  • 11. Data: 2017-07-28 10:03:41
    Temat: Re: Bateria KFA
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu piątek, 28 lipca 2017 08:39:43 UTC+2 użytkownik PeJot napisał:
    > BTW: kobita też inżynier i niedasizm nie przejdzie.

    To trzeba mieć w rękawie zawsze jakiś temat zastępczy, np.
    poprawa tego i owego na strychu, wykopanie dziury pod taras czy co tam
    jeszcze. Albo spróbować ogranego powiedzenia "jak facet mówi że
    zrobi to zrobi, nie trzeba co pół roku przypominać" :]

    A co do tematu, to ja raz miałem akcję z cieknącymi bateriami,
    uszczelek do tego nie szło kupić w sensownym czasie, to rozebrałem
    i posmarowałem wazeliną aptekarską (czy jak ona tam się zwie).
    O dziwo operacja się powiodła, nie pamiętam jak długo to trzymało
    ale trzymało. Chyba, że to nie wazelina pomogła, a czyszczenie i dokręcenie
    tego całego badziewia...

    L.

  • 12. Data: 2017-07-28 10:20:43
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    W dniu 2017-07-28 o 10:03, Lisciasty pisze:

> [...]
    > O dziwo operacja się powiodła, nie pamiętam jak długo to trzymało
    > ale trzymało. Chyba, że to nie wazelina pomogła, a czyszczenie i dokręcenie

    Nie mam pojęcia jaka jest żywotność ceramicznych wkładów zaworowych
    "produkcji" KFA. Woda raczej czysta, ale z drugiej strony 15 lat
    eksploatacji w kuchni robi swoje.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

    ---
    Avast.

  • 13. Data: 2017-07-28 12:13:38
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2017-07-28 o 10:20, PeJot pisze:

    > Nie mam pojęcia jaka jest żywotność ceramicznych wkładów zaworowych
    > "produkcji" KFA. Woda raczej czysta, ale z drugiej strony 15 lat
    > eksploatacji w kuchni robi swoje.

    To skąd to cieknie? Dla mnie wylewka, to ta rurka z której leci woda. :-)
    Zawór nic nie ma do rzeczy. No chyba, że sączy się w pozycji zamkniętej.

    Robert

  • 14. Data: 2017-07-28 16:24:24
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    > To skąd to cieknie? Dla mnie wylewka, to ta rurka z której leci woda. :-)

    Spod wylewki, dopiero jak się otworzy wodę. Ale jak już rozkręcę pół
    kuchni żeby się dostać do baterii, wolałbym zrobić to porządnie, na
    kolejne parę lat.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

    ---
    Avast.

  • 15. Data: 2017-07-28 19:55:06
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2017-07-28 o 16:24, PeJot pisze:

    > Spod wylewki, dopiero jak się otworzy wodę. Ale jak już rozkręcę pół
    > kuchni żeby się dostać do baterii, wolałbym zrobić to porządnie, na
    > kolejne parę lat.

    Od spodu nie ma co rozkręcać. Głowicę od góry wykręcasz. No chyba, że
    jakiś to zmyślny mi obcy model.
    A głowicy nie ruszać jak działa.

    Robert

  • 16. Data: 2017-07-28 20:03:09
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    > Od spodu nie ma co rozkręcać. Głowicę od góry wykręcasz. No chyba, że
    > jakiś to zmyślny mi obcy model.
    > A głowicy nie ruszać jak działa.

    Chciałbym przy okazji wymienić 15 letnie wężyki elastyczne. Jakiś czas
    temu wymieniłem całą resztę wężyków w mieszkaniu i prawdę mówiąc
    wyglądały one nieciekawie - tworzywo rozsypywało się w palcach.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

    ---
    Avast.

  • 17. Data: 2017-07-28 20:24:10
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2017-07-28 o 20:03, PeJot pisze:

    > Chciałbym przy okazji wymienić 15 letnie wężyki elastyczne. Jakiś czas
    > temu wymieniłem całą resztę wężyków w mieszkaniu i prawdę mówiąc
    > wyglądały one nieciekawie - tworzywo rozsypywało się w palcach.

    Wężyki jak odkręcisz od zaworu wykręcą się same. Po ciemku je wkręcisz.
    On uszczelnienie mają na O-ringach a nie na płaskich uszczelkach. Żadnej
    siły ani klucza tam nie potrzeba.

    Robert

  • 18. Data: 2017-07-28 21:49:35
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    > Wężyki jak odkręcisz od zaworu wykręcą się same. Po ciemku je wkręcisz.
    > On uszczelnienie mają na O-ringach a nie na płaskich uszczelkach. Żadnej
    > siły ani klucza tam nie potrzeba.

    Wiem jak to jest połączone, niestety nie mam dojścia od dołu, chyba że
    rozbiorę pół kuchni.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem