
    > A z pościelą radzi sobie dość dobrze.

    Owa mysz jest faktycznie skonstruowana tylko "dla praworęcznych" i co to
    znaczy (info z Komputronika)?
    Ja jestem praworeczny i prawą ręką obsluguje klawiature a myszę lewą.

    --
    marfi

  • 13. Data: 2016-07-16 23:04:08
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Sat, 16 Jul 2016 12:11:35 +0200, marfi napisał(a):

    > Owa mysz jest faktycznie skonstruowana tylko "dla praworęcznych" i co to
    > znaczy (info z Komputronika)?
    > Ja jestem praworeczny i prawą ręką obsluguje klawiature a myszę lewą.

    Weź zerknij na zdjęcia tego gryzonia. Już coś świta, skąd określenie, że to
    urządzenie dla osób obsługujących mysz prawą ręką?

    --
    [ Przemysław ,,Rico" Ryk ]
    [ Jedno puknięcie to jest przypadek. (Ola Żyszkowska) ]