  • 21. Data: 2019-08-27 15:02:08
    Temat: Re: Chcieli dobrze a wyszło jak zwykle
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 27 sierpnia 2019 13:59:58 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:

    > Sadzisz ze komis kazdemu chetnemu wykupuje ubezpieczenie zeby mogł się
    > przejechac?

    Biorąc pod uwagę ze takie 30 dniowe ubezpieczeni kosztuje ok bodajże 60zł(od
    samochodu) to większych problemów nie widzę

    > Zwyczajowo odbywa sie to tak, ze bierze sie jakies obce tablice i sie
    > jedzie...
    Paproki pewnie tak robią żeby zaoszczędzić 50zł na miesięcznym OC.
    Zresztą ryzykują niewiele bo jaby co to kierowca będzie miał kłopoty

    Te zielone tablice miały/kosztują 200zł?

  • 22. Data: 2019-08-27 15:14:06
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    W zeszlym roku chcialem kupic samochod. Ale nie kupilem bo taniej wyszlo zrobienie
    blachy w tym co mialem. Jezdzilem po komisach. Wszystkie samochody jakie ogladalem
    mialy tablice rejestracyjne.

  • 23. Data: 2019-08-27 15:25:04
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Tuesday, August 27, 2019 at 2:35:19 PM UTC+2, Zenek Kapelinder wrote:
    > Przerejestrowanie trwalo 3 dni, 27 dni sie zbierales zeby to zrobic.

    nie tak do konca (bylo to zaraz po naszym wejsciu do UE - "nikt nic nie wiedzial" ;)
    )
    1. znalezienie tlumacza, zawiezienie dokumentow
    2. jak juz mialem to urzad skarbowy -> oplaty + zaswiadczenie o zwolnieniu z VAT (czy
    cos takiego)
    3. wydzial komunikacji -> oplaty + dowod tmyczasowy
    4. WK "normalny" dowod

    +5. dodatkowo odezwal sie konsulat niemiecki w sprawie zwrotu/uniewaznienia tej
    niemieckiej tablicy rejestracyjnej ;)

  • 24. Data: 2019-08-27 15:47:42
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 27 sierpnia 2019 15:14:08 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > W zeszlym roku chcialem kupic samochod. Ale nie kupilem bo taniej wyszlo >zrobienie
    blachy w tym co mialem. Jezdzilem po komisach. Wszystkie samochody >jakie ogladalem
    mialy tablice rejestracyjne.

    Z moich obserwacji tez wynika ze auta w komisach mają albo polskie tablice(jeśli
    oddane w komis/kupione przez komis od Polaka) to i ubezpieczenie musza mieć jak ktoś
    nie chce kary od UFG. Jest tez w komisach sporo aut na zagranicznych blachach ale tu
    jak pisałem- komis ma możliwość ubezpieczenia za kilkadziesiąt zł miesięcznie takiego
    auta i legalnie wtedy można robić jazdy próbne.
    A te zielone tablice o ktorych jest watek to jak czytam sa dla firm oraz instytucji
    zajmujących się badaniami, produkcją i sprzedażą samochodów niezarejestrowanych
    jeszcze

  • 25. Data: 2019-08-27 16:47:24
    Od: p...@g...com

    http://moto.pl/MotoPL/7,88389,25125357,zmiany-w-reje
    stracji-samochodow-od-1-stycznia-tysiac-zlotych.html
    #s=BoxOpImg6

    Nowe lekarstwo na pamięć ;-)

  • 27. Data: 2019-08-27 20:59:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > W zeszlym roku chcialem kupic samochod. Ale nie kupilem bo taniej
    > wyszlo zrobienie blachy w tym co mialem. Jezdzilem po komisach.
    > Wszystkie samochody jakie ogladalem mialy tablice rejestracyjne.

    :)
    Jakies?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jest Leżajsk, jest dobrze.

  • 26. Data: 2019-08-27 20:59:55
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > odbioru kompletu dokumentow potrzebnych do zarejestrowania w
    > wydziale komunikacji 4 dni, ale tylko dlatego ze kogos nie bylo bo
    > wzial kilka dni wolnego i nie bylo kim zrobic. W wydziale
    > komunikacji pelny luz i zwis bo nie zalatwiane przy okienku a przez
    > kogos kto ma tam swoj pokoj. Moze przy okienku tez by bylo szybko bo
    > kolejka na jakas godzine byla. U tego kogos bylem lepiej niz godzine
    > bo pogadalismy o karabinach, wojnie w chinach itp. Z mojego
    > skromnego doswiadczenia wynika ze kilka lat temu nie bylo zadnego
    > problemu z rejestracja samochodu sprowadzonego z zagranicy.

    To jest historia o jezdzie próbnej autem bez ubezpieczenia czy co?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Krowa w sklepie: 'Poproszę mączkę kostną. 20 kilo, jak szaleć, to szaleć!'

  • 28. Data: 2019-08-27 20:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kris k...@g...com ...

    > Biorąc pod uwagę ze takie 30 dniowe ubezpieczeni kosztuje ok bodajże
    > 60zł(od samochodu) to większych problemów nie widzę

    Ty nie widzisz a oni nie wykupują.
    Załózmy ze taki komis ma 30 samochodów na placu.
    30 x 60zł (chociaz mi sie coś kojarzy ze 100zł) to masz 2k co miesiac...
    Chyba ze beda wykupowac przy kazdej checi przejechania się...

    > Paproki pewnie tak robią żeby zaoszczędzić 50zł na miesięcznym OC.
    > Zresztą ryzykują niewiele bo jaby co to kierowca będzie miał kłopoty

    To prawda, dodajmy ze nieswadomy klient.

    > Te zielone tablice miały/kosztują 200zł?

    Nie wiem.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dzieci stają się podobne do tego, co o nich myślimy."

  • 29. Data: 2019-08-27 21:30:49
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    To byla historia kupowania w Polsce w Lodzi samochodu ktory przyjechal z Holandii.

  • 30. Data: 2019-08-27 21:57:20
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-08-27 16:47, p...@g...com wrote:
    > http://moto.pl/MotoPL/7,88389,25125357,zmiany-w-reje
    stracji-samochodow-od-1-stycznia-tysiac-zlotych.html
    #s=BoxOpImg6

    > Nowe lekarstwo na pamięć ;-)

    Zwykła tresura