  • 31. Data: 2009-03-04 09:49:52
    Temat: Re: Buractwo i chamstwo !!!
    Od: Arni <a...@n...spam>

    Kefir pisze:
    > Bumerang wraca wiec powtorze swoje zdanie. Koledzy "antysikaczowcy",
    > szkoda pradu, wychowywac mozna jedynie wlasne dzieci. Bezsilnosc wobec
    > uporczywej glupoty i ignorancji wkurza lecz mozna odpuscic, zignorowac,
    > odfiltrowac.

    prosciej jest odłaczyc sikacza :)

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 32. Data: 2009-03-04 09:57:18
    Temat: Re: Buractwo i chamstwo !!! [OT]
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Arni" <a...@n...spam> wrote in message news:golirq$lue$1@inews.gazeta.pl...

    > prosciej jest odłaczyc sikacza :)

    To jest podzeganie do samobojstwa. Chcesz ich miec na sumieniu? Niech se
    zyja ;)

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef
    STare dobre gacie 955 & Fun Factory XT660X

  • 33. Data: 2009-03-04 11:52:06
    Od: n...@s...com

    On Wed, 4 Mar 2009 10:57:18 +0100, "Kefir" <k...@r...pl>
    wrote:

    >Elou!
    hi

    >To jest podzeganie do samobojstwa. Chcesz ich miec na sumieniu? Niech se
    >zyja ;)

    A ja czytalem na internacie ze precle sa do dupy, zero pomocy, wiedzy
    i uprzejmosci. Odleczenie tej kotwicy ciagnacej na dno piekny portal
    pozwoliloby mu wezbic sie w przestwor niebiosklonu i stac sie niczem
    Polaris we internecie.
    Znaczy dla ich dobra to napisal, co ja popieram z calego serca i sil
    swoich.

    pozdr
    newrom
    PS. jak okrecic zembatke ?
    PPS. wiem, mam se poszukac w faku!
    PPPS. faQ!
    PPPPS. jak znajde chwile to moze zapytam na sciagaczu, tam mi odrazu
    napisza!
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    Kosovo je Srbija!

  • 34. Data: 2009-03-04 12:11:18
    Od: gildor <m...@g...com>

    On 4 Mar, 10:47, zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>
    wrote:
    > Kiedys byl taki bot,

    hę?

    > ktoren wysylal na adres zwrotny prawiczka emalie z fakiem :)

    aha

    - gildor

  • 35. Data: 2009-03-04 13:13:44
    Od: "Watson" <p...@g...com>

    Tomek W wrote:

    > Właśnie potwierdzilo się to co autor wątku napisał

    No dobra dalem szanse mlodym.
    Ale widzac ze nie widać - wiec odpowiem.

    Pokretlo przy sprzegle słuzy do regulacji wysokosci klamki hamulca w czasie
    wyscigu.
    Uklad w czasie wyscigu sie grzeje na tyle mocno, klamka mieknie i punkt
    zadzialania hampli jest coraz blizej rolgazu. Gdy klamka zaczyna sie opierac o
    palce - zaczyna zle. stad plynna regulacja.
    Zwykle na 2-3 okrazeniu wymagane jest delikatne podniesienie - potem juz jest
    dobrze.

    Operowanie hamplem podczas wysciigu jest w zasadzie czesto 2 pozycyjne on-off
    z uwagi na ciagla kontrole gazu (przegazowki, odwijanie) klamka hampla jest
    ustawiona zawsze w najnizszym polozeniu. Milimetr od pozostalych 3 palców na
    rolgazie.

    Marider jakby co pytaj.
    Dodam tylko ze z przyzwyczajenia w FJR mam tak samo ustawiona klamke - chyba max
    obnizona.
    Ale tu mi sie plyn nie gotuje wiec nie musze na szybko regulowac w czasie jazdy
    :)

    --
    FJR 1300
    Wyscigowa licencja A

  • 36. Data: 2009-03-04 20:37:03
    Od: Martin.W <martin.wodecki@_NOSPAM_onet.eu>

    Większość z Was szanowni grupowicze to w 90% panowie mieszkający w bloku
    pracujący cały tydzień w biurze, przez cale dnie jedynie jakie moto
    widzicie to na youtube i przekrzykujecie sie na grupie. W weekend
    pojeździcie z 3 godz bo wypada i tyle. Na jednym z moich postów zostałem
    zbesztany za pomysł przesiadki się z DT 125 na YZ 250. Kupiłem YZ jeżdżę i
    nie mam z nią problemów. Żeby zabierać głos na jakiś temat powinno się
    mieć do tego pojecie. Ze wam w realnym życiu nie wychodzi to wasz problem.
    Sami robicie dzicz z tej grupy.

  • 37. Data: 2009-03-04 20:41:35
    Od: Arni <a...@n...spam>

    Martin.W pisze:
> [...]
    > mieć do tego pojecie. Ze wam w realnym życiu nie wychodzi to wasz
    > problem. Sami robicie dzicz z tej grupy.

    naprawde musisz sie tu wyżalać? Jak Ci sie nie podoba to znajdz inne
    forum adoratorów bo sie robisz męczący.
    Cytując klasyka" nikt tu nikogo pod pistoletem nie trzyma"

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 38. Data: 2009-03-04 21:53:41
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Martin.W pisze:
> [...]
    > mieć do tego pojecie. Ze wam w realnym życiu nie wychodzi to wasz
    > problem. Sami robicie dzicz z tej grupy.

    Ja pierdole. Rozgryzles mnie...

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 39. Data: 2009-03-04 22:45:28
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia Wed, 04 Mar 2009 20:37:03 +0000, Martin.W napisał(a):

    > Większość z Was szanowni grupowicze to w 90% panowie mieszkający w bloku

    O'RLY? to teraz się przedstaw: czym latasz i od ilu lat

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    BMW R1100GS '94 (DC)

  • 40. Data: 2009-03-05 07:47:08
    Od: n...@s...com

    On Wed, 4 Mar 2009 20:37:03 +0000 (UTC), Martin.W
    <martin.wodecki@_NOSPAM_onet.eu> wrote:

    >Większość z Was szanowni grupowicze to w 90% panowie mieszkający w bloku
    >pracujący cały tydzień w biurze,

    A Ty jestes kurierem motocyklowym lub zawodnikiem profi i calymi
    dniami tylko jezdzisz na motocyklu?
    Faktu zamieszkiwania w bloku, domku, familoku nie potrafie polaczyc z
    motocyklami. Chiba ze katalogujesz ludzi wedle statusu materialnego i
    stanu posiadania, no ale wtedy pozostaje wspolczuc.

    > W weekend pojeździcie z 3 godz bo wypada i tyle.

    Ale czy mozna to sobie rozbic na 2x po 1,5h (np w piatek i sobote) czy
    jednak nie wypada i trzeba jakos przezyc ten bol tylka i niewygode,
    ale jezdzic ciegiem ?

    > Kupiłem YZ jeżdżę i nie mam z nią problemów.

    Gratuluje. Oczywiscie jesli ja ogarniasz, a nie tylko potrafisz sie
    utrzymac w siodle.

    > Żeby zabierać głos na jakiś temat powinno się mieć do tego pojecie.

    Czyli wiesz, ale sie nie stosujesz ?

    > Ze wam w realnym życiu nie wychodzi to wasz problem.

    jestes psychologiem forumowym ?

    pozdr
    newrom