  • 11. Data: 2015-07-09 20:48:54
    Temat: Re: Bloototh - Laptop i Telefon - nie chca sie połaczyc
    Od: Chris <x...@x...com>

    W dniu 2015-07-06 o 08:43, pawLo pisze:

    > Tak się wysyła, ale chcialbym np miec dostep do telefonu z poziomu
    > laptopa np do karty pamieci w tel

    Zapomnij bez ROOT-a a i z tym nie wiem czy na pewno się uda.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 12. Data: 2015-07-09 21:34:02
    Od: Netx <n...@c...pl>

    W dniu 2015-07-06 o 08:43, pawLo pisze:
    > Tak się wysyła, ale chcialbym np miec dostep do telefonu z poziomu
    > laptopa np do karty pamieci w tel

    Na telefonie zainstaluj "MyPhoneExplorer Client" a na laptopie "My Phone
    Explorer" (u mnie wersja 1.8.6, Windows 7x64 - działa dostęp do karty
    pamięci telefonu w trybie r/w z laptopa, telefon Galaxy S5/Android 5) Ja
    łączę te programy przez WiFi z podaniem jednorazowo hasła, ale jest
    opcja Bluetooth (nie wypróbowałem).
    Do dostępu R/W będziesz potrzebowała roota, niewykluczone jednak że
    tylko na chwilę aby nadać prawa dostępu do karty.
    Przy rootowaniu jeśli masz Samsunga warto się pomęczyć aby uniknąć
    ustawienia flagi knox, wszystko znajdziesz na forach internetowych po
    polsku.

  • 13. Data: 2015-07-09 22:17:01
    Od: Netx <n...@c...pl>

    W dniu 2015-07-09 o 21:34, Netx pisze:
    > Do dostępu R/W będziesz potrzebowała* roota,

    *"potrzebował", sorry za przejęzyczenie