  • 11. Data: 2016-10-28 12:37:36
    Temat: Re: Bonus za rejestracje w Play
    Od: dizel <x...@x...xxx>

    Trybun wrote on 2016-10-27 :

    > A co niby ma taki czy inny dzień aktywacji za znaczenie? Przecie w
    > regulaminie stoi wyraźnie - 100GB na 30 dni. Aktywujesz 1ego - promocja
    > kończy się 30ego, aktywujesz 3ego aktywacja kończy się 2ego następnego
    > miesiąca itd. Co tu kombinować?

    Można mieć te 100gb ważne przez rok kupując odpowiedni starter i
    odpowiednio go uruchamiając, o to mi chodziło, widać tobie o coś innego
    Poczytaj to może zrozumiesz jak to działa:
    http://jdtech.pl/2016/08/play-100-gb-wazne-rok-za-9-
    pln-przewodnik.html

  • 12. Data: 2016-10-28 19:02:18
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2016-10-28 o 12:37, dizel pisze:

> [...]
    > odpowiednio go uruchamiając, o to mi chodziło, widać tobie o coś innego
    > Poczytaj to może zrozumiesz jak to działa:

    O to mi tylko szło że po uruchomieniu bonusa wszedłem na swoje konto i
    stan wyglądał tak jak w reklamie - 500zł i 10GB. data ważności bonusa 30
    dni. I tak też się stało.. Dokładnie o północy bonus zrobił się byłym
    bonusem a moje gapiostwo doprowadziło do tego że nadal miałem na tą
    kartę ustawiony "przesył danych" tak i do rana pożarł mi 2 zł z konta
    podstawowego. Na co dzień "przesył danych" mam ustawiony na Virgin
    #Fremium.

    Nie wiem jak sprawa wygląda w przypadku bonusa na karty "Play Internet",
    ale nie wyobrażam sobie aby mogło być zupełnie inaczej niż w "Play
    Fresh". 100GB ważne przez miesiąc, to przez miesiąc i finito.

    Próbowałeś osobiście wg sposobu spod linka?

  • 13. Data: 2016-10-29 06:20:17
    Od: dizel <x...@x...xxx>

    Trybun submitted this idea :

> [...]
    > ważne przez miesiąc, to przez miesiąc i finito.
    >
    > Próbowałeś osobiście wg sposobu spod linka?

    Ale mieszasz i kombinujesz.
    O jakiej Ty ofercie w końcu piszesz? Pisałeś o bonusie 100gb więc
    podesłałem Ci link do sposobu na jego przedłużenie, teraz piszesz o
    bonusie 500zł i 10gb dla ofert głosowych. Zrozum że
    bonus 100gb dostaje się tylko w play internet na kartę
    w ofertach głosowych play dostaje się 10gb na 30 dni ale jak to w play
    wszystkie bonusy można przedłużać w nieskończoność jeśli chodzi o
    oferty głosowe, nawet w play fresh.
    Na przedłużenie internetu w play fresh wykupujesz najstańszy pakiet
    interenetowy ostatniego dnia bonusu za 3zł 25MB i tak co miesiąc sobie
    go wykupujesz.
    W nowszych ofertach wystarczy włączyć pakiet cykliczny najtańszy 600MB
    za 5zł i też się wszystko będzie sumować samo automatycznie.
    Wszystko w tym temacie.

  • 14. Data: 2016-10-30 08:38:49
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2016-10-29 o 06:20, dizel pisze:
> [...]
    > W nowszych ofertach wystarczy włączyć pakiet cykliczny najtańszy 600MB
    > za 5zł i też się wszystko będzie sumować samo automatycznie.

    Zdanie opieram tylko na doświadczeniach własnych i rachunku
    prawdopodobieństwa, żadne kombinacje.

    Po prostu opisałem doświadczenia własne jak ten bonus wygląda w
    praktyce, w ofertach głosowych. Regulamin różni się praktycznie tylko
    zróżnicowaniem korzyści płynących z tych bonusów. Ogólne zasady są takie
    same - rok ważności konta i limit do wykorzystania w przeciągu 30 dni.

    I co to za nowość - w Play Fresh od zawsze można było aktywować net za
    określoną cenę ( np. 3zł 25MB) bez żadnych bonusów z okazji rejestracji
    karty.

    Pakiet cykliczny w PInK, ja w swojej opcji mam Cykliczna usługa Formuła
    WWW, Cykliczna usługa Nocny Transfer, odpowiednio za 5 i 10 zł. jedno i
    drugie ważne przez miesiąc... zechciałbyś mi wytłumaczyć mechanizm w
    wyniku którego ten miesięczny bonus za rejestrację można wykorzystywać
    przez rok? Bo zdaje się na jakimś chwilowym błędzie, niedopatrzeniu
    Play ktoś próbuje zrobić pracę doktorską.

  • 15. Data: 2016-10-30 11:10:45
    Od: dizel <x...@x...xxx>

    Trybun was thinking very hard :

    > I co to za nowość - w Play Fresh od zawsze można było aktywować net za
    > określoną cenę ( np. 3zł 25MB) bez żadnych bonusów z okazji rejestracji
    > karty.

    Wiem że żadna nowość ale przydaje się przy przedłużaniu transferu z
    bonusa za rejestrację.
> [...]
    > się na jakimś chwilowym błędzie, niedopatrzeniu Play ktoś próbuje zrobić

    Nie wiem o którą ofertę Ci chodzi. Napiszę o obu. Przy głosowych jeśli
    masz włączony pakiet cykliczny to on się sumuje z następnym i przedłuża
    wszystko o kolejne 30 dni. Nie dotyczy formuła mini max gdzie ten
    pakiet ważny jest do końca miesiąca.
    Jeśli chodzi o przedłużanie w Pink to trzeba kupić odpowiedni starter
    jak pisałem. Są startery które mają zagwarantowany cykliczny pakiet
    netu przez rok który uruchamia się co 30 dni. Dzięki temu po
    rejestracji i aktywacji karty włącza się ten cykliczny pakiet,
    odczekujemy kilka dni i aktywujemy 100gb za rejestrację, wszystko leci
    na jedno konto co powoduje że te 100gb za rejestrację będzie nam w
    kolejnych miesiącach przedłużał ten pakiet cykliczny który został
    włączony przy aktywacji karty. No i aktywując pakiet za rejestrację
    otrzymujemy oczywiście roczną ważność konta.
    Tyle mam do napisania bo jeśli nie o to Tobie chodzi to już nie wiem o
    co i dalsza dyskusja jest bezcelowa.

  • 16. Data: 2016-10-30 11:26:57
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Tyle mam do napisania bo jeśli nie o to Tobie chodzi to już nie wiem o
    > co i dalsza dyskusja jest bezcelowa.
    mam formułę na kartę, bez dodatkowych pakietów. załapałem się na rok
    internetu za darmo, czyli 1 giga co miesiąc. ten 1 giga przedłuża mi
    ważność pakietu 10 giga za rejestrację. super sprawa. dostałem kasę za
    rejestrację do wygadania, i tą pulę "Pakiet Promocyjnych Złotówek"
    przedłużam kapslami z coca coli. (promocja się kończy w tym miesiącu)
    Czy można to jakoś przedłużyć?
    Pozdrawiam

  • 17. Data: 2016-10-30 11:46:57
    Od: dizel <x...@x...xxx>

    ToMasz was thinking very hard :
> [...]
    > wygadania, i tą pulę "Pakiet Promocyjnych Złotówek" przedłużam kapslami z
    > coca coli. (promocja się kończy w tym miesiącu) Czy można to jakoś

    Przedłużasz coca colą i nie zauważyłeś po wejściu na stronę info że
    promocja zostaje przedłużona do końca tego roku? Dodatkowo zniesiono
    limit 8 kodów w miesiącu (w fancie też) wiec można wbijać ile się chce.
    Ale odpowiadając na twoje pytanie są inne sposoby:
    -pakiet 10za5
    -doładowanie przez strefę play na fb za 5zł (daje bonus 15% i wydłuża
    wszystko o 30 dni)
    -doładowanie na doladowania.play.pl od 25zł
    -doładowanie w parze bądź poleć play znajomemu, ale te ostatnie są
    ryzykowne i nawet nie wiem czy jeszcze działają. Choć do końca roku
    najlepsza/najtańsza opcja to korki cola/fanta

  • 18. Data: 2016-10-30 12:36:58
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Przedłużasz coca colą i nie zauważyłeś po wejściu na stronę info że

    (..)

    super! dzięki za informacje.

    Tyle że oznacza to, że ja w tym roku wygadałem ponad 1000 minut,
    przetransferowałem ....dziesiąt giga za jakieś 20zł zapłacone na
    początku roku. Splajtuje ten Play

  • 19. Data: 2016-11-13 09:17:56
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2016-10-30 o 11:10, dizel pisze:
> [...]
    > otrzymujemy oczywiście roczną ważność konta.
    > Tyle mam do napisania bo jeśli nie o to Tobie chodzi to już nie wiem o

    No i wszystko jasne.. Jak to będzie w praktyce wyglądało przekonam się
    już w następnym tygodniu. Co by nie było - dziękuje za wyjaśnienie.