  • 31. Data: 2009-01-10 20:57:20
    Temat: Re: Canon 450D - migawka
    Od: "basti78" <b...@o...pl>

    jansal

    tak pomijając Twoje i Janka zaszłości, mozesz mi odpowiedziec na moje
    pytania?

    - co konkretnie w 450D jest do dupy?
    - co według Ciebie jest sprzętem godnym uwagi?

    chciałbym jakiejś merytoryki

    Sebastian

  • 32. Data: 2009-01-11 07:10:09
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    basti78 pisze:
    > - co konkretnie w 450D jest do dupy?
    > - co według Ciebie jest sprzętem godnym uwagi?
    > chciałbym jakiejś merytoryki

    Wszyscy by chcieli, ale raczej jak zwykle na chceniu się skończy :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 33. Data: 2009-01-11 07:47:03
    Od: "basti78" <b...@o...pl>

    > Wszyscy by chcieli, ale raczej jak zwykle na chceniu się skończy :)

    no właśnie widze, ze kolega lubi rzucać w próżnie coś tam o czymś tam, ale
    na pytania to juz za wysokie progi dla mnie chyba, żebym dostał
    odpowiedź..........

    Sebastian

  • 34. Data: 2009-01-11 13:00:03
    Od: j...@a...at

    On 10 Jan., 21:57, "basti78" <b...@o...pl> wrote:
> [...]
    > pytania?
    >
    > - co konkretnie w 450D jest do dupy?
    > - co według Ciebie jest sprzętem godnym uwagi?

    jesli chcialbys aparat z fajnie rozwiazanym wygodnie dzialajacym
    wylacznikiem glownym , malym poborem pradu i wydajana bateria
    pozwalajaca na dluga prace , maly , lekki zgrabny
    ale
    z bardzo niestabilnie i zawodnie pracujacym AF , nadmierna czuloscia
    o ok 2 ev na kolor czerwony ,
    walacym lustrem, matryca pokryta mikrosoczewkami w ten sposob iz sa
    one zrodlem kolosalnej aberacji co jest powodem b niskiej
    rozdzielczosci obrazu szczegolnie dla obiektywow o krotkich
    ogniskowych to z calego serca polecam c450 d.

    co do dynamiki.

    oczywiscie dynamika jest mierzalna i w c450 d jest na poziomie
    przecietnym.
    pojecie dynamikii jest tez jednoznaczne.
    dynamika jest to iloraz najwyzszego mierzalnego ( uzytecznego
    sygnalu ) do najnizszego.
    ze wzgledow praktycznych w fotografii mozna ja przeliczyc na
    odpowiadajace wartosci Ev czyli wyrazic w EV co ma sens fizyczny
    taki sam jak kontrast . dlatego tez wyminnie bywa stosowane okreslenia
    dynamiki wejscia lub kontrast.

    inne wyjasnienia , ze sie nie mierzy , okresla na oko sa dyletancka
    amatorszczyzna.

  • 35. Data: 2009-01-11 13:19:24
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    j...@a...at pisze:

    Ok, zabieramy się za te bzdury:

    > z bardzo niestabilnie i zawodnie pracujacym AF

    Chyba najbardziej stabilny i niezawodny af canona w amatorskich
    puszkach, całkowicie nadający się to pracy i w warunkach
    ślubno-imprezowych :)

    > nadmierna czuloscia
    > o ok 2 ev na kolor czerwony ,

    Cóż za totalna bzdura :)

> [...]
    > rozdzielczosci obrazu szczegolnie dla obiektywow o krotkich
    > ogniskowych to z calego serca polecam c450 d.

    A tu dowód owej ''kolosalnej aberracji i niskiej rozdzielczości'':
    http://www.cyfrowka.neostrada.pl/450d.jpg

    > co do dynamiki.
    > oczywiscie dynamika jest mierzalna

    Jest niemierzalna, o czym już wielokrotnie mówiłem. To subiektywna wielkość.

    >i w c450 d jest na poziomie
    > przecietnym.

    Dość niskim - jedyna praktycznie wada, dość niestety znaczna.

    > pojecie dynamikii jest tez jednoznaczne.
    > dynamika jest to iloraz najwyzszego mierzalnego ( uzytecznego
    > sygnalu ) do najnizszego.

    Który jest ten najniższy? Zaszumiony bardziej czy mniej? A może obcięty
    w szopie? :)

    > inne wyjasnienia , ze sie nie mierzy , okresla na oko sa dyletancka
    > amatorszczyzna.

    PS. Niechcący kiedyś wykazałem dyletancką amatorszczyznę w podejściu do
    problemów właściciela ksyw wielu (ostatnio jansal) dzięki czemu teraz
    jestem palantem :)
    Częste zmienianie ksywy przez owego wynika z prób ponownego zaistnienia
    na grupach w chwili, gdy poprzednia ksywa kojarzy się już wszystkim z
    tak zwanym ''grupowym wiejskim głupkiem''.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /z wyjątkiem wiązania krawata potrafię wszystko/

  • 36. Data: 2009-01-11 14:11:29
    Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah>

    Janko Muzykant pisze:

> [...]
    > na grupach w chwili, gdy poprzednia ksywa kojarzy się już wszystkim z
    > tak zwanym ''grupowym wiejskim głupkiem''.

    Ach, kolega żaglownik/bez ksywy :) Już uaktualniam KF.

  • 37. Data: 2009-01-12 04:21:05
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    "Janko Muzykant" <j...@w...pl> wrote:

    > A tu dowód owej ''kolosalnej aberracji i niskiej rozdzielczości'':
    > http://www.cyfrowka.neostrada.pl/450d.jpg

    No, ale ta czerwień faktycznie "jedzie".... ;-)

    Krzywe/kanały były coś kręcone, czy tak wychodzi z puszki?

    pozdrawiam

    Mariusz [mr.]

  • 38. Data: 2009-01-12 06:24:23
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Mariusz [mr.] pisze:
    > No, ale ta czerwień faktycznie "jedzie".... ;-)
    > Krzywe/kanały były coś kręcone, czy tak wychodzi z puszki?

    Kręcone było z rawa, nie wiem co wychodzi z puszki, bo nigdy nie robiłem
    jotpega :)
    Ale jest tam bardzo szeroki zakres ustawień kolorystycznych (w aparacie)
    i w szczególności pewnie da się podbić czerwienie o 2EV.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /a patronem mym święty Niedaś i błogosławiona Nieochota.../

  • 39. Data: 2009-01-12 08:45:36
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Michal Tyrala napisał(a):

    > Twoj przedpisca to kolejne wcielenie z[ae]glownika/bez ksywego -- jego
    > niekompatybilnosci z EOSem 450D bylo poswieconych wiele watkow na prfc. :)

    OK, już łapię.
    Ale spoko, każdy ma prawo się ośmieszać do woli, nawet w kilku
    wcieleniach. :-)

    --
    Mirek