  • 61. Data: 2010-02-12 16:52:51
    Temat: Re: BCB Moj ulubiony kod;)
    Od: Jędrzej Dudkiewicz <j...@g...com>

    news:hl0kss$u05$1@news.onet.pl...

> [...]
    celu do osiągnięcia innego celu. I to używasz
    > Podaj konkrety

    Konkretnie, to używasz warstwy prezentacji do przechowywania danych i
    dokonujesz zbędnych konwersji.

    JD

  • 62. Data: 2010-02-12 20:57:32
    Od: "Bastion" <b...@m...pl>

    Użytkownik "Artur M. Piwko" <m...@b...pl> napisał w wiadomości
    > Czy chcesz koniecznie po raz kolejny usłyszeć argumenty, które padły tu
    > już wielokrotnie, a których obecności pomimo ich polskiej nomenklatury,
    > zobaczyć nie chcesz?

    Zacznijmy od tego, ze w
    1) temat watku jest wyraznie zartobliwy i zawiera emotikon ";)":
    2) Nikt nie odgadl, czemu ma sluzyc zaprezentowany kod.
    3) Jak mam powaznie traktowac argumentacje ludzi
    ktorzy nie rozumieja o czym pisza?

  • 63. Data: 2010-02-12 21:06:00
    Od: "Bastion" <b...@m...pl>

    > (...)
    >
    > Odpowiedz na proste pytanie:
    >
    > Czym pojechałbyś do supermarketu po zakupy?
    >
    > a) Rowerem, motorem lub samochodem osobowym
    > b) Walcem drogowym, Boeingiem 767 lub 12-kołową ciężarówką?

    Co to ma wspolnego z trescia watku?
    Nie podoba Ci sie moj kod- uzasadnij swoje stanowisko.
    Na tym polega dyskusja.

  • 64. Data: 2010-02-12 21:10:14
    Od: "Wojciech \"Spook\" Sura" <s...@s...op.pl>

> [...]
    > wiadomości news:hl22k0$is0$1@inews.gazeta.pl...

    > Co to ma wspolnego z trescia watku?
    > Nie podoba Ci sie moj kod- uzasadnij swoje stanowisko.

    Ma - i to więcej, niż myślisz. Odpowiedz na pytanie.

    Pozdrawiam -- Spook.

    --
    ! ._______. Warning: Lucida Console sig! //) !
    ! || spk || www.spook.freshsite.pl / _ """*!

  • 65. Data: 2010-02-13 06:04:56
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    Bastion pisze:
    > Użytkownik "Artur M. Piwko" <m...@b...pl> napisał w wiadomości

    > 3) Jak mam powaznie traktowac argumentacje ludzi
    > ktorzy nie rozumieja o czym pisza?

    Poczęstuj ich tymi samymi dragami, co ty bierzesz, wtedy się dogadacie

  • 66. Data: 2010-02-13 20:12:35
    Od: "Bastion" <b...@m...pl>

    Użytkownik "Jacek Czerwinski" <...@...z.pl> napisał w wiadomości

    > Poczęstuj ich tymi samymi dragami, co ty bierzesz, wtedy się dogadacie

    Dragi ? To jakas odmiana Trigerra?

  • 67. Data: 2010-02-13 20:25:35
    Od: "Bastion" <b...@m...pl>

    wiadomości news:hl0kss$u05$1@news.onet.pl...

    celu do osiągnięcia innego celu. I to używasz

    > Konkretnie, to używasz warstwy prezentacji do przechowywania danych i dokonujesz
    zbędnych konwersji.

    Bardzo akademickie, niemniej bledne.
    Robisz jakis smieszne zalozenia.
    Dlaczego mam odzielac warstwe logiczna
    od biznesowej obliczajac w 5 linijkach kodu, zarobki programisty?
    Bo co bo nie wolno?
    :)

  • 68. Data: 2010-02-13 20:46:21
    Od: "Bastion" <b...@m...pl>

    > Ma - i to więcej, niż myślisz. Odpowiedz na pytanie.

    Obecnie narty biegowe.
    Nie bardzo rozumiem do czego zmierzasz?
    Masz jakies braki w lodowce? Moja rada zadzwon po telepizze;)

  • 69. Data: 2010-02-13 21:15:29
    Od: "Bastion" <b...@m...pl>

    > problemu. Tego uczą na początku

    Kto i po co?

    > b)
    > wg mnie najgorszy sposób napisania że chodzi o 20x. Dla mnie ten autor nigdy nie
    wykształcił się w C, kopiował z Pascala. Fragment
    > typowy dla kodu z BCB.

    Nie, StringGrid ma taka wlasciwosc, ze w indeksie nr 0 mieszcza sie nazwy kolumn.

    > Po trzecie jak już bronisz BCB to do pieniążków ma Currency (tu jest symulacja,
    więc 'chyba' nie dokładne obliczenie, ale
    > wspominam)

    Ktos juz o tym pisal, ale dokladnie to nikt nie wie z jaka precyzja i dokladnoscia
    maja byc robione obliczenia. Malo tego, nikt nie wie tak naprawde jak nalezy
    robic zaokraglenia... Obcinamy zera? zaokroglamy w gore, zaokraglamy w dol?
    Myslisz ze Currency rozwiazuje problem?

    > Pobaw się formatami międzynarodowymi, to może byc 'ciekawe'. Ostatnie cyfry
    znaczące też ciekawe. BCB "lepiej" zaokrągla od reszty
    > branży.
    > O kosztach wydajnościowych konwersji tu koledzy pisali.

    No to zes sie chyba zagalopowal? Chcialem szybko obliczyc zarobki
    programisty w 20 letniej perspektywie... a ty mi wyjezdzasz z
    "wydajnościowych konwersji":)))

    > O separacji algorytmu, GUI i danych, MVC itd to "rasowego" użytkownika myszki w BCB
    nie tylko nie da sie przekonać, ale wręcz nie
    > zrozumie o czym mowa.

    Odnosze wrazenie ze masz marne szanse na to, ze bedzie malo zastosowanie:
    StringGrid1->Cells[1][0]=FloatToStr(4000);

    > W sumie, dzięki że bronisz czegoś co nie do obronienia, bo pokazuje że "subkultura
    BCB" nie przyśniła nam się ale istnieje.

    Odnosze wrazenie ze masz marne szanse na to, ze bedzie malo zastosowanie
    StringGrid1->Cells[1][0]=FloatToStr(4000);

    Reasumujac, przemysl i popracuj.

  • 70. Data: 2010-02-13 21:33:38
    Od: "Bastion" <b...@m...pl>

    Uzytkownik "bartekltg" <b...@g...com> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...

    >Calosc wygladala by sensowniej tak:
    void __fastcall TForm1::BitBtn1Click(TObject *Sender)
    {
    float bla=4000;

    StringGrid1->Cells[1][0]=FloatToStr(bla);

    for(int i=1; i<21;i++)
    {
    StringGrid1->Cells[0][i]=FloatToStr(2010+i);
    bla*=1.1;
    StringGrid1->Cells[1][i]=FloatToStr (bla);
    }
    }

    Tak by to wygladalo, gdyby kod nie zostal szczesliwie
    zoptymalizowany przez autora watku:)