  • 21. Data: 2016-05-25 20:40:48
    Temat: Re: Auto dla żony w granicach 30-40 tys.
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 24.05.2016 20:48, Jacek wrote:
    > Napisałem, że się jej "wstępnie podoba" ;-)
    > Dziś na przykład podoba jej się Toyota Verso, Fiat Sedici i nawet Dacia
    > Duster.

    A co za różnica, co jej kupisz? Niech się tylko zdecyduje w jakim
    kolorze i już.

    http://www.zbierak.pl/static/img/gotowe/433ed42d1546
    2c280e41352084fb01b3.jpg

    ;)

  • 22. Data: 2016-05-25 20:43:00
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .05.2016 o 20:48 Jacek <k...@a...com> pisze:

    > Napisałem, że się jej "wstępnie podoba" ;-)
    > Dziś na przykład podoba jej się Toyota Verso, Fiat Sedici i nawet Dacia
    > Duster.
    > Jacek

    Pokaż Jej Kia Sportage (białe).

    TG

  • 23. Data: 2016-05-25 20:47:19
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 24.05.2016 o 20:48, Jacek pisze:

    > Napisałem, że się jej "wstępnie podoba" ;-)
    > Dziś na przykład podoba jej się Toyota Verso, Fiat Sedici i nawet Dacia
    > Duster.
    > Jacek

    Ja już 30 lat takie niezdecydowanie wykorzystuję, skutecznie
    oszczędzając kasę.
    Już nawet mówi, ze woli tramwajem.
    Ale to akurat ze względu na obecne korki.

  • 24. Data: 2016-05-29 01:21:24
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 23.05.2016 o 16:21, Jacek pisze:
    > Żona zmienia auto i chce coś w typie crossovera, żeby "siedziało się
    > wyżej".
    Tarpan.

  • 25. Data: 2016-05-29 14:02:14
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Tarpan.

    fajne rolnicze autko, szerokie i wysokie. tylko brak wspomagania przy
    takim układzie kierowniczym mógłby być problemem.