  • 31. Data: 2017-12-07 17:00:33
    Temat: Re: BMW dla żony, czy tylny napęd ma jakieś plusy?
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 07-12-2017 o 12:57, Q,E,D. pisze:
    > On Tue, 05 Dec 2017 21:16:54 +0100, Irek.N. wrote:
    > (...) mnie denerwuje
    >
    > Ustrzelisz jelenia to zmienisz zdanie...

    Nie ustrzeli, jak przejedzie szybciej - tj. zanim jeleń wbiegnie na
    drogę..... ;-)

  • 32. Data: 2017-12-07 20:41:39
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Thu, 07 Dec 2017 04:22:28 -0800, Iglo wrote:
    > Nowe Renault Twingo. Silnik tył napęd tył. Nowe jak nowe, aktualne.

    No i Smart - też silnik i napęd z tyłu. A przynajmniej w ForTwo, bo tych
    innych modeli (ForFour, Roadster...) nie znam.

    Miałem i jeździłem kilka lat. Auto super w mieście z racji rozmiarów, ale
    na śniegu... kompletna porażka. Czułem się jak dawniej w maluchu - a
    wręcz gorzej nawet, maluch był wszak ciut dłuższy.

    Mateusz

  • 33. Data: 2017-12-07 22:25:01
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    > Ustrzelisz jelenia to zmienisz zdanie...

    No tak, wiadomo. W śród znajomych ostatnio dziki w modzie. Dwa
    zaliczone, masakryczne przeżycie :(
    Wiesz, idąc Twoim tropem, w całej PL w obszarach lesistych powinno być
    60km/h. A co z obszarami, gdzie lasu nie ma, ale sarny biegają? Mam tak
    koło firmy. Jak na razie 3x obronione, ale statystycznie ujmując temat -
    kiedyś się musi przydarzyć niestety, nawet jak nie mnie, to osobom z
    sąsiedztwa. :(

    Miłego.
    Irek.N.

  • 34. Data: 2017-12-08 09:47:51
    Od: p...@g...com

    dziwne bo w Niemczech jest tylko znak ostrzegawczy ale obnizenie predkosci
    pozostawiono w gestii kierowcy :-) jak ktos chce to leci swoje ale w razie kabuum TU
    moze kombinowac bo ostrzezenie przeciez bylo

    https://www.bussgeldkatalog-mpu.de/bussgeld/verkehrs
    zeichen/142-wildwechsel-verkehrszeichen.php

  • 35. Data: 2017-12-08 10:45:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Irek.N." napisał w wiadomości grup
    >No tak, wiadomo. W śród znajomych ostatnio dziki w modzie. Dwa
    >zaliczone, masakryczne przeżycie :(

    A propos - i co sie dalej z takim dzikiem dzieje ?
    Nalezy do kierowcy, czy nalezy do Lasu, czy nalezy do kola mysliwych ?

    >Wiesz, idąc Twoim tropem, w całej PL w obszarach lesistych powinno
    >być 60km/h.

    50 skoro teren zamieszkaly, albo i 30, skoro mieszkancy bezrozumni :-)

    J.

  • 36. Data: 2017-12-08 13:37:29
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2017-12-07 22:25, Irek.N. wrote:

> [...]
    > koło firmy. Jak na razie 3x obronione, ale statystycznie ujmując temat -
    > kiedyś się musi przydarzyć niestety, nawet jak nie mnie, to osobom z

    Przyznam ze mnie to ograniczenie irytuje, ale powiedzmy ze w tym
    przypadku jednak jest akceptowalne - akurat to jest droga
    przebiegajaca centralnie przez Kampinos (KPN). Zatem ryzyko dziczyzny
    na drodze jest wyraznie podwyzszone. Nawet jesli nie kazdy bedzie
    jechal zgodnie z ograniczeniem, to jednak zawsze ostrozniej.

    --

    memento lorem ipsum

  • 37. Data: 2017-12-08 17:17:44
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > poruszam się BMW

    Volvo zdradziłeś? Wstydź się;-)
    A co do kierowców, to zramolenie doprowadza mnie do szału. Dzisiaj jadą
    2 karetki, ludzie trąbią, a taka cipa stoi. Po długim namyśle rusza parę
    cm, jakby parkowała pod marketem. Tacy ludzie powinni mieć odbierane
    prawa jazdy. Dożywotnio. Ja moge sobie poczekać, wygłoszę monolog po
    łacinie i tyle, ale karetka dla zabawy sobie nie jedzie.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 38. Data: 2017-12-09 16:05:23
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    > Volvo zdradziłeś? Wstydź się;-)

    No co Ty! Jak najbardziej w użytku, tylko wiesz, pół bańki na kołach,
    więc trzeba było pomyśleć :)

    Miłego.
    Irek.N.
    ps. jest szansa, że 19-go Cię nawiedzę :)

  • 39. Data: 2017-12-09 16:09:33
    Od: "Irek.N." <t...@j...taki.jest.pl>

    > A propos - i co sie dalej z takim dzikiem dzieje ?
    > Nalezy do kierowcy, czy nalezy do Lasu, czy nalezy do kola mysliwych ?

    A wieszże nie wiem.
    Jeden rozorał bok i uciekł, drugi już nie dał rady, centralnie "się stawił".

    W tym drugim przypadku policja wezwała leśniczego bo zwierzak konał w
    rowie, kierowcy nic się nie dostało. ;)

    Miłego.
    Irek.N.

  • 40. Data: 2017-12-09 16:16:42
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > pół bańki na kołach, więc trzeba było pomyśleć :)

    Ale to Volvo, dopiero milion robi wrażenie.

    > ps. jest szansa, że 19-go Cię nawiedzę :)

    Zaczynam odgruzowywać;-)

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa