  • 21. Data: 2016-05-04 12:35:57
    Temat: Re: BMW
    Od: Tadeusz <...@n...pl>

    W dniu 2016-05-01 o 21:56, megrims pisze:

    > Jest jakieś auto, którym po przejechaniu 100kkm nie strach
    > odjechać dalej niż 5km od domu?

    Jest - Lexus :-)

    --
    pozdrawiam
    Tadeusz

  • 22. Data: 2016-05-04 22:51:43
    Od: m...@g...com

    On Monday, May 2, 2016 at 8:22:38 AM UTC+2, J.F. wrote:

    > To jest 3 litrowy silnik o "obnizonej" mocy ?

    A gdzie tam, link do danych technicznych:
    http://www.bmw-tech.pl/bmw/seria_5/f07_f10_f11/f11/5
    239/525d.html

    2.0 o mocy PODWYZSZONEJ a kazdy wie ze 2.0 diesel BMW to plaga awarii...

  • 23. Data: 2016-05-05 07:27:43
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2016-05-04 o 09:34, Liwiusz pisze:

    > Ty jeden z tych, co nie znają znaczenia słowa "oddać"? :)

    Ja naprawdę oddaję :) - firmowy.

    Pozdrawiam - Mirek
    President Teddy on board :)
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 24. Data: 2016-05-05 07:44:02
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2016-05-01 o 21:56, megrims pisze:
    > Jest jakieś auto, którym po przejechaniu 100kkm nie strach
    > odjechać dalej niż 5km od domu?
    Ford Escort kombi. Zbliżam się do 300 tys. i jak dotąd poważnie popsuł
    się raz (w okolicy domu). Będę w najbliższym czasie sprzedawał, więc jak
    coś, to pisz. Nie będę ukrywał, że jest problem z korozją, ale Ty nie
    wyglądasz mi na człowieka, który by bał się rachunku wystawionego przez
    blacharza :->

    Maciek

  • 25. Data: 2016-05-07 08:25:44
    Od: Trybun <C...@j...ru>

    W dniu 2016-05-02 o 21:12, megrims pisze:

    > używanie pedału gazu podczas odpalania, to chyba za czasów pF126p.
    > Lata 80-te. Wtedy takim czymś jeździłem. Potem trafił się jakiś
    > Civic i już odpalanie bez gazu. Dzisiaj jak wszystko się samo
    > robi to nikt gazu nie dotyka.

    Niekoniecznie w trakcie odpalania. Otóż niektórzy kierowcy kultywują
    zwyczaj ostrej przegazówki zaraz po uruchomieniu silnika, niestety także
    posiadacze aut z turbodoładowaniem.

  • 26. Data: 2016-05-07 14:15:52
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 05.05.2016 o 07:27, Mirek Ptak pisze:

    > Ja naprawdę oddaję :) - firmowy.

    Ciekawe co trzeba mieć pod kopułą, żeby to zrozumieć jakkolwiek inaczej?

  • 27. Data: 2016-05-22 22:08:13
    Od: j...@i...pl

    On Sun, 1 May 2016 21:56:32 +0200, megrims <m...@i...pl>
    wrote:

    >Jest jakieś auto, którym po przejechaniu 100kkm nie strach
    >odjechać dalej niż 5km od domu?

    Mam. Ale to dostawczak. Blisko 500 tys. i jeździ. Niedługo idzie na
    handel, więc jak chcesz to bedziesz miał prawo pierwokupu ;)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06