  • 21. Data: 2017-06-19 17:45:46
    Temat: Re: Butle LPG Irene
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-06-19 o 11:53, J.F. pisze:

    >Po zagazowaniu czy wprowadzeniu obowiązku "mania" gaśnicy ?

    Obowiazku

    >I w jaki sposób to działało wstecz ? Kazali ci tę gaśnicę
    >dokupić w chwili nabycia pojazdu ileś lat wcześniej ?

    No przeciez mowie - mialem samochod prawidlowo wyposazony i opuszczony
    do ruchu, pstryk, i mam nieprawidlowo wyposazony.
    Zamien sobie gasnice na atest do butli i przeczytaj jeszcze raz :-)

    >Wyrobiłem i mam dalej bezterminowe.

    To nastepnym razem bedzie juz terminowe :-)

    >Jak wyżej tylko niestety ma jakiś termin ważności.
    No widzisz.

    >Oszukali cie którzsy twierdzili że je miałeś w OFE.

    Wczesniej komuchy pare razy pieniadze wymieniali

    >I gdzie tu działanie wstecz ?

    Byl jeden wybor ? Byl.
    I nagle sie okazuje, ze go nie bylo.

    >Logicznie to wygląda że konfabulujesz i zasłaniasz to logiką.

    Jakos jednak koledze dowodu podbic nie chcieli :-)

    >To pobierz ze strony producenta i dostarcz.

    I wtedy sie okaze, ze nie da sie pobrac, a w ogole to trzeba
    upowaznienie od producenta.

    >I dlatego nikt nie proponuje kary za ten okres kiedy nie miały atestu
    >TDT.
    >Gdyby proponowali można by mówić o złamaniu zasady nie działania
    >prawa wstecz.

    Dobrze prawisz, ale nie na temat.
    Kupiles, zainstalowales, a teraz sie okazuje ze nielegalny.
    I myslisz, ze da sie zalegalizowac te wczesniej zainstalowane ?

    >Nie trzeba i nie uchylisz. No to nie jest zakaz eksploatacji butli
    >produkcji Irene tylko zakaz eksploatacji butli nie mających waznych
    >badań, atestów, homologacji.

    To jest zakaz eksploatacji butli Irene konkretnych typow i numerow.

    J.

  • 22. Data: 2017-06-19 21:39:50
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-06-19 o 17:45, J.F. pisze:

    > Obowiazku

    Ale to wstecz nie działało.

    > No przeciez mowie - mialem samochod prawidlowo wyposazony i opuszczony
    > do ruchu, pstryk, i mam nieprawidlowo wyposazony.
    > Zamien sobie gasnice na atest do butli i przeczytaj jeszcze raz :-)

    Ale zmieniły się przepisu i musiałeś uzupełnić coby było zgodne
    z nowymi.

    > To nastepnym razem bedzie juz terminowe :-)

    Nie strasz, nie strasz.

    > No widzisz.

    Ale to nie jest działaniem wstecz.

    > Wczesniej komuchy pare razy pieniadze wymieniali

    I uważasz że to też działanie prawa wstecz ?

    > Byl jeden wybor ? Byl.
    > I nagle sie okazuje, ze go nie bylo.

    A pieniądze wypłacone ze uczestnictwo sędziom zabrali ?
    Bo jeśli tak to znalazłeś wreszcie. :-)

    > Jakos jednak koledze dowodu podbic nie chcieli :-)

    Znamy tylko wersję diagnosty i jednego urzędu.

    > I wtedy sie okaze, ze nie da sie pobrac, a w ogole to trzeba
    > upowaznienie od producenta.

    Sprawdź i napisz jak jest. A jakby się jednak dało to kto homologacje
    wystawił.

    > Dobrze prawisz, ale nie na temat.
    > Kupiles, zainstalowales, a teraz sie okazuje ze nielegalny.
    > I myslisz, ze da sie zalegalizowac te wczesniej zainstalowane ?

    Myślę że się da. Pisałem nawet jak. Ale pisałem też że w pewnych
    okolicznościach może być nie bardzo opłacalne.

    > To jest zakaz eksploatacji butli Irene konkretnych typow i numerow.

    To nie jest zakaz, to jest brak homologacji dla konkretnych typów
    danego producenta.

    Pozdrawiam

  • 23. Data: 2017-06-20 22:00:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Na stronie TDT jest lista warsztatow uprawnionych do wymontowania
    > zbiornika do badan :-)

    Robiłem ostatnio bo miałem butle ponizej roku uzywania.
    Gdyby miała powyzej 3 lat to gra nie warta swieczki i lepiej wymienic
    butle.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Czas to pieniądz, pieniądz to kobiety, kobiety to strata czasu"