  • 11. Data: 2017-07-21 08:56:07
    Temat: Re: Cena paliw w USA
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 20 Jul 2017 11:23:42 -0000 (UTC), Pszemol
    <P...@P...com> wrote:
    > Wczoraj tankowałem swojego Passata: $30.

    I podobno jesteś inżynierem....

    --
    Marek

  • 12. Data: 2017-07-21 19:09:05
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl>

    W dniu 21.07.2017 o 08:56, Marek pisze:
    > I podobno jesteś inżynierem....

    No i dlatego nie pisał na oko, tylko sięgnął po drukowane.

    --
    Alf/red/

  • 13. Data: 2017-07-21 20:12:53
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Alf/red/ <a...@u...waw.pl> wrote:

    > No i dlatego nie pisał na oko, tylko sięgnął po drukowane.

    Dzięki Alfred!

    Nie wiem skąd w Polsce tyle nieprzyjemnych mend jak ten Marek czy Tomus
    007... nic tylko szuka rozrywki jakby tu komuś przyje... nawet jak sam nie
    wie o czym mówi... ech. Homo homini lupus est, czy jak to tam było?

  • 14. Data: 2017-07-21 20:35:25
    Od: Pana Sonik <P...@w...pl>

    Pszemol

    [...]

    > czy Tomus 007

    Widzę, że tęsknisz...

    --
    'Tom N'

  • 15. Data: 2017-07-22 22:46:19
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 2017-07-20 o 10:27, Chris pisze:
    > W sumie chyba do przema :)
    >
    > Jak obecnie wyglądają ceny paliw na stacjach w USA?
    > Mamy małe nieścisłości w rozmowach ze znajomymi i chętnie bym
    > zweryfikował u źródeł w USA.

    Późno odpowiadam (wakacje), ale powinieneś się wstydzić! takie pytanie
    ne grupie samochodowej?
    http://bfy.tw/CyqS

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 16. Data: 2017-07-23 01:09:26
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 21 Jul 2017 19:09:05 +0200, Alf/red/ <a...@u...waw.pl>
    wrote:
    > No i dlatego nie pisał na oko, tylko sięgnął po drukowane.

    To jeszcze raz przeczytaj, co napisał.

    --
    Marek

  • 17. Data: 2017-07-23 06:43:52
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Marek <f...@f...com> wrote:

    > To jeszcze raz przeczytaj, co napisał.

    Nie bądź menda, ok? :-)

  • 18. Data: 2017-07-23 23:41:39
    Od: "August" <a...@b...xxx.xxx>

    Użytkownik "Chris" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    >W sumie chyba do przema :)
    >
    > Jak obecnie wyglądają ceny paliw na stacjach w USA?
    > Mamy małe nieścisłości w rozmowach ze znajomymi i chętnie bym zweryfikował
    > u źródeł w USA.
    >
    > --
    > Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć
    > nie jestem pewien co do tej pierwszej - Albert Einstein

    Z wrzesnia/pazdziernika 2016

    taknkowałem tylko 87 okt.
    California - z tego po pamiętam średnio 1,3$ za galon
    Arizona Tucson najtaniej może ze 3 razy widziałem ok.0,99$ za galon,
    pamietam że na to zwróciłem uwagę, ja może tankowałem ok. 1,03?.

    Jak jest teraz to sobie sprawdzisz w necie, natomiast różnice procentowe
    będą się trzymać w zależności od tych stanów i oczywiście danych przypadków
    stacji/lokalizacji.

    Generalnie zauważyłem ceny CA>NV>AZ..

    pozzdrav,
    August

  • 19. Data: 2017-07-23 23:46:04
    Od: "August" <a...@b...xxx.xxx>

    Patrzę na inne posty i pamieć jest zawodna. To musiało być wobec tego 2,3 CA
    vs 1,99 AZ.

  • 20. Data: 2017-07-24 15:33:05
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    August <a...@b...xxx.xxx> wrote:
    > Patrzę na inne posty i pamieć jest zawodna. To musiało być wobec tego 2,3 CA
    > vs 1,99 AZ.

    Ja już do Kalifornii chciałem się przeprowadzić, skoro tam tak tanio a Ty
    mi mówisz że to pomyłka? ;-)