  • 11. Data: 2016-05-24 12:31:25
    Temat: Re: Auto dla żony w granicach 30-40 tys.
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2016-05-23 o 16:21, Jacek pisze:
    > Żona zmienia auto i chce coś w typie crossovera, żeby "siedziało się
    > wyżej". Budżet do 40 tys. PLN z opcją + 5000, jakby było "coś fajnego".
    > Wstępnie podoba jej się Toyota Urban Cruiser oraz Fiat 500 w wersji
    > podwyższonej 500L.
    > Rocznik woli raczej młodszy, a więc tak od 2010 wzwyż. Raczej diesel,
    > ale niekoniecznie. Raczej nie za długie, bo mamy ciasny wjazd i mały
    > garaż - tak max 4,20 m.
    > To jak Towarzysze? Pomożecie? (w wyborze wehikułu)
    > Jacek
    Pod to pasuje Nissan Juke (ale to brzydkie), Nissan Qashqai (większy od
    Juke ale i dużo ładniejszy), Toyota RAV4, Honda CRV.

    Albo nie crossover ale siedzi się wyżej i pakowne C4 Picasso, Toyota Verso.
    Zafira i Touran ale to sporo większe od C4Picasso i Verso...

  • 12. Data: 2016-05-24 12:53:22
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Albo nie crossover ale siedzi się wyżej i pakowne C4 Picasso, Toyota Verso.
    > Zafira i Touran ale to sporo większe od C4Picasso i Verso...

    żuk!
    tam sie siedzi bardzo wysoko:) tylko z gazem bo eksploatacja może zabić
    portfel:)

  • 13. Data: 2016-05-24 13:00:20
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2016-05-24 o 12:53, sirapacz pisze:

    > żuk!
    > tam sie siedzi bardzo wysoko:) tylko z gazem bo eksploatacja może zabić
    > portfel:)

    Taki ładny:

    https://www.dropbox.com/sh/11fkhxzxssepbuk/AAC8B-eeA
    -SINwY2Z5E6cxrHa?dl=0

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 14. Data: 2016-05-24 13:15:12
    Od: nadir <n...@h...org>

    Miało iść tu ale poszło na priva.
    W każdym razie ja proponuję Opla Merivę.

  • 15. Data: 2016-05-24 13:19:23
    Od: z <...@...pl>

> [...]
    > garaż - tak max 4,20 m.
    > To jak Towarzysze? Pomożecie? (w wyborze wehikułu)

    Nikt jeszcze nie zaproponował Suzuki SX4 czy odpowiednika od Fiata?

  • 16. Data: 2016-05-24 13:21:16
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Taki ładny:
    >
    > https://www.dropbox.com/sh/11fkhxzxssepbuk/AAC8B-eeA
    -SINwY2Z5E6cxrHa?dl=0

    ciekawostka:)
    moi rodzice kiedys mieli składaka - buda żuka, podwozie lublina, silnik
    andorii i skrzynia chyba od jakiegoś mercedesa

    wyglądało to nawet ciekawie - na giełdach warzywnych każdy obracał głowe
    widząc szerokie kapcie i poszerzane nadkola - normalnie nic tylko
    wyrywać panienki na to ;)
    Zarejestrowany byl chyba na 7 osob (w każdym razie miał tyle foteli:))

  • 17. Data: 2016-05-24 18:33:59
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 24.05.2016 o 11:50, Marcin Kiciński pisze:

    > Living to wersja przedluzona. Podwyzszona to Trekking.

    Racja.

    > Jak juz chce wysokiego 500, to raczej 500X. Tyle ze za 40k
    > to mozna dostac takiego, co go klient rozbil podczas jazdy
    > testowej ;)

    Otóż to.

  • 18. Data: 2016-05-24 20:32:38
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

> [...]
    > garaż - tak max 4,20 m.
    > To jak Towarzysze? Pomożecie? (w wyborze wehikułu)

    Skoro żona powiedziała, co jej się podoba, to po co pytasz jeszcze mnie
    o zdanie? Chyba, że chcesz kupić samochód dla mojej żony. To zaraz
    zapytam, co by chciała.

    --
    MN

  • 19. Data: 2016-05-24 20:48:27
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2016-05-24 o 20:32, Marcin N pisze:
    > Skoro żona powiedziała, co jej się podoba, to po co pytasz jeszcze mnie
    > o zdanie? Chyba, że chcesz kupić samochód dla mojej żony. To zaraz
    > zapytam, co by chciała.
    Napisałem, że się jej "wstępnie podoba" ;-)
    Dziś na przykład podoba jej się Toyota Verso, Fiat Sedici i nawet Dacia
    Duster.
    Jacek

  • 20. Data: 2016-05-25 20:08:31
    Od: j...@i...pl