  • 11. Data: 2017-12-12 11:58:58
    Temat: Re: Bulba ledowa i zmiana czasu świecenia
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robert Wańkowski" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    W dniu 2017-12-12 o 11:24, Adam pisze:

    >Z tego co piszesz to powinno reagować na ruch w rurach
    >kanalizacyjnych.

    No i dobrze - spuszczasz wode ... i chcesz, zeby swiatlo zgaslo w tym
    momencie ?

    Gorzej, jak spuszcza sasiad z gory :-)

    J.

  • 12. Data: 2017-12-12 12:28:32
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 12 Dec 2017 09:23:48 +0100, Robert Wańkowski<r...@w...pl>
    wrote:
    > W bloku znasz aktywność sąsiadów. :-)

    Na sąsiadów takie coś jest lepsze:
    https://youtu.be/aZFH4wCLVXY?t=44

    --
    Marek

  • 13. Data: 2017-12-12 19:39:39
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 12.12.2017 o 10:55, J.F. pisze:
    > Użytkownik "ToMasz" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Kuchni/kibelka/lazienki raczej nie mam na klucz, przynajmniej nie na
    > taki, ktorym musialbym trafiac do dziurki.
    >
    > Cos takiego powinno byc raczej w korytarzu przed drzwiami.
    taaaaaak. to dwie rozłączne rzeczy. ja często spotykam korytarze,
    pomieszczenia gdzie są czujniki pir. wchodzisz ciemno. machasz ręką w
    poszukiwaniu załącznika - jasno. a w przypadku mikrofalowego - jasno
    jest zanim wejdziesz. choć bez przesady. jak pomieszczenie jest duże, to
    też tak szybko nie załapuje

    ToMasz

  • 14. Data: 2017-12-12 19:44:46
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    > No i dobrze - spuszczasz wode ... i chcesz, zeby swiatlo zgaslo w tym
    > momencie ?
    >
    > Gorzej, jak spuszcza sasiad z gory :-)

    No to jemu zgaśnie :P

    --
    Psy kochają przyjaciół i gryzą wrogów,
    (C) Zygmunt Freud.

  • 15. Data: 2017-12-12 19:54:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 12 Dec 2017 19:44:46 +0100, HF5BS napisał(a):

    > No to jemu zgaśnie :P

    Ale u nas sie zapali bez potrzeby :-)

    A jak sasiadow wiecej, to moze byc dyskoteka :-)

    J.

  • 16. Data: 2017-12-12 20:13:41
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2017-12-12 o 19:54, J.F. pisze:

    > Ale u nas sie zapali bez potrzeby :-)
    >
    > A jak sasiadow wiecej, to moze byc dyskoteka :-)

    A propos dyskoteki. Z czasów kiedy diody LED były tylko RGY (CQYP...)
    :-) kolega w szkole chwalił się, że widział żarówki z membraną, które
    pod wpływem dźwięku mrugały w rytm muzyki (iluminofonia). Chyba nikogo
    nie przekonał.
    Ale teraz trzeba być ostrożnym w takich osądach. Jak widać mamy
    jednorazowe "żarówki" z dopplerowskim radarem mikrofalowym w cenie tej
    CQYP... :-)

    Robert

  • 17. Data: 2017-12-12 20:36:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 12 Dec 2017 20:13:41 +0100, Robert Wańkowski napisał(a):
> [...]
    > Ale teraz trzeba być ostrożnym w takich osądach. Jak widać mamy
    > jednorazowe "żarówki" z dopplerowskim radarem mikrofalowym w cenie tej

    Zarowki/lampy z mikrofonem tez juz widzialem :-)

    Iluminofonie opisywal Wojciechowski, no ale to cale urzadzenia byly..

    J.

  • 18. Data: 2017-12-12 21:02:47
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2017-12-12 o 20:36, J.F. pisze:

    > Zarowki/lampy z mikrofonem tez juz widzialem :-)

    Czyli mówisz "LAMPA-WŁĄCZ" i się włącza?

    > Iluminofonie opisywal Wojciechowski, no ale to cale urzadzenia byly..

    Ale Wojciechowski to ciut wcześniej razem z ABC Techniki. Za moich
    świadomych czasów już były Radielektroniki.

    RObert

  • 19. Data: 2017-12-12 21:51:59
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    > Ale u nas sie zapali bez potrzeby :-)
    >
    > A jak sasiadow wiecej, to moze byc dyskoteka :-)

    Zastanawiam się, gdzie będzie się robić dzieci, bo jak się jakaś parka
    zacznie ru... no, wiecie jak się ta czynność nazywa... To w połowie bloku
    światła zaczną udawać starą maszynę cyfrową :p
    I qnia, mnicha znaczy się, nikt nie zakapturzy, bo podobnie... I zatęsknimy
    za czasami, gdzie trzeba było wstać z fotela i po prostu zrobić pstryk na
    ścianie. :P I nikt kapturzenia, czy ogórkiem, nie zobaczy...

  • 20. Data: 2017-12-12 23:09:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 12 Dec 2017 21:02:47 +0100, Robert Wańkowski napisał(a):

    > Czyli mówisz "LAMPA-WŁĄCZ" i się włącza?

    Nie - puszczasz muzyczke, a lampa miga do rytmu.

    J.