  • 11. Data: 2012-07-29 23:19:55
    Temat: Re: Cavallino strikes back
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2012-07-29 23:15, DoQ pisze:

    > Ten koleś to ponoć elektronik, ma firmę Składac czy coś takiego...

    Pawle... nie sądziłem, że to napiszę. Ale od jakiegoś czasu trollujesz
    na równi z "to". Przez córkę takiej głupawki dostałeś, czy co?
    Jak Ci się za bardzo nudzi, to sobie bierki kup. Albo daj zarobić
    Poczcie Polskiej i graj korespondencyjnie w szachy.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 12. Data: 2012-07-29 23:20:11
    Od: t? <tĐž_usenet@interia.pl>

    begin RoMan Mandziejewicz

    > Składac jest znacznie starszy i grubszy...

    Ale członka wykorzystuje podobnie?

    --
    ignorance is bliss

  • 13. Data: 2012-07-29 23:20:33
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > Składac jest znacznie starszy i grubszy...

    A to przepraszam.. taki to pewnie wsadzi próbnik w gniazdo 3 fazowe.

    --
    Pozdr.

  • 14. Data: 2012-07-29 23:36:11
    Od: t? <tĐž_usenet@interia.pl>

    begin Marcin \"Kenickie\" Mydlak

    > Jak Ci się za
    > bardzo nudzi, to sobie bierki kup. Albo daj zarobić Poczcie Polskiej i
    > graj korespondencyjnie w szachy.

    A Ty się namydl, a potem spłucz. :)

    --
    ignorance is bliss

  • 15. Data: 2012-07-30 00:34:52
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > Pawle... nie sądziłem, że to napiszę. Ale od jakiegoś czasu trollujesz
    > na równi z "to". Przez córkę takiej głupawki dostałeś, czy co?

    No proszę, jakiś czas temu ktoś sugerował że żona mi nie daje, teraz
    "winna" jest z kolei córka. Jako że nie mam szacunku dla ludzi
    wyciągających rodzinę (a co gorsza dzieci) w retoryce lądujesz niestety
    w kiblu podobnych "znajomości".

    --
    Pozdr.

  • 16. Data: 2012-07-30 15:35:42
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 29 Jul 2012 17:24:44 +0000 (UTC), t?

    > Oglądajcie do końca! Warto!
    > http://www.youtube.com/watch?v=bL6t6K8UzFs

    Co to za nuta? Fajna.
    Tylko ten Cavacośtam rozprasza.
    Biegnie jak jakiś kapelusznik.

    --
    Pozdor Myjk

  • 17. Data: 2012-07-31 14:03:30
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    Myjk wrote:

    > Sun, 29 Jul 2012 17:24:44 +0000 (UTC), t?

    > Co to za nuta? Fajna.

    Proszzz
    http://www.youtube.com/watch?v=l12Csc_lW0Q

    --