  • 11. Data: 2023-08-12 22:15:34
    Temat: Re: Bosak & Mentzen odc. 24 - Gigantyczna ilość danych w rękach skarbówki!
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 12.08.2023 o 18:46, io pisze:

    > No i dalej pieprzysz bez sensu.

    Nokurwa dobra. Masz wiadomkę że aku zdycha, co robisz?

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 12. Data: 2023-08-12 22:34:04
    Od: RadosławF <r...@o...pl>

    > Nokurwa dobra. Masz wiadomkę że aku zdycha, co robisz?

    Napisze dziesięć postów na tej grupie.

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2023-08-13 10:31:10
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 12.08.2023 o 20:00, J.F pisze:

    > Niespecjalnie.
    > Sam ci to przeciez kiedys pisałem - jak ci sie akumulatory
    > rozładowują, to trzeba zadbac o ładowanie, a nie o monitoring :-)
    > Ładowarkę na stałe podłaczyc, grafik korzystania zrobic i jedzic na
    > zmiane, "prostownikiem" co tydzien doładować do pelna.

    Pieprzenie. Bez monitorowania to właśnie tak trzeba kombinować.

    > A monitoring jak źle zrobisz, to ci je rozładuje jeszcze szybciej :-)

    A jak dobrze?

  • 14. Data: 2023-08-13 10:43:26
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 13 Aug 2023 10:31:10 +0200, io wrote:

    > Pieprzenie. Bez monitorowania to właśnie tak trzeba kombinować.

    > A jak dobrze?

    To sie będą rozładowywały tak jak do tej pory, ale bedziesz o tym
    wiedział :-)

    J.

  • 15. Data: 2023-08-13 11:43:44
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 13.08.2023 o 10:43, J.F pisze:

    > To sie będą rozładowywały tak jak do tej pory, ale bedziesz o tym
    > wiedział :-)

    Ja wiem bez monitorowania. On kombinuje jak z lusterkiem. Musi ciągle w
    nie patrzeć, żeby się przekonać że on to on i patrzy na siebie :)
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 16. Data: 2023-08-13 11:45:24
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 13.08.2023 o 10:31, io pisze:
    [...]
    > Pieprzenie. Bez monitorowania to właśnie tak trzeba kombinować.

    Nic nie trzeba kombinować. Ładujesz co dwa/trzy tygodnie zawsze i styka.

    > A jak dobrze?

    To i tak musisz jechać i naładować.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 17. Data: 2023-08-13 12:25:03
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    > To sie będą rozładowywały tak jak do tej pory, ale bedziesz o tym
    > wiedział :-)

    Czyż nie temu służy monitoring? A jak ktoś ma czym sterować to też może.
    Np grzanie szyby załączyć. Obstawiam jednak że jakaś forma komunikacji
    między kierowcami większym zainteresowaniem cieszyć się może.

  • 18. Data: 2023-08-13 20:10:47
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 13 Aug 2023 12:25:03 +0200, io wrote:

    > Czyż nie temu służy monitoring? A jak ktoś ma czym sterować to też może.
    > Np grzanie szyby załączyć.

    Jakie grzanie szyby?
    Mowilismy chyba o samochodach stojących gdzies w garazu czy na
    parkingu, w ktorych akumulatory sie rozładowują.

    Jak sie rozladuje, to trzeba pójść, naładować, nic tu monitoring nie
    zmieni.

    J.

  • 19. Data: 2023-08-13 23:39:34
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 13.08.2023 o 20:10, J.F pisze:

> [...]
    > parkingu, w ktorych akumulatory sie rozładowują.
    >
    > Jak sie rozladuje, to trzeba pójść, naładować, nic tu monitoring nie

    Twizy, stoi na zaewnątrz, ma podłączoną do gniazdka wtyczkę, gniazdko
    jest sterowalne, jak trzeba naładować to się je zasila, jak trzeba
    jechać to się załącza ogrzewanie szyby.

  • 20. Data: 2023-08-14 10:55:15
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 13 Aug 2023 23:39:34 +0200, io wrote:

    > Twizy, stoi na zaewnątrz, ma podłączoną do gniazdka wtyczkę, gniazdko
    > jest sterowalne, jak trzeba naładować to się je zasila, jak trzeba
    > jechać to się załącza ogrzewanie szyby.

    I to w Twizzy chcesz monitorować napięcie?

    Tylko nie rozumiem ... a czemu gniazdko sterowane?
    Boisz sie, ze sie zapali ?

    J.