  • 51. Data: 2017-09-26 23:46:32
    Temat: Re: Brama
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "J.F."

    >Gaśnica, bieżnik, spalona żarówka. Przecież pies się nie krył z tym, żę
    >skoro nie dostanie nazwiska to przypieprzy się do czegoś. Paragraf się
    >znajdzie.

    No wlasnie tego nie uslyszalem.
    ---
    "Ostatni raz pytam..."

  • 52. Data: 2017-09-27 01:40:58
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > Ja niczego udowadniać nie muszę. Policjant udowodnił że pasów nie było =
    > mandat się należy. Na tym koniec rozmowy. Szacowanie reszty ewentualnego
    > kontekstu leży w gestii służb mundurowych, a nie internetowych mądrali.

    To ty napisałeś "zatrzymali kolegów za nim".
    To teraz udowodnisz że na pewno byli kolegami motocyklisty lub
    zostaniesz oficjalnie idiotą piszącym bez sensu.

    > Domniemywam że nigdy nie pracowałeś w Policji, a tylko tak sobie
    > bezmyślnie plujesz dookoła. Z kim tu rozmawiać?

    Domniemywam że jesteś idiotą. Bo w policji się służy, nie pracuje.
    Wiec faktycznie nie masz tu z kim rozmawiać.

    Pozdrawiam

  • 53. Data: 2017-09-27 06:13:30
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.09.2017 o 21:49, J.F. pisze:

    > No wlasnie tego nie uslyszalem.
    > A szukac daleko nie musial - brak pasow, 200zl sie nalezy.
    > I rzecznik nie musi sie dlugo tlumaczyc :-)

    I dlatego nie powinien się tłumaczyć w ogóle, bo działa na niekorzyść
    pracodawcy.

    > Ale dmuchanko przeciez czasem urzadzaja, to czemu pan mlody mialby byc
    > wyjatkiem :-)

    Na 48 czasem też biorą i wsadzają do jednej celi z dresami. Czemu
    mieliby ciebie nie wsadzić?

    Shrek

  • 54. Data: 2017-09-27 08:45:29
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2017-09-26 o 20:52, Shrek pisze:

    > No więc dostał odpowiedź i niech spada. Wogóle co to za pomysł, żeby
    > zatrzymywać następnego w kolejce?

    > Zapisz się do policji. Naprawdę prawo wymaga, żeby niedorzeczniczka
    > pieprzyła od rzeczy niepytana? No to trzeba zmienić prawo albo
    > niedorzeczniczkę.

    > Żebyś się w łeb piedolnął. Albo przestał pieprzyć od rzeczy. W Polsce
    > jakbyś nie pamiętał obowiązuje dmnmniemanie niewinności. Wiem że
    > postsowieci nie wszyscy rozumieją...
    >
    > Shrek

    Ale tam nie było domniemania - jechali bez pasów :-)
    T.

  • 55. Data: 2017-09-27 17:41:20
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 26 września 2017 18:06:17 UTC+2 użytkownik Shrek napisał:

    > I teraz pytanie - czy rekrutacja do policji promuje idiotów, czy praca w
    > policji powoduje uszkodzenia mózgu funkcjonariuszy? Pół biedy, jesli
    > chodziłoby o krawężnika, ale to była rzeczniczka prasowa:(

    Ale to że w tym zdarzeniu największym idiotą był motocyklista to skrzętnie pomijasz.
    A odsetek idiotów wśród motocyklistów podejrzewam jest dość wysoki i trzeba
    eliminować z ruchu tych co się jeszcze sami nie wyeliminowali

  • 56. Data: 2017-09-27 18:05:11
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Kris"

> [...]

    A odsetek idiotów wśród motocyklistów podejrzewam jest dość wysoki i trzeba
    eliminować z ruchu tych co się jeszcze sami nie wyeliminowali
    Nosz k, motor się kupuje dla frajdy a nie bycia mądrym.

  • 57. Data: 2017-09-27 18:07:23
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 27.09.2017 o 08:45, T. pisze:

    > Ale tam nie było domniemania - jechali bez pasów :-)

    No właśnie - nie było domniemania niewinności, bo nie została zatrzymany
    za niemanie pasów, ani nawet do "rutynowej kontroli", tylko za to, że
    jechał za motocyklistą który się nie zatrzymał do kontroli.

    Shrek

  • 58. Data: 2017-09-27 18:14:34
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 27.09.2017 o 17:41, Kris pisze:

    > Ale to że w tym zdarzeniu największym idiotą był motocyklista to skrzętnie
    pomijasz.

    A co to ma do rzeczy? To zanim za kimś pojadę mam jego IQ sprawdzać?

    > A odsetek idiotów wśród motocyklistów podejrzewam jest dość wysoki

    Nie tyle wysoki, co hałaśliwy i "efektowny". Podejrzewam, że z grubsza
    podobny jak wsród kierowników puszek. Trzeba by spojrzeć na statystyki,
    ale myślę, że dobrym wyznacznikiem kogo z dróg nalezy eliminować bylaby
    wysokośc OC. A tu motocykliści są zaskakująco nisko wyceniani w
    porównaniu do obiegowej opinni o stopniu ich pojebania:P

    > i trzeba eliminować z ruchu tych co się jeszcze sami nie wyeliminowali

    Spoko. Na przykład zatrzymując puszki jadące za motocyklami. Zacny pomysł;)

    Shrek

  • 59. Data: 2017-09-27 21:00:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik re r...@r...invalid ...

    > Nosz k, motor się kupuje dla frajdy a nie bycia mądrym.

    Zapraszamy na tor...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    jest mniemanie, że się nie ma go wcale." Nikos Kazantzakis

  • 60. Data: 2017-09-27 21:42:10
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Budzik"

    > Nosz k, motor się kupuje dla frajdy a nie bycia mądrym.

    Zapraszamy na tor...
    ---
    Kolejkę sobie kupiłeś ?