  • 21. Data: 2009-03-03 21:33:11
    Temat: Re: Buractwo i chamstwo !!!
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Martin.W pisze:
    > Od ponad roku zaglądam na GRUPĘ i czytam posty. [...]: ŁBY SOBIE NAGWINTUJCIE !!
    > --

    I vice versa!

    http://tinyurl.com/azff7y

    SCIAGACZU WYLACZ BRAMKE!!!

    --

    pozdr
    pj

  • 22. Data: 2009-03-03 21:36:33
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Piotr Rezmer pisze:

    > Często zadawane pytania i odpowiedzi są pewnie w FAQ na riders.pl. Może
    > warto byłoby zrobić takiego FAQa w formie wiki, tak by łatwiej było go
    > utrzymać na czasie?

    tia... wiki by było na czasie. Serio.

    problem polega na tym, ze starym sie nie chce, mimo ze to takie latwe

    --

    pozdr
    pj

  • 23. Data: 2009-03-03 21:46:18
    Od: n...@s...com

    On Tue, 3 Mar 2009 22:11:02 +0100, "Hinek" <h...@a...pl.invalid>
    wrote:

    >przez analfabetow? A zreszta.."kon jaki jest - kazdy wie"

    "Kazdy WIDZI"

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    Kosovo je Srbija!

  • 24. Data: 2009-03-03 21:48:18
    Temat: Re: Buractwo i chamstwo !!! [OT]
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "marider" <m...@g...pl> wrote

    > Jakbym tam zaczal grzebac to pewnie zaraz by pogonili a nikogo krecacego
    > sie dookola nie zaobserwowalem.

    No to kto by cie mial poganiac skoro nikogo nie bylo???
    A jakby ktos przyszedl to moze znalby odpowiedz na dreczace Cie pytanie?

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 25. Data: 2009-03-03 21:52:48
    Od: Sir Piernik <d...@p...onet.pl>

    Bartek CBF1000A pisze:
    ...>8
    > coraz trudniej tu zdobyć jakąkolwiek pomoc, za to bardzo łatwo
    > dostać opier... :(

    Ha! Zobaczyl bys live to dopiero bys sie zdziwil w jakie towarzystwo
    trafiles :)
    A co do pomocy - czytaj dwie, gora trzy PIERWSZE odpowiedzi. Reszte
    mozesz sobie odpuscic (tak jest na wszystkich grupach) :)

    Pozdrawiam
    Sir Piernik
    Betvelwe

  • 26. Data: 2009-03-04 07:11:54
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Arni" <a...@n...spam> wrote in message news:gojj96$ffv$2@inews.gazeta.pl...

    > dlatego postulujemy od dawna zeby to szacowne forum oddzielic od
    > pl.rec.motocykle.
    > Czy kierownictwo scigacza słyszy ten głos ludu ?

    Bumerang wraca wiec powtorze swoje zdanie. Koledzy "antysikaczowcy", szkoda
    pradu, wychowywac mozna jedynie wlasne dzieci. Bezsilnosc wobec uporczywej
    glupoty i ignorancji wkurza lecz mozna odpuscic, zignorowac, odfiltrowac.
    Niechze analfabeci techniczni/jezykowi/netykietowi dostarczaja wylacznie
    materialu do tzw polewki. Wszyscy beda zdrowsi, niektorzy wdzieczni a inni
    nawet piekni, madrzy i zadowoleni ;)

    Pees Moze zrzutka na prezent dla Autora Miesiaca?

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef
    STare dobre gacie 955 & Fun Factory XT660X

  • 27. Data: 2009-03-04 07:14:21
    Od: "Tomek W" <w...@w...pl>

    > Ja zachodze w glowe jak ktos robiac to zdjecie i dumajac
    > co to takiego byl na tyle leniwy zeby zamiast pojsc wzrokiem
    > za tym wezykiem dokad to tez on zmierzawszy sam ruszyl orzeszkiem
    > pod kopulka. Przeciez latwiej wyslac to w formie pytania na precla.

    > No to kto by cie mial poganiac skoro nikogo nie bylo???
    > A jakby ktos przyszedl to moze znalby odpowiedz na dreczace Cie pytanie?

    Właśnie potwierdzilo się to co autor wątku napisał

    pozdrawiam
    Tomek W
    Hard Enduro/motocross

  • 28. Data: 2009-03-04 08:22:06
    Od: Magic <m...@w...pl>

    (pj) pisze:

    > I vice versa!

    Znaczy mają sobie nagwintować tyłki ?

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 29. Data: 2009-03-04 08:25:12
    Od: "huck" <2...@w...pl>

    Użytkownik "Martin.W" <martin.wodecki@_NOSPAM_onet.eu> napisał w wiadomości
    z.pl...
    /.../
    > napisałem o offroadzie nie wiem jak jest w dziale skuterów.
    > A w szanownej grupie inaczej jak nie zaklniesz to Cie oleją
    hehehehe :-)
    to ty nie wiedziałeś ze motocyklisci są
    zli, brudni i gwałca staruszki na pasach ? ( przy 300 na gumie oczywiscie)
    wiem wiem my to jestesmy najgorsi, tacy RR to i przytula i po głowce
    pogłaszcza
    a my tylko obelgi i wysmiewanie
    no ale coz ktoś musi bronic złego wizerunku
    a to buractwo i chamstow to jest nasze , ciezko na to pracowalismy przez
    lata
    i nikt nam nie odbierze naszego uczciwego dorobku
    huck
    AME Y 5/2

  • 30. Data: 2009-03-04 09:47:44
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    Piotr Rezmer napisał(a):

    > Często zadawane pytania i odpowiedzi są pewnie w FAQ na riders.pl.

    Ano...

    > Szkoda, że nie można "przykleić" FAQa do grupy, a

    Kiedys byl taki bot, ktoren wysylal na adres zwrotny prawiczka emalie z
    fakiem :)

    > trudno zmuszać piszących tutaj by w stopce umieszczali link.

    Zmuszac nie ale zachecac tak.

    Swoja droga - kiedys, jak ktos napisal po raz pierwszy na grupe, to sie
    przedstawial i wogle jakos tak inaczej bylo - nikt nie traktowal grupy
    jak dworca pekaes lecz bardziej jak knajpke - albo jej klimat odpowiadal
    i wtedy zaprzyjaznial sie z bywalcami - albo nie, a wtedy po prostu
    nie odwiedzal jej ponownie.
    Niechze sie wiec rozni "mlodzi gniewni" (a moze raczej "zagniewani
    mlodociani"?) nie denerwuja, ze uzytkownicy prm przeciwstawiaja sie
    niekorzystnym ich zdaniem zmianom. Zbyt wiele milych knajpek zmienilo
    juz swoj target i charakter, niestety... :(