  • 21. Data: 2014-06-11 15:51:10
    Temat: Re: Białe BMW w akcji cd...
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 11 Jun 2014 10:17:48 +0200, Grzegorz

    > Swoją drogą gość technicznie naprawdę nieźle prowadzi

    Dobry trolling nie jest zły. :D
    Ale w DixIt to byś nikogo tak nie prześcignął. ;)

    --
    Pozdor Myjk

  • 22. Data: 2014-06-11 16:14:30
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Wed, 11 Jun 2014 14:25:34 +0200
    Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury> wrote:

    > Lepiej późno niż wcale. Dziwię się że tego dotąd nie było. Obecna sankcja (500 PLN,
    zdaje się?) to kpina.

    A jesteś pewny, bo wystarczy zajrzeć do KK

    Art. 244. Kto nie stosuje się do orzeczonego przez sąd zakazu zajmowania stanowiska,
    wykonywania zawodu, prowadzenia działalności, prowadzenia pojazdów lub obowiązku
    powstrzymania się od przebywania w określonych środowiskach lub miejscach, zakazu
    kontaktowania się z określonymi osobami lub zakazu opuszczania określonego miejsca
    pobytu bez zgody sądu albo nie wykonuje zarządzenia sądu o ogłoszeniu orzeczenia w
    sposób w nim przewidziany,podlega karze pozbawienia wolności do lat 3.

    Jak widać ten popapraniec nie ma pojęcia o czym mówi i chce wręcz złagodzenia
    sankcji.

    --
    pozdrawiam
    szerszen

  • 23. Data: 2014-06-11 16:51:22
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2014-06-11 16:14, szerszen pisze:

> [...]
    >
    > Jak widać ten popapraniec nie ma pojęcia o czym mówi i chce wręcz złagodzenia

    Tylko taki drobiazg, wiesz: odebrane prawo jazdy, to nie jest sądowy zakaz
    prowadzenia pojazdów.

    --
    JW

  • 24. Data: 2014-06-11 17:28:19
    Od: megrimsES <m...@i...pl>

    W dniu 2014-06-11 08:27, Miroo pisze:

    > Kierowca z filmu stanowi niewątpliwe zagrożenie, ale dużo większe
    > zagrożenie spowoduje łagodne potraktowanie go przez prawo. Pojawią się
    > dziesiątki naśladowców, którzy nie tacy sprawni za kierownicą...
    >
    > Pozdrawiam

    no.. to biorę CL'a wyjadę na Niestachowską, polecę 250 i nakręcę film.
    Oczywiście założę jakieś inne blachy jak by co. I oczywiście będę
    pozdrawiał Policje.

    ROTFL

  • 25. Data: 2014-06-11 17:31:13
    Od: megrimsES <m...@i...pl>

    W dniu 2014-06-11 11:27, AA pisze:

    > Mi to wygląda jak reżyserka pod publiczkę, żeby mieć podkładkę pod nakręcanie
    spirali restrykcji
    > i sankcji na drogach. Najęty młodzian w drogim, głośnym BMW jest w końcu doskonałym
    obiektem
    > kierującym emocje ogółu w odpowiednią stronę.
    >
    > Dziwnie się to zbiega w czasie z zarządzeniem komendanta głównego policji / MSW o
    zabieraniu
    > prawa jazdy i innymi rewolucjami w PORD/kodeksie karnym.

    Z pewnością ten film nakręciła sama policja na zlecenie ministra MSWiA.
    Jechał pewnie jakiś wynajęty instruktor albo zawodowy kierowca rajdowy.

    I teraz każdy złapany dostanie do wyboru: 10 punktów i 2000 mandatu,
    albo poleci PJ. Przyzwolenie społeczne niby będzie. Przedwyborczy
    sukces PO również będzie.

    A ja uważam, że większość ludzi oficjalnie mówi, że to bandyta jechał
    tym M3, a po cichu to każdy się śmieje i mówi: Kozak.

  • 26. Data: 2014-06-11 17:39:08
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Użytkownik "depros" <d...@g...com> napisał w wiadomości

    > Żeby być gotowi do natychmiastowego opuszczenia pojazdu.

    i w 1:17 powinni go wywlec z samochodu z kopytem przy lbie

    --
    pozdr

    tck(at)top.net.pl

  • 27. Data: 2014-06-11 17:39:12
    Od: megrimsES <m...@i...pl>

    W dniu 2014-06-11 10:21, depros pisze:

    > Żeby być gotowi do natychmiastowego opuszczenia pojazdu.

    Jakby gdzieś przyjebali i auto zaczęło by się palić :D

  • 28. Data: 2014-06-11 17:45:14
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 11 Jun 2014, Jakub Witkowski wrote:

    > Lepiej późno niż wcale. Dziwię się że tego dotąd nie było. Obecna sankcja
    > (500 PLN, zdaje się?) to kpina.

    A nie jest kpiną fakt, że taka jak *dosłownie* wyżej treść znajduje poklask?

    Przecież problemem nie jest jazda "bez prawka".
    Problemem jest NIEBEZPIECZNA jazda.

    Jeśli przepisy będą sterować coraz bardziej w tę stronę, że wysoka kara
    i "wynik" dla drógówki dotyczy pijanego, policji coraz bardziej będzie
    się opłacało wyłapywanie tych którzy jadą ostrożnie (w nadziei, że
    robią tak dlatego że są po dwu piwach), zamiast łapania tych, którzy
    jadą NIEBEZPIECZNIE.
    I wśród których też są pijani, dodajmy.
    Ale tak się nie wyróżniają w tłumie :P

    pzdr, Gotfryd

  • 29. Data: 2014-06-11 18:12:07
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello megrimsES,

    [...]

    > A ja uważam, że większość ludzi oficjalnie mówi, że to bandyta jechał
    > tym M3, a po cichu to każdy się śmieje i mówi: Kozak.

    Nie każdy. Nie zaimponował mi. Dla mnie to gówniarz, któremu za dobrze
    się powodzi i od nadmiaru tego powodzenia wali mu w dekiel. Aż w końcu
    komuś zrobi krzywdę, jak ten kretyn, co 6 czy 7 osób skosił.

    Poczucie zajebistości i nieśmiertelności jest złudne. Czyżbyś
    zapomniał jak Tobie przed maskę klient wyjechał? A też sobie
    luzacko-kozacko pomykałeś sporo przez miasto, nie przejmując się
    niczym i nikim.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 30. Data: 2014-06-11 19:00:29
    Od: megrimsES <m...@i...pl>

> [...]
    > się powodzi i od nadmiaru tego powodzenia wali mu w dekiel. Aż w końcu
    > komuś zrobi krzywdę, jak ten kretyn, co 6 czy 7 osób skosił.
    Większość to nie każdy. A może nie większość, ale spora część.
    Za to większość ludzi, z którymi JA rozmawiałem mówi, że kretyn ale
    kozaczył strasznie. Dużo szczęścia miał, że przez te 12 minut nikomu
    nic się nie stało.

> [...]
    > zapomniał jak Tobie przed maskę klient wyjechał? A też sobie
    > luzacko-kozacko pomykałeś sporo przez miasto, nie przejmując się

    Nie zapomniałem. Poza tym luzacko-kozacko nie jechałem, bo facet nie
    nie miał rolki (nie wywrócił się na bok) a kamera szerokokątna fałszuje
    poczucie prędkości. Pojedź tam do Łodzi i zobacz to miejsce. Zmierz czas
    i odległość. Policz prędkość. A potem pisz, jak ktoś jechał. Poza tym
    to ja NIGDY nie przejechałem na czerwonym świetle w taki sposób, z
    premedytacją, jak ten kolo od M3. Nawet o 3 w nocy zawsze czekam na
    zielone. Gdybym się niczym i nikim nie przejmował, to nie miał bym
    PJ, a ja obecnie nawet punktów nie mam. I bardzo się cieszę, że na
    C63amg było mnie stać po 40-tce. Nie wiem co by było jak bym miał
    20 lat mniej.

    A że gościu od M3 kozaczył to nie podlega dyskusji.