  • 21. Data: 2009-04-02 23:03:39
    Temat: Re: BIOS nie widzi płyty instalacyjnej Win 98 SE
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Paweł pisze:
    > Użytkownik "GLaF" <g...@n...takiego.numeru.pl> napisał w wiadomości

    > Było

    Czasem tak, czasem nie - o ile dobrze pamiętam.

  • 22. Data: 2009-04-03 06:20:02
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    http://www.megaupload.com/?d=RW7PUAJR

  • 23. Data: 2009-04-03 06:20:43
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    http://www.givemesolution.org/my-software-collection
    /36-my-software-collection/48-hirens-boot-cd.html

  • 24. Data: 2009-04-03 09:18:59
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Dnia Thu, 2 Apr 2009 11:58:24 -0700 (PDT), kazio101 napisał(a):

    > Ale musialbym wystartowac kompa z DOS-a (XP nie trybu DOS) i uruchomic
    > plik setup dla 98? Jakakolwiek plyta botowalna np. Acronics True Image
    > wystarczy?

    IMO nie całkiem. DOS nie obsługuje NTFS więc musiałbyś miec partycję FAT i
    na nią skopiować ten 98. No, a potem rzeczywiście, z jakiegokolwiek DOSu
    wystarczy zabutować.
    --
    Jacek

  • 25. Data: 2009-04-03 09:42:59
    Od: kazio101 <g...@p...fm>

    On 2 Kwi, 23:41, "FOX33" <m...@v...pl> wrote:
    > A masz na dysku partycję C: sformatowaną pod FAT? Jesli nie to jak chcesz
    > zainstalować win '98?
    >
    > FOX33

    Mam C, ale D mam w NTFS. Utworze nastepna w FAT32 specjalnie dla Win98.

  • 26. Data: 2009-04-03 10:10:45
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Jest programik, który czyta (zapisuje też, ale nie w wersji darmowej) na
    partycji NTFS i działa bardzo dobrze pod win98, bo kiedyś miałem kilka
    systemów na jednym komputerze (m.in. właśnie win98 i win2000). :-)

  • 27. Data: 2009-04-03 17:44:23
    Od: Kajetan Staszkiewicz <v...@t...net>

    http://www.virtualbox.org/

    --
    | pozdrawiam / greetings | powered by Centos, Gentoo and FreeBSD |
    | Kajetan Staszkiewicz | jabber,email,www: vegeta()tuxpowered net |

  • 28. Data: 2009-04-03 19:56:01
    Od: "Gemini" <g...@g...pl>

    Użytkownik "nom" <n...@u...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > http://www.givemesolution.org/my-software-collection
    /36-my-software-collection/48-hirens-boot-cd.html
    Mam też płtę głowną Asus i oa NIE obługuje Win98. Tylko Win 2000 i XP. Czyli
    wymuszony zakup WinXP ;(

    --
    Pozdrówka
    Gemini

  • 29. Data: 2009-04-04 15:58:09
    Od: kazio101 <g...@p...fm>

    On 3 Kwi, 10:18, Jacek Maciejewski <j...@o...pl> wrote:

> [...]
    > na nią skopiować ten 98. No, a potem rzeczywiście, z jakiegokolwiek DOSu

    Niestety nie udalo mi sie. Po zabotowaniu z DOS-ow z zestawu Hirens
    albo nie odpala instalka Win98, albo instaluje się do momentu restartu
    Win98 i nie podnosi się bo jest komunikat ze za malo pamieci (mam 3GB
    widziane przez Bios i WinXP). Proboawlem z kilkoma wersjami DOS-a z
    Hiren i próbowalem takze odpalac z kilku DOS-owych managerow plikow.
    Probowalem z plyty i z katalogu skopiowanego na dysk. Oczywiscie
    instalowalem na FAT32. Moze plyta instalacyjna ze starosci sie zepsula?

  • 30. Data: 2009-04-04 16:08:08
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Dnia Sat, 4 Apr 2009 08:58:09 -0700 (PDT), kazio101 napisał(a):

    > Moze plyta instalacyjna ze starosci sie zepsula?

    To możliwe, ale prędzej napęd jest nie w porządku. Choć z drugiej strony,
    skoro mozna płytę przegrać na dysk to IMO jest dobra. Dziwna sprawa, tak
    jeszcze nie miałem z wyjątkiem przypadków kiedy coś było nie tam z modułami
    pamięci. Jak masz więcej niż jeden to wyjmij i zostaw tylko jeden. ewent.
    sprawdź je po kolei.
    --
    Jacek