  • 31. Data: 2009-04-04 16:13:09
    Temat: Re: BIOS nie widzi płyty instalacyjnej Win 98 SE
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "kazio101" napisał:

    > instaluje się do momentu restartu Win98 i nie podnosi się bo jest
    > komunikat
    > ze za malo pamieci (mam 3GB widziane przez Bios i WinXP).

    Spróbuj wyedytować plik system.ini i zmodyfikować go zgodnie z poradami w
    tym artykule:
    http://support.microsoft.com/kb/253912

    JoteR

  • 32. Data: 2009-04-04 18:04:25
    Od: RyAn <r...@k...pl>

    Gemini pisze:
    > U?ytkownik "nom" <n...@u...gazeta.pl> napisa? w wiadomo?ci
    /36-my-software-collection/48-hirens-boot-cd.html
    > Mam te? p?te g?own? Asus i oa NIE ob?uguje Win98. Tylko Win 2000 i XP. Czyli
    > wymuszony zakup WinXP ;(

    Zgadza sie. Nie tylko ASUS. Gigabyte też . Na stronach producentów płyt
    sa informacje
    typu "nie obsługuje winMe win98"

    --
    pozdrawiam
    RyAn

  • 33. Data: 2009-04-05 15:41:46
    Od: kazio101 <g...@p...fm>

    Przeedytowalem system.ini zgodnie z informacjami na stronie
    Microsoftu. Uzyskalem tyle, ze uruchamia sie w trybie awaryjnym. Po
    przeresetowaniu zawiesz sie na ekranie powitalnym... Moze da sie jakos
    inaczej uruchomic? Jest kilka opcji w menu dajacym wubor trybu
    awaryjnego (czarny ekran z bialymi literkami). Nie znalazlem
    informacji czy plyta obsluguje Win98. Ale ten system juz nie jest
    wspierany przez producentow sprzetu. Jak uzyskam stery do grafiki (ATI
    Asus EAH3450) aby uzyskac wyzsza rozdzielczosc, jak uruchomie karte
    dzwiekowa (jest zintegrowana)? Moge kupic inne, starsze. Ale nie wiem
    czy warto tyle pracy w to wkladac. Ma ktos pomysl?

  • 34. Data: 2009-04-05 16:50:06
    Od: RyAn <r...@k...pl>

    kazio101 pisze:
> [...]
    > dzwiekowa (jest zintegrowana)? Moge kupic inne, starsze. Ale nie wiem
    > czy warto tyle pracy w to wkladac. Ma ktos pomysl?

    Zainstaluj VirtualPC lub coś w tym stylu a w nim W98,Linuksa i co tam
    jeszcze potrzebujesz.

    --
    pozdrawiam
    RyAn

  • 35. Data: 2009-04-06 16:09:45
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 3 Apr 2009, kazio101 wrote:

    > Mam C, ale D mam w NTFS. Utworze nastepna w FAT32 specjalnie dla Win98.

    Tak z czystej ciekawości (czytałem resztę wątku) - jak wielki był dysk
    i w którym miejscu tę partycję stworzyłeś?
    Bo jak >130++ GB to mogło być ciekawie :D

    pzdr, Gotfryd

  • 36. Data: 2009-04-07 14:57:05
    Od: kazio101 <g...@p...fm>

    On 6 Kwi, 17:09, Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> wrote:

    >   Tak z czystej ciekawości (czytałem resztę wątku) - jak wielki był dysk
    > i w którym miejscu tę partycję stworzyłeś?
    >   Bo jak >130++ GB to mogło być ciekawie :D
    >
    > pzdr, Gotfryd

    Ostatecznie instalowalem na pierwszej partycji C na dysku. FAT32,
    20GB, sformatowalem ja bo przez te eksperymenty zepsulem moj WinXP i
    zaczalem instalowanie obu systemow od nowa.