  • 1. Data: 2012-05-27 17:21:59
    Temat: Na praktyki do Ameryki (Płd.)
    Od: operacja kenia <o...@g...com>

    Witam! Nazywam się Natalia Rożniewska. Studiuję w Warszawie na
    SGGW, aby wkrótce zostać weterynarzem. Jednakże nie takim zwykłym -
    chcę bowiem leczyć dzikie zwierzęta i chronić gatunki zagrożone
    wyginięciem. Niemożliwe? A jednak...

    Praktykę lekarza zdobywam w odległych zakątkach świata. Opiekowałam
    się już tygrysami i słoniami w Tajlandii. Operowałam nos wielbłąda i
    leczyłam święte krowy w Indiach. Niedawno wróciłam z Afryki, gdzie
    zastępowałam matkę osieroconym nosorożcom i pomagałam uwolnić lwy
    zaplątane w sieci kłusowników.

    Obecnie ubiegam się o "Stypendium z Wyboru", dzięki któremu będę
    mogła zdobywać dalsze doświadczenie w sercu amazońskiej dżungli - w
    Boliwii. To od Was zależy, czy będę miała szansę poznać z bliska
    pumy, jaguary, leniwce i inne stworzenia okaleczone przez handlarzy i
    kłusowników. Dlatego gorąco proszę o Wasze głosy, które można
    oddawać na stronie: http://stypendiumzwyboru.absolvent.pl/uczestnicy/ope
    racja-dzika-ameryka-1083
    Zajmuje to raptem chwilę, a dla mnie to całe życie, dlatego będę
    niezmiernie wdzięczna za Waszą pomoc!

    Instrukcja glosowania:
    - wejdź na http://stypendiumzwyboru.absolvent.pl/uczestnicy/ope
    racja-dzika-ameryka-1083
    - połącz się z facebookiem klikając na ikonę u dołu aplikacji
    - następnie w tym miejscu pojawi się różowy przycisk z serduszkiem i
    napisem "oddaj głos"
    - klikasz i pomagasz mi ratować dzikie zwierzęta

    Dziękuję PRZEOGROMNIE!
    Natalia Rożniewska
    więcej o moich przygodach na blogu: www.projectwildlife.wordpress.com