    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    From: Robert Wańkowski <r...@w...pl>
    Subject: Bezpieczny telefon
    Date: Fri, 27 Mar 2020 18:12:41 +0100

    Tak myślę nad rozwiązaniem minimalizujące ryzyko włamania na konto bankowe.
    Mieć tylko telefon do operacji w banku. Używać tylko w tym celu.
    Można zainstalować aplikację banku na innym telefonie niż ten podany w
    banku?
    Chyba nie.
    Czyli pomysł upada?
    I chyba z innego powodu też, mała klawiatura.

    A to samo jak wyżej, tylko np. laptop, tylko i wyłącznie do tego celu?
    Komputer ta osoba posiada i w miarę dobrze ma opanowany, ale z tego co
    widziałem bezpieczny on nie jest. Np. ja prawie osoba obca mogłem bez
    nadzoru korzystać.

    Zanim zaproponuję takie rozwiązanie chcę rozeznać się czy to ma sens?

    Rozwiązanie dla starszej osoby, dla której sama wycieczka do banku to
    problem. A tylko tak funkcjonuje. Idzie do banku po kasę, potem na
    pocztę płacić rachunki, lub daje komuś, aby zapłacił.

    Robert