  • 21. Data: 2019-10-03 16:51:17
    Temat: Re: Cancel a Rambo Last Blood
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    RadoslawF <u...@d...invalid> wrote:

    > Tytuł maila w wordzie piszesz?

    Przeczytaj jeszcze raz to, co jest zacytowane. Druga linijka, czwarte
    słowo.

  • 22. Data: 2019-10-03 16:55:45
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Dawid Rutkowski <d...@w...pl> wrote:

    > A jaką ma fajną lutownicę z zakrzywionym grotem. Można takie kupić?

    Mam taką marki Dedra (zdaje się, że marka Castoramowa, na pewno kupiona
    kiedyś w Castoramie). Ma 100 W i bardzo ją sobie chwalę. Do grubych kabli
    idealna, w sumie do wylutu kondensatorów z płyt głównych też.

    Widzę, że nadal mają w ofercie. O to, o:
    https://www.castorama.pl/lutownica-oporowa-dedra-100
    -w-id-1016752.html

  • 23. Data: 2019-10-03 17:00:46
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    viktorius <v...@i...pl> wrote:

    > I ta mina lekarza od głowy:
    > - Panie doktorze, wszędzie widzę Cynel
    > - A co to?
    > - Coś jak białe myszki, tylko dla elektroników, co dużo lutują
    > - No to abstynencja od lutownicy
    > - A jest dozwolony malutki reballing?
    > - Co kur%^a?

    Jak się uprzeć... przecież to idealny uchwyt do cyny.

    https://fineartamerica.com/featured/1-rorschach-inkb
    lot-testcard-3-erzebet-s.html

    http://www.chmurka.net/r/usenet/rorschach.jpg

  • 24. Data: 2019-10-04 02:31:39
    Od: JaNus <p...@b...pl>

    W dniu 03.10.2019 o 10:55, Queequeg pisze:
    > Ale... przecież... można to w Wordzie wyłączyć:)

    Ale ja jestem totalnym dyslektykiem, i automatyczna korekta ma dla mnie
    wiele zalet. Natomiast Twoje podejście jest podobne do gatesowego:
    włącz, albo wyłącz.
    A ja chcę, żeby przy korekcie komp /zabucoł/! I to najlepiej, żeby
    wyrecytował słowo po poprawce. Nie da się do q**wy nędzy??

  • 25. Data: 2019-10-04 09:20:27
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    No to mu dyktuj, zamiast się klawiaturą męczyć.

  • 26. Data: 2019-10-04 23:01:38
    Od: JaNus <p...@b...pl>

    W dniu 04.10.2019 o 09:20, Dawid Rutkowski pisze:
    > No to mu dyktuj, zamiast się klawiaturą męczyć.

    Kiedyś, tak dawno, że już zapomniałem nazwy programu (od Gatesa był, to
    wiem), próbowałem, ale efekty były dość zniechęcające, tedy zarzuciłem.
    Moooże teraz są lepsze programy, za free? Albo chociaż w przystępnej
    cenie, góra 8 dych, nnno, powiedzmy za roczny abonament. Przy czym
    wolałbym, zdecydowanie, aby to nie działo się w chmurze, lecz aby całość
    obrabiał mój własny komp, bo chmura, jak mi się wydaje, może być deczko
    szpiegowska. Co, nie może? Wolne żarty! A komp mocny, nie zakrztusi się.

    Ktoś, coś?

    PS.: a na swoim /fołnie/ pod Androidem korzystam od chwili, gdy tylko
    zauważyłem tam ikonkę głośnika "w klawiaturze". I już niemal nie chce mi
    się kciukować po ekranie, bo jakoś coraz wolniej mi to idzie, a do tego
    zdarzają się "sąsiadówki", czyli np. zamiast znaku zapytania przez Antka
    jest "zauważany" [backspace]. A żem porywczy, to q*rrrrrwa!!! leci w
    autobusie :)

    Czasem dyktuję do kapownika tel. po czym przenoszę to do PC-ta, acz
    lenistwo i tu: czasem bezmyślnie dokonuję wyboru metody, jak jakaś
    blondynka nie przymierzając.

  • 27. Data: 2019-10-04 23:54:08
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello JaNus,

    Wednesday, October 2, 2019, 5:44:29 PM, you wrote:

    > Te całe korygowanie, z dobrego na bzdurne, w telefonie wnerwi mnie
    > *czasem*. Natomiast w Wordzie wq**wia niepomiernie. Ileż to nerwów
    > straciłem z tego powodu, nie zliczę. A wystarczyłoby, żeby komp
    > /zabucał/ (jak to u nas z góralska mówią, nie tylko na dźwięki, ale na
    > "ostrzeżenie w ogóle"), dał jakiś sygnał dźwiękowy. Zwykłe beeep by
    > jakoś-tam wystarczyło, ale przecież mamy trzecie tysiąclecie, dźwięk z
    > PC-ta można wykrzesać każdy, więc w przypadku zamiany Cynel, na cancel
    > powinna maszyna (czy to komp, czy /fołn/) owe "domyślane" słowo
> [...]

    Autokorektę można wyłączyć, pozostawiając podkreślenie błędnego wyrazu
    i ewentualną podpowiedź.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 28. Data: 2019-10-05 00:12:55
    Od: JaNus <p...@b...pl>

    W dniu 04.10.2019 o 23:54, RoMan Mandziejewicz pisze:
    > Autokorektę można wyłączyć, pozostawiając podkreślenie błędnego
    > wyrazu i ewentualną podpowiedź.

    Ależ napisałem już: jest ona dla mnie duuużym ułatwieniem, nie chcę jej
    wyłączać. Podkreślenie oczywiście jest jakimś-tam wyjściem, ale ja tam
    bym wolał, żeby zmieniał, i /zabucoł/, wypowiadając ten "skorygowany"
    wyraz. Zaś chorągiewka przy nim pozwalałaby cofnąć korektę, gdy jest z
    dobrego, na głupie.

    Czy za dużo wymagam? Przecież dzisiejsze kompy są multimedialne, i mogą
    do nas gadać na zawołanie. Tylko (drobiazg!) zawołać trzeba...

  • 29. Data: 2019-10-06 00:34:55
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    mk pisze tak:

    > A tam pasy, a tam cyna... ważne by amunicja bezołowiowa była...

    Ostatnio zrobiłem sobie poziom ołowiu (ile łyknąłem przed epoką ROHS) i
    naszła mnie rozkmina czy jak ktoś dostanie kulkę, która utkwi to
    rozpuszczając się daje mu dawkę śmiertelną? ;)

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 30. Data: 2019-10-06 14:28:11
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@p...onet.pl.invalid>

    Osoba podpisana jako PiteR <e...@f...pl>
    w artykule <news:XnsAADFEFE3BAD53PanElektronik@localhost.net> pisze:

    > Ostatnio zrobiłem sobie poziom ołowiu (ile łyknąłem przed epoką ROHS) i
    > naszła mnie rozkmina czy jak ktoś dostanie kulkę, która utkwi to
    > rozpuszczając się daje mu dawkę śmiertelną? ;)

    Większe ryzyko szybkiej śmierci stanowi możliwość przemieszczenie pocisku
    (odłamka, śrutu), sama jego obecność może wywołać ołowicę, czyli ryzyko
    śmierci po prewlekłej chorobie.

    http://www.forumpediatryczne.pl/wiadomosc/toksycznos
    c-olowiu-pochodzacego-z-pociskow-z-broni-palnej/3186

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień miejscami z<->h w adresie)