  • 11. Data: 2012-12-09 15:16:30
    Temat: Re: Budżetowy SDD :)
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    W liście datowanym 9 grudnia 2012 (15:14:33) napisano:

    SOA#1 :)

    --
    Pozdrowienia,
    Yakhub

  • 12. Data: 2012-12-09 15:16:48
    Od: Chris <s...@s...de>

    W dniu 2012-12-09 13:47, PK pisze:

    > Poza tym nie jest to szczególnie tania opcja. Samsung 830 128GB
    > wyciągnąłby mi z kieszeni 470 zł. Czy ten dysk zaoferuje mi coś więcej
    > niż Intel 330 lub Kingston SVP200? Oba są o 100 zł tańsze.

    Bo pewnie patrzyłeś na wersję BOX z ramką montażową + Norton Ghost w
    komplecie, OEM jest sporo tańszy.

    --
    www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.

  • 13. Data: 2012-12-09 15:16:49
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    Witam!

    W liście datowanym 9 grudnia 2012 (15:15:05) napisano:

    > podobno zaczynają zamulać te ocz jak się je zapełni powyżej połowy

    SOA #1 :) :)

    --
    Pozdrowienia,
    Yakhub

  • 14. Data: 2012-12-09 15:52:09
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    Użytkownik "PK" <P...@n...com> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Jeśli dyski jakoś istotnie różnią się temperaturą pracy, to oczywiście
    > wolę ten chłodniejszy.
    >
    > Limit ceny... dosyć luźny. Generalnie chciałbym wydać około 400 zł, co
    > daje już duży wybór (lowend od: Intel, Samsung, Corsair, Kingston,
    > Crucial itp). Nie mniej nie jest to przetarg publiczny, więc jeśli za
    > ekstra 50zł można znaleźć coś dużo lepszego (chłodniejszego,
    > długowiecznego), to ta kasa się oczywiście znajdzie.
    > W temacie jestem nie bardzo zorientowany poza tym, że pod względem ceny
    > i dobrych opinii chyba najlepiej wypada Samsung 840 i OCZ Vertex 2/3.

    ja kupiłem tego 830 za 383zł - 5% alior sync, z odbiorem osobistym
    przereklamowane. 2x szybciej niż wd black, ale nie mam tych ncq i ahci

    WDC WD1002FAEX-00Z3A0 (1000GB)
    MB/sec: 65.6 - 140, średnio 108, burst: 143, access: 12.6ms

    MB/sec: 198 - 205, średnio 203, burst: 155, access: 0.1ms
    SAMSUNG SSD 830 Series (128GB)

  • 15. Data: 2012-12-09 16:03:53
    Od: PK <P...@n...com>

    On 2012-12-09, zlotowinfo <d...@d...xx> wrote:
    > wszystkie te są za 400zł
    > więc chyba jednak samsung 830

    Nie wiem gdzie Wy kupujecie (szczególnie osoba, która polecała mi coś
    z ceną netto :D).

    Kingston: 370 zł.
    Samsung: 430 zł.

    Trochę za mało zarabiam, żeby obie te ceny zaokrąglić do średniej :D.

    Co nie zmienia faktu, że jeśli ten Samsung jest znacznie bardziej
    "żywotny" to 60 zł dorzucę. Warto? Są jakieś dobre strony z testami
    poza SSDreview?

    pozdrawiam,
    PK

  • 16. Data: 2012-12-09 16:07:41
    Od: PK <P...@n...com>

    On 2012-12-09, Jacek <a...@o...pl> wrote:
    > Podobno Kolega nie zwraca uwagi na koszty - patrz 'Intel planuje BGA swoich
    > procesorów', gdzie PK uważa, że tak będzie lepiej.
    > A że drożej, to nieważne dla Kolegi PK.
    > Masz w dupie wszystkich, a sam chcesz tanio???

    Ale planujesz coś dorzucić do wątku o dyskach?
    W ogóle już kilka razy (może z 5) na dwóch (!) grupach obiecywałeś mi
    PLONKa lub pisałeś, że nie chce Ci się ze mną gadać.
    Naprawdę nie masz życia? Żona Cię nie chce? Do pracy jutro nie idziesz?
    W telewizji nie ma niczego ciekawego?

    Ja nie jestem z tych, co lecą na takich "usenetowych macho", więc jeśli
    na coś liczysz, to od razu Cię informuję, żebyś sobie odpuścił.

    pozdrawiam,
    PK

  • 17. Data: 2012-12-09 16:11:35
    Od: PK <P...@n...com>

    On 2012-12-09, Chris <s...@s...de> wrote:
    > Bo pewnie patrzyłeś na wersję BOX z ramką montażową + Norton Ghost w
    > komplecie, OEM jest sporo tańszy.

    Po prostu zaznaczylem na skapiec.pl ">10 sklepów" (robię tak zazwyczaj).
    Bulk 830 jest dostępny w 9 i tak naprawdę w grę wchodzi tylko
    Komputronik. 430 zł - ujdzie.

    Czemu jest tak mało ofert? Wycofują ten model z rynku? Mam się spieszyć?
    Chciałem jeszcze w tygodniu przejrzeć jakieś testy :).

    pozdrawiam,
    PK

  • 18. Data: 2012-12-09 16:16:23
    Od: PK <P...@n...com>

    On 2012-12-09, zlotowinfo <d...@d...xx> wrote:
    > ja kupiłem tego 830 za 383zł - 5% alior sync, z odbiorem osobistym

    Ja mogę kupić za 430 zł. Także osobiście. Konta specjalnie zakładał
    nie będę :P.

> [...]
    > MB/sec: 65.6 - 140, średnio 108, burst: 143, access: 12.6ms
    >
    > MB/sec: 198 - 205, średnio 203, burst: 155, access: 0.1ms

    Nie chcę być złośliwy (jako gospodarz wątku), ale mogłeś przeczytać
    post, jeśli już postanowiłeś zacytować go w całości :P.

    Wydajność mi powiewa. Tzn. fajnie, że będzie trochę szybciej, ale
    jak dla mnie to mogłoby mieć szybkość HDD i bym nie płakał :).

    WD Scorpio (raczej Blue niż Black) być może wyląduje obok tego SSD
    (ale nie w najbliższej przyszłości).

    pozdrawiam,
    PK

  • 19. Data: 2012-12-09 16:21:56
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Sun, 9 Dec 2012 15:52:09 +0100, zlotowinfo napisał(a):

> [...]
    > MB/sec: 65.6 - 140, średnio 108, burst: 143, access: 12.6ms
    >
    > MB/sec: 198 - 205, średnio 203, burst: 155, access: 0.1ms

    No to tak, czas dostepu rozni sie tylko, bagatelka, 120 razy. Drobiazg.
    Podaj jeszcze IOPS obu dyskow, a potem powtorz te bzdury jeszcze raz.

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 20. Data: 2012-12-09 16:59:54
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia 09 Dec 2012 15:07:41 GMT, PK napisał(a):

> [...]
    >
    > Ja nie jestem z tych, co lecą na takich "usenetowych macho", więc jeśli
    > na coś liczysz, to od razu Cię informuję, żebyś sobie odpuścił.

    Trafiłeś w sedno - wszystko inne jest mniej wartościowe, aniżeli gadka z
    takim dupkiem, jak Ty, który przeczy samsobie...