  • 11. Data: 2017-05-02 23:12:06
    Temat: Re: Cesja i przeniesienie usługi do innej SN
    Od: Jacek Skórzewski <j...@g...com>

    W dniu czwartek, 27 kwietnia 2017 23:51:40 UTC+2 użytkownik Smok Eustachy napisał:
    > Musisz robić to na 2 raty: cesja abonenta i przeniesienie 2.

    Dziękuję, rozumiem, tak właśnie zamierzałem.
    Zakładałem nawet pozstawienie kilku miesięcy odstępu między etapem 1 a 2.
    Taki bufor na rozpropagowanie zmiany we wszystkich bardzo elastycznych systemach
    szanownego operatora.

    Ukłony
    js

  • 12. Data: 2018-01-08 21:24:39
    Od: Jacek Skórzewski <j...@g...com>

    Dobry wieczór,

    właśnie dziś podłączono mi stacjonarny telefon, usługa po cesji i przeniesieniu
    zgodnie z planem z pierwszej wiadomości w tym wątku.
    Cieszę się jakby był rok 1987 i zainstalowanoby mi telefon po 15 latach oczekiwania.
    Mój CB-740 wpięty w ścianę po raz pierwszy od wielu lat również bardzo się cieszy.
    Muszę długopisem typu Zenith wypisać nową karteczkę z numerem, nie wiem czy zmieszczę
    7 cyfr na niej...

    Ukłony,
    js

  • 13. Data: 2018-01-09 03:32:58
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    Użytkownik "Jacek Skórzewski" <j...@g...com> napisał w
    wiadomości news:8489758a-722b-4403-9c85-d9de49efc563@googlegrou
    ps.com...
    > Dobry wieczór,

    > właśnie dziś podłączono mi stacjonarny telefon, usługa po cesji
    > i przeniesieniu zgodnie z planem z pierwszej wiadomości w tym wątku.

    Numer zachowany (nie pomnę szczegółów)? I tyle się pier... no, wozili?

    > Cieszę się jakby był rok 1987 i zainstalowanoby mi telefon po 15 latach
    > oczekiwania.

    Ćśś... bo jeszcze podchwycą...

    > Mój CB-740 wpięty w ścianę po raz pierwszy od wielu lat również bardzo się
    > cieszy.

    My z tobą też :)

    > Muszę długopisem typu Zenith wypisać nową karteczkę z numerem,

    Yyy... takim?
    http://wyborcza.pl/alehistoria/1,121681,20301008,zen
    ith-najslynniejszy-dlugopis-polski-ludowej-historia-
    z-prl.html

    > nie wiem czy zmieszczę 7 cyfr na niej...

    Zmieścisz, spoko :) Nawet ze wskaźnikiem strefy.
    W razie czego na laserówce dziabniesz :)
    Chociaż na maszynie do pisania by wyglądało bardziej "kul" (wiele takich
    widziałem etykietek), ale czy się zmieści, nie powiem... kompromisowo - na
    laserze zrobić z czcionką jak w maszynie, pomniejszoną tak, aby się cały
    numer zmieścił.

    > Ukłony,

    RING <NNU>

    RING

    RING
    <hang up>...

    Czółko! Się mię przypomniało, jak niemal masowo regulowałem tarcze i
    dzwonki, aby kręciły jak najlepiej i dzwoniły jak najgłośniej... (i
    pamiętajcie dzieci - nie oliwimy hamulców, nie tylko w samochodach, ale i w
    tarczach telefonicznych!) :)

    --
    Pies jest jedynym zwierzęciem, które potrafi wyrazić zadowolenie lub
    śmiać się kręcąc lub wymachując ogonem i czyni to nieporównanie wdzięczniej

    PS Przepraszam za literówki i zapraszam na truskawki w Milanówku, właśnie
    leci piosenka w radiu :)

  • 14. Data: 2018-01-09 16:46:01
    Od: Jacek Skórzewski <j...@g...com>

    W dniu wtorek, 9 stycznia 2018 03:32:54 UTC+1 użytkownik HF5BS napisał:
    > Użytkownik "Jacek Skórzewski" <j_k.s_i@g_l.c_m> napisał w
    >
    > Numer zachowany (nie pomnę szczegółów)? I tyle się pier... no, wozili?

    Najwięcej zwlekałem ja, bo cesję zrobiłem na początku grudnia, na dyspozycję
    przeniesienia musiałem odczekać jeden okres rozliczeniowy. Złożyłem ją 2 stycznia,
    więc szybko poszło. Jakość obsługi niezła, spodziewałem się gorszej.

    Numer nowy lub z odzysku, poznański, winogradzko-piatkowski 06182... Technicznie
    usługa realizowana jest prawdopodobnie z RSU (jak zwał tak zwał) zlokalizowanego w
    parterowym mieszkaniu w jednym z sąsiednich bloków. Łącznie na całym Piątkowie jest
    takich mieszkań kilka - kojarzę 5, może jest i więcej.
    Operator musi mieć ze spółdzielnią bardzo korzystną umowę na korzystanie z tych
    lokali, w przeciwnym wypadku spodziewałbym się raczej ich likwidacji.
    Swoją drogą teraz (w grudniu 2017) całe osiedle zostało wyposażone w instalację FTTH
    (ZTCW wspólną dla Orange i przynajmniej jeszcze jednego operatora), ciekawy jestem
    czy będą migrować klientów i likwidować te wyniosy w mieszkaniach.

    Stary numer był z innej SN, więc nie mógł zostać. Zresztą nie chciałem. Wydzwaniało
    na niego sporo kreatur oferujących prestiżowe garnki z owczej wełny i pościele ze
    stali nierdzewnej.

    > Ćśś... bo jeszcze podchwycą...

    Nooo, oni by chyba bardzo chcieli mieć taką kolejkę klientów oczekujących na ich
    uslugi, jak w 1987. Ale to se ne vrati! ;)

    > Yyy... takim?
    > http://wyborcza.pl/alehistoria/1,121681,20301008,zen
    ith-najslynniejszy-dlugopis-polski-ludowej-historia-
    z-prl.html

    Może być i taki, choć mój był żółty, niestety nie mogę go znaleźć. Został zapas
    wkładów. Oprócz długopisu Zenith przydałby się jeszcze odpowiednio poźółkły papier...
    ;)

    Ukłony,
    js

  • 15. Data: 2018-01-10 23:25:37
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    (sorki, jak mi się ptaszki poptaszkują ilościowo, ręcznie dostawiam z winy
    QP - jeden raz tylko widziałem newsposta z gugla, bez QP)
    Użytkownik "Jacek Skórzewski" <j...@g...com> napisał w
    wiadomości news:f4112227-11a2-45be-aa7c-926c9bb26c70@googlegrou
    ps.com...
    > Stary numer był z innej SN, więc nie mógł zostać. Zresztą nie chciałem.
    > Wydzwaniało na niego sporo kreatur oferujących prestiżowe
    > garnki z owczej wełny i pościele ze stali nierdzewnej.

    Ja na Sferiaku takich blokuję. Korzystam książki w telefonie, ale
    mniej-więcej i bez tego wiem, z jakich numerów spodziewać się telefonu.
    Jeśli np. nie mam nikogo znajomego w Opolu, Elblagu, Częstochowie, bądź
    stamtąd znajomi mają komórki, to odwalam bez odebrania i od razu robię wpis
    blokuj. Tylko mi poczta głosowa sama dzwoni i oznajmia, że dzwonił skurwysyn
    z numeru 616xxxxxx.

    > Nooo, oni by chyba bardzo chcieli mieć taką kolejkę klientów oczekujących
    > na ich uslugi,
    > jak w 1987. Ale to se ne vrati! ;)

    Całe szczęście.

    >>> http://wyborcza.pl/alehistoria/1,121681,20301008,zen
    ith-najslynniejszy-dlugopis-polski-ludowej-historia-
    z-prl.html

    > Może być i taki, choć mój był żółty, niestety nie mogę go znaleźć.

    Różne były, z białymi i czarnymi włącznie. A najpopularniejszy chyba był
    taki mieszany z niebieskiego, sinego, oraz zielonkawego.

    > Został zapas wkładów.

    A piszą jeszcze? Niekiedy same wkłady robiły za pełnoprawny długopis. Poza
    tym takie wkłady widuję w innych konstrukcjach. Pilnuj, aby stały dziobem do
    dolu i nie trzymaj w cieple, bo paskudnie wyleją (nie rozkminiłem, jak się
    to dzieje, jedyne co zauważyłem, to prawdopodobnie łapie pęcherzyk
    powietrza, który z temperaturą rośnie i wypycha nabój tuszu na zewnątrz).

    > Oprócz długopisu Zenith przydałby się jeszcze
    > odpowiednio poźółkły papier... ;)

    A wystaw na słoneczko na jakiś czas, zżółknie jak jaja przy żółtaczce :)

  • 16. Data: 2018-02-10 13:13:29
    Od: Jacek Skórzewski <j...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 8 stycznia 2018 21:24:40 UTC+1 użytkownik Jacek Skórzewski
    napisał:
    > właśnie dziś podłączono mi stacjonarny telefon, usługa po cesji i

    No i żeby nie było tak kolorowo, to oczywiście szanownemu operatorowi się pochrzaniło
    i w styczniu, miesiąc po cesji wystawili fakturę na poprzedniego abonenta, zamiast na
    mnie.
    O mnie przypomnieli sobie dopiero w lutym wystawiając fakturę za 2 miesiące - bo
    przecież za styczeń wpłata wpłynęła na konto rozliczeniowe poprzedniego abonenta, a
    nie moje. Przyznaję, w styczniu zapłaciłem z rozpędu, nie patrząc na nazwisko
    adresata na fakturze.
    Zabawy z przeksięgowaniem styczniowej wpłaty na moje konto rozliczeniowe było co nie
    miara. Polecam wszystkim pragnącym ćwiczyć cierpliwość.

    Pozdr.,
    js