  • 171. Data: 2019-07-23 18:13:24
    Temat: Re: Ceny serwisu
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 23-07-2019 o 04:48, J.F. pisze:

    > Zaraz zaraz ... a czy taka chec to cos zlego ?
    > Jesli prezes moze zarobic na dwa domy rocznie, to czemu mechanik ma
    > byc gorszy ?

    Ano.
    Tylko proszę mi nie nawijać o uczciwości, gdy ewidentnie ktoś kogoś skubie.

  • 172. Data: 2019-07-23 18:17:53
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 23-07-2019 o 11:49, ddddddddddddd pisze:

    > no i jak wyceniasz to że kolejny tydzień pracujesz po 14 godzin / 7 dni
    > w tygodniu?

    Nie potrafisz nadgodzin wyceniać?

    >Jak wyceniasz stres, że coś jest na wczoraj i musi być
    > dzisiaj zrobione?

    Ale dlatego, że wziąłeś więcej zleceń niż jesteś w stanie przerobić?
    Czy bierzesz świadomie zlecenie, przy którym będziesz się stresował?
    W obu przypadkach to nie jest problem klienta.

    No i nikt też nie mówi że nie można wziąć zwykłej ceny i 900% dopłaty.

    Mowa tylko o tym, czy bez poinformowania o tym klienta, jest to uczciwe
    czy nie.
    Moim zdaniem nie - i tyle w temacie.
    Czyjakolwiek inna opinia, nie zmieni tu dokładnie NIC.
    EOD

  • 173. Data: 2019-07-23 18:19:16
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 23-07-2019 o 12:20, ddddddddddddd pisze:

    > dodam jeszcze że w zeszłym tygodniu zapłaciłem 1200zł za kilka godzin
    > pracy blacharza, tylko dlatego że zrobił to "od ręki". Kosztów większych
    > nie poniósł, pracował w normalnym czasie pracy. Cena wzrosła dwukrotnie
    > tylko dlatego, że robota 'na cito'. Mam uznać że to oszust?

    Nie - bo po pierwsze wiedziałeś za co płacisz, jaka jest normalna
    stawka, a po drugie - dwa razy więcej , to nie 10 razy więcej, o czym
    była mowa.

  • 174. Data: 2019-07-23 18:20:29
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    > W jakim aucie miałeś bezpiecznik na klimatyzację? Tak z ciekawości :-)

    Fiat Punto.
    Może nie był tylko do klimy, ale po jego wymianie problem ustąpił, tak
    samo jak powstał (nagle).

  • 175. Data: 2019-07-24 20:26:43
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 21.07.2019 o 21:41, Cavallino pisze:

    > Niekoniecznie, jeśli spłacają nowy salon i dolę dla producenta (nie wiem
    > jak ich kasuje za autoryzację czy części).

    czyli Tomek najpierw musi wziąć kredyt na budowę hali warsztatowej żeby
    być uczciwym (bo wtedy ma wystarczająco dużo kosztów żeby podnieść
    cenę), czy jeśli ma w planach ją wybudować, zatrudnić ludzi i
    zainwestować mnóstwo kasy, to biorąc 5000zł za sprzęgło już jest
    uczciwy? A jeśli spłaca poprzedni biznes który nie wypalił, to ma prawo
    podnieść cenę, czy ma się trzymać twoich cenników? Dlaczego ty chcesz
    decydować o jego zarobkach?
    A jak z usługą dla klienta jadę na drugi koniec Polski to mam prawo
    doliczyć więcej, czy nie? I nie mówię o więcej oznaczającym dodatkowy
    czas i paliwo, tylko 'górce' dla mnie.
    A jak wykonywałem zlecenie w Holandii czy Szwecji- miałem prawo wziąć
    cenę z kosmosu, czy miałem dzwonić po innych firmach i pytać za ile by
    to zrobiły? Bo za takie wypady kasowałem często 400 czy 500% stawki, a
    klient albo się zgadzał/negocjował, albo nie... Ale nigdy mi nie
    przyszło do głowy że kiedykolwiek trafi do mojej firmy Cavallino który
    nie będzie miał zamiaru porównać cen i będzie z tego powodu nazywał mnie
    oszustem.

    Lukasz

  • 176. Data: 2019-07-25 00:59:03
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 23 Jul 2019 00:09:56 +0200, Marek S napisał(a):

    > Ehhh... chciałbym tak tanio płacić. U mnie to 1000zł * N.

    Chyba jeszcze zależy ZA CO i za jaki samochód.

    Kia to nie jest marka premium.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl