  • 11. Data: 2015-07-05 10:24:05
    Temat: Re: Captcha a google
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-07-04 o 16:37, Czarek pisze:

> [...]
    ool-raport-obowi%C4%85zkowy-t478727/

    > Jakoś mam wiele programów zainstalowanych z DP i nigdy nie miałem i nie
    > mam żadnych problemów ;)

    Co znaczy że kłamiesz lub nie zauważasz co przy okazji
    dostajesz z portalu dobre programy.

    > Po drugie - linki, które podałem nie wymagają instalowania czegokolwiek
    > i są całkowicie bezpieczne.

    To prawda.
    Ale nie wpadłeś że pierwszy jest nie do odczytania dla kogoś komu
    google blokuje wyświetlanie stron.

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2015-07-05 11:14:23
    Od: "P03" <p...@b...invalid.org>

    > Od jakiegoś czasu jak cos wyszukuje w googlach, kaza mi wpisywac kod
    > captcha ? Jak sie tego pozbyc bo to jest wkurzajace
    > wirusa nie mam bo sprawdzałam

    Poproszę o dowód w sprawie - zrzut ekranu,
    ale nie w formie załącznika tylko plik graficzny
    wysłany na serwer anonimizujący np. :
    http://www.anony.ws/
    http://anonpic.ws/
    http://anonfiles.co.uk/
    http://postimage.org/
    w ostateczności dowolny inny.

    --
    P03

  • 13. Data: 2015-07-05 11:55:26
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 05.07.2015 o 10:24, RadoslawF pisze:

    > Co znaczy że kłamiesz lub nie zauważasz co przy okazji
    > dostajesz z portalu dobre programy.

    Nie kłamię i dobrze wiem co instaluje mi się w systemie a dodatkowo w
    przypadku DP:

    Po pierwsze: jeśli jesteś zalogowany na DP - tzw "Asystent pobierania",
    który częstuje na DP śmieciami jest nieaktywny.

    Po drugie: jeśli masz w przeglądarce włączone "Informuj witryny, że
    użytkownik nie chce być śledzony" - nie dostajesz "Asystenta" (ta opcja
    jest od niedawna na DP)

    Po trzecie: jeśli nie spełniasz jednego z powyższych warunków a dany
    program na DP jest udostępniany za pomocą "Asystenta" (na zielonym polu
    pobierania napis "Asystent pobierania włączony") to na stronie
    pobierania masz po prawo nierzucające się w oczy szare pole "Linki
    bezpośrednie" w których brak "Asystenta"

    Po czwarte: na wszelki wypadek mam taki mały programik Unchecky, który
    blokuje instalację większości śmieci przez "Asystentów" z większości stron
    i przez oryginalne instalatory programów
    http://www.dobreprogramy.pl/Unchecky,Program,Windows
    ,51122.html

    Jest jeszcze chyba opcja, że jeśli nie zaakceptujesz ciasteczek to też
    nie masz "Asystenta"

    > To prawda.
    > Ale nie wpadłeś że pierwszy jest nie do odczytania dla kogoś komu
    > google blokuje wyświetlanie stron.

    Nie blokuje wyświetlania stron, przeczytaj pierwszy post w tym wątku. No
    i blokadę wyszukiwania może pominąć przez wpisane Captcha.

    --
    Czarek

  • 14. Data: 2015-07-05 13:03:08
    Od: z <...@...pl>

> [...]
    > mam żadnych problemów ;)
    >
    > Po drugie - linki, które podałem nie wymagają instalowania czegokolwiek

    Na "dobre programy" tam to się dopiero dzieje :-)

    Wnerwia mnie polityka instalatora w "dobreprogramy.pl" ale jakoś innego
    bardziej wiarygodnego źródła nie widzę.

    Sam swojemu synowi zabroniłem cokolwiek instalować bo trzeba się dobrze
    pilnować i "zaptaszać", "odptaszać"
    Często badziewie siedzi już w instalatorze aplikacji z którą DP nie mają
    nic wspólnego

    Znacie lepszą stronę? Godną zaufania ale bez wk... instalatora?

  • 15. Data: 2015-07-05 13:56:21
    Od: Magdalena <m...@i...pl>

    http://www.instalki.pl/

  • 16. Data: 2015-07-05 22:56:53
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    W dniu 2015-07-05 o 11:55, Czarek pisze:
    > Po drugie: jeśli masz w przeglądarce włączone "Informuj witryny, że
    > użytkownik nie chce być śledzony" - nie dostajesz "Asystenta" (ta opcja
    > jest od niedawna na DP)
    Może od niedawna, ale najważniejsze, że nie działa :) Specjalnie teraz
    sprawdziłem. Strach tą stronę
    uruchamiać.
> [...]
    > pobierania masz po prawo nierzucające się w oczy szare pole "Linki
    > bezpośrednie" w których brak "Asystenta"
    To na jakiego naiwniaka liczą "dobre programy"? Na staruszki, czy dzieci
    z podstawówki?
    > Po czwarte: na wszelki wypadek mam taki mały programik Unchecky, który
    > blokuje instalację większości śmieci przez "Asystentów" z większości stron
    > i przez oryginalne instalatory programów
    Nadeszły czasy, ża za wyjątkiem antywirusów, zapór, odtwarzaczy i
    wtyczek, trzeba sotować dodatkowy soft by www używać :)
    Po co tak w ogóle używać takich stron skoro bezpośrednio można ściągnąć
    wszystko.