  • 11. Data: 2019-01-21 20:23:13
    Temat: Re: Bezpiecznik 400 V
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    > 400V stałe?

    50 Hz, międzyfazowe. Chodzi o dobezpieczenie małego transformatorka
    400/24 V, mocy 20 VA. W sumie to obciążenie będzie nie większe niż 10 VA
    ( cewka stycznika 24 VAC ).

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 12. Data: 2019-01-22 17:40:12
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    W dniu 21.01.2019 o 20:23, PeJot pisze:

    > 50 Hz, międzyfazowe. Chodzi o dobezpieczenie małego transformatorka
    > 400/24 V, mocy 20 VA. W sumie to obciążenie będzie nie większe niż 10 VA
    > ( cewka stycznika 24 VAC ).

    SIBA, seria 171530 szybkie i 172530 zwłoczne (jak trafo to raczej taki)
    zaczynają się od 32 mA na napięcie 500 VAC, rozmiar 5x30 mm.
    Jak 500 za mało to mają też takie do zastosowań
    elektroniczno-kolejowo-tramwajowo-energetycznych od 1,2 kV do 10 kV.
    Tu katalog: http://tinyurl.com/y9ykz8mj

    Gdzie to kupić jak nie potrzebujesz pierdyliona sztuk nie wiem, może jak
    potrzebujesz kilka sztuk do wydębisz próbki.

    Jakub Rakus

  • 13. Data: 2019-01-23 16:45:20
    Od: Waldemar <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 22.01.2019 um 17:40 schrieb Jakub Rakus:

> [...]
    >
    > Gdzie to kupić jak nie potrzebujesz pierdyliona sztuk nie wiem, może jak
    > potrzebujesz kilka sztuk do wydębisz próbki.

    są w RS-online. Mają też 10x38 za 20-55EUR za sztukę ;-) W sumie mają
    też 5x20 na 500V, problemem może być oprawka na takie napięcie.

    Waldek