  • 1. Data: 2012-05-27 17:55:12
    Temat: telewizor SABA model L32PV412
    Od: "Marek" <s...@o...pl>

    telewizor ma osobliwą przypadłość , co jakiś czas się wyłącza a potem po 3-4
    sek. się włącza tyle ze na innym kanale , jakieś pomysły lub sugestie ?
    Czy da się w jakiś sposób wymieniając coś dodać DVB-C ? On ma obsługę DVB-T
    ale nie udało mi się uruchomić na antenie pokojowej , analog tez jest na tej
    antenie ledwo widoczny może to kwestia sygnału ?. Nie wiem co może w środku
    siedzieć może ktoś wie ?
    Marek