  • 31. Data: 2014-06-11 19:07:37
    Temat: Re: Białe BMW w akcji cd...
    Od: "Axel" <a...@o...pl>

    "depros" wrote in message
    news:539811a6$0$2227$65785112@news.neostrada.pl...

    > Żeby być gotowi do natychmiastowego opuszczenia pojazdu.

    Oczywiście. Zwłaszcza przez szybę, jak w coś przyp...
    Jeden taki policjant słabo wysiadał, jak w ferworze ścigania 16-latka bez PJ
    drugi policjant nie "wyrobił się" na zakręcie i spadli z wiaduktu na jezdnię
    poniżej (przy GUS-ie w DC). Też nie był zapięty, OIDP jeździ na wózku
    inwalidzkim.

    --
    Axel

  • 32. Data: 2014-06-11 19:15:08
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello megrimsES,

    Wednesday, June 11, 2014, 7:00:29 PM, you wrote:

> [...]
    ^^^^^
    > Większość to nie każdy.

    Uważaj na nisko przelatujące kwantyfikatory jak piszesz...

    > A może nie większość, ale spora część. Za to większość ludzi, z
    > którymi JA rozmawiałem mówi, że kretyn ale kozaczył strasznie. Dużo
    > szczęścia miał, że przez te 12 minut nikomu nic się nie stało.

    Tylko i wyłącznie szczęścia.

    > Nie zapomniałem. Poza tym luzacko-kozacko nie jechałem, bo facet nie
    > nie miał rolki (nie wywrócił się na bok) a kamera szerokokątna fałszuje
    > poczucie prędkości.

    Jasne. A efekt Dopplera powoduje, że słyszeliśmy przyśpieszanie. Ze
    świstakiem pogadaj ;P

    [.... o nic Cię nie oskarżam - podałem tylko przykład, jak dużo zależy
    od innych na drodze ....]

    > A że gościu od M3 kozaczył to nie podlega dyskusji.

    Mam nadzieję, że pójdzie siedzieć za podatki.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 33. Data: 2014-06-11 20:34:44
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** tck pisze tak:

    > i w 1:17 powinni go wywlec z samochodu z kopytem przy lbie

    Polska policja powinna częściej jeździć na szkolenia
    np do Francji albo UK.

    --
    Piter

    golf - nic nie póka nic nie stóka

  • 34. Data: 2014-06-11 22:36:14
    Od: depros <d...@g...com>

    > A ja uważam, że większość ludzi oficjalnie mówi, że to bandyta jechał
    > tym M3, a po cichu to każdy się śmieje i mówi: Kozak.

    To nie bandyta tylko ktoś z zaburzeniami psychicznymi. Dla mnie totalnie
    nie potrafi jeździć. Kierowca z filmu nie rozróżnia kolorów świateł czy
    zielone czy czerwone jedzie, ma problemy z rozpoznawaniem znaków
    poziomych, problemy z rozpoznaniem odległości (pakuje się na ostatnią
    chwile), problemy przy dodawaniu gazu z okiełznaniem emocji (wynikłych z
    ryku"głośnego wydechu"). Nawet podczas F1 są zasady gry, kto je łamie,
    odpada z gry. Facet powinien trawić na leczenie.

  • 35. Data: 2014-06-11 22:46:02
    Od: depros <d...@g...com>

    W dniu 2014-06-11 12:56, Czesław Wiśniak pisze:

    > ROTFL

    Ten facet nie rozpoznaje kolorów a ty byś go do F1 pchał. Machali by mu
    czerwoną flagą a on by się dalej z "chłopakami ganiał".

    Nawet w F1 są reguły.
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Regulacje_Formu%C5%82y_
    1
    CZERWONA FLAGA Zatrzymanie sesji - z powodu poważnego wypadku lub złych
    warunków na torze.
    NIEBIESKA FLAGA Ostrzega kierowcę przed szybszym kierowcą. W przypadku,
    gdy kierowca trzykrotnie zignoruje niebieską flagę, zostanie ukarany.

    itd...

  • 36. Data: 2014-06-11 23:22:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "megrimsES" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >Za to większość ludzi, z którymi JA rozmawiałem mówi, że kretyn ale
    >kozaczył strasznie. Dużo szczęścia miał, że przez te 12 minut nikomu

    kozaczyl strasznie ... ale czy to tylko 12 minut bylo ?
    Czy to mozna tak kozaczyc jeden raz ?
    Bo wydaje mi sie ze trzeba sie dluzej uczyc ... albo miec bardzo malo
    rozumku, ale to sie skonczy jak nie w 12 minut, to 24 czy 48 - jak
    dlugo mozna miec takie szczescie ?

    >Nie zapomniałem. Poza tym luzacko-kozacko nie jechałem, bo facet nie
    >nie miał rolki (nie wywrócił się na bok) a kamera szerokokątna
    >fałszuje
    >poczucie prędkości. Pojedź tam do Łodzi i zobacz to miejsce. Zmierz
    >czas
    >i odległość. Policz prędkość. A potem pisz, jak ktoś jechał.

    byl tez drugi filmik i tez nam sie wydawalo ze za duzo kozaczenia ..

    >Poza tym
    >to ja NIGDY nie przejechałem na czerwonym świetle w taki sposób, z
    >premedytacją, jak ten kolo od M3. Nawet o 3 w nocy zawsze czekam na
    >zielone.

    Eee, przez czerwone to pol polski przejezdza jak ma okazje. Wrecz bym
    napisal ze 80%.
    Tylko ze to robi z glowa, narusza te czerwone niewiele.

    J.

  • 37. Data: 2014-06-11 23:29:29
    Od: depros <d...@g...com>

    http://eurosport.onet.pl/motorowe/24-godziny-le-mans
    -fatalny-wypadek-loica-duvala/d4nl0
    Czerwona flaga

  • 38. Data: 2014-06-11 23:51:43
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    "Jakub Witkowski" wydumał(a) w wiadomości ID
    > Lepiej późno niż wcale. Dziwię się że tego dotąd nie było. Obecna sankcja (500
    > PLN, zdaje się?) to kpina.

    Niezupełnie. To pozostanie czyli jeśli NIGDY nie miałeś prawka nadal będzie
    500zł. Mowa jest o tym, jeśli zostało Ci zabrane.
    http://auto.dziennik.pl/aktualnosci/artykuly/461161,
    minister-sienkiewicz-o-odbieraniu-prawa-jazdy-kierow
    com.html

    --
    Michael________