  • 11. Data: 2012-05-29 10:15:20
    Temat: Re: Asus EEEpc wprost do akumulatora w aucie?
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 29.05.2012 03:22, schrieb RoMan Mandziejewicz:
> [...]
    C-19V-21A/9

    > To do wersji 12xx. Wersie 90x i 10xx mają zasilacze 12V.

    Ale w środku jest przecież to samo. Akumulator można wymienić. Tak samo
    jest w moim Medionowym netbooku. W oryginale jest akumulator
    dwuogniwowy, ale możesz też wsadzić większy. Wtedy na 12V co prawda
    chodzi, ale nie ładuje. Na 19V chodzi i ładuje.

    Waldek

  • 12. Data: 2012-05-29 10:32:29
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Waldemar,

    Tuesday, May 29, 2012, 10:15:20 AM, you wrote:

    [...]

    C-19V-21A/9
    > Ale w środku jest przecież to samo.

    A skąd ta pewność? I nic nie zmienia - pytanie było o podłączenie do
    samochodowej instalacji "12V" - ja bym podłączał bez żenady - wiecej
    niż 16V raczej nie wystapi.

> [...]
    > W oryginale jest akumulator dwuogniwowy, ale możesz też wsadzić
    > większy. Wtedy na 12V co prawda chodzi, ale nie ładuje. Na 19V

    To o niczym nie świadczy. Od czasu, gdy wszystko projektują księgowi,
    można się spodziewać na wejściu kondensatorów na 16V.

    --
    Best regards,
    RoMan